
Data wydania: 23 grudnia 2004
Matematyka na Dzikim Zachodzie jest programem, kończącym największy koszmar sporej grupy uczniów szkoły podstawowej, jakim jest brak zrozumienia zasad rządzących światem matematyki. Gra przenosi użytkownika w sam środek ostrego konfliktu na linii kowboje i Indianie.
Gracze
Matematyka na Dzikim Zachodzie jest programem, kończącym największy koszmar sporej grupy uczniów szkoły podstawowej, jakim jest brak zrozumienia zasad rządzących światem matematyki. Śmieszne animacje i efekty dźwiękowe zachęcają dziecko do podjęcia wyzwania (rozwiązania konkretnego zadania). Doskonale się bawiąc, maluch przekonuje się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują, dzięki czemu łatwiej przyswaja sobie wiedzę.
Gra przenosi użytkownika w sam środek ostrego konfliktu na linii kowboje i Indianie. Blade Twarze dopuszczają się haniebnego czynu i chowają gdzieś święty indiański totem. W odpowiedzi na ten czyn rdzenni mieszkańcy Ameryki wykopują topór wojenny i przygotowują się do starcia. Rola użytkownika polega na załagodzeniu sporu – za każde poprawnie rozwiązane zadanie otrzymuje się jedną z piętnastu części totemu.
Omawiana pozycja pozwala na ćwiczenie dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dostępne są również zadania, polegające na wskazywaniu większego wyniku (np. 29*5 czy 28*6) bądź określaniu co powinno się znaleźć pod niewiadomą (np. X*32=128). Wybrać można rodzaj liczb, składających się na działania – do dyspozycji są przykładowo ułamki. Stopień trudności zależy od wieku dziecka i programu realizowanego w szkole – liczyć można w zakresie do 10, 20, 100, 1000, 10000.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy i dialogi
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe gry Matematyka na Dzikim Zachodzie:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 32 MB RAM.
Średnie Oceny:
Średnia z 21 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.