Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

XVI wiek - Gry Przygodowe Apple iOS

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku przygodowe o tematyce XVI wiek na platformę iOS.

Gry przygodowe. Gatunek, który zawiera trzy kluczowe elementy: eksplorację, rozwiązywanie zagadek oraz mocno zaakcentowaną fabułę. Jedną z głównych cech gier przygodowych jest to, że postać gracza zbiera przedmioty i używa ich do rozwiązywania zagadek, w celu rozwinięcia opowiadanej w grze historii. Produkcje te zazwyczaj oferują tylko rozgrywkę dla jednego gracza, a także interfejs point & click. Do kategorii gier przygodowych przypisywane są także tytuły z gatunku hidden object, które polegają na wyszukiwaniu ukrytych na planszy przedmiotów.

iOS

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry przygodowe
XVI wiek
The Procession to Calvary
The Procession to Calvary

Przygodowe 11 grudnia 2020

Humorystyczna gra przygodowa typu point & click, nawiązująca do dzieł grupy Monty Pythona. Jej oprawa graficzna została opracowana z wykorzystaniem fragmentów renesansowych dzieł sztuki. Za stworzenie The Procession to Calvary odpowiada Joe Richardson.

Astrologaster
Astrologaster

Przygodowe 2 maja 2019

Astrologaster to narracyjna gra przygodowa z dużą dozą humoru, w której wcielamy się w Simona Formana, XVI-wiecznego astrologa. Starając się zdobyć licencję na wykonywanie zawodu lekarza, bohater leczy ludzi i rozwiązuje ich problemy, czerpiąc wiedzę z gwiazd.

Four Last Things
Four Last Things

Przygodowe 25 stycznia 2018

Four Last Things to nietypowa, zabawna przygodówka typu point & click w 2D, która została przygotowana w oparciu o fragmenty dzieł pochodzących z epoki renesansu. Jej twórca – Joe Richardson – przedstawia swoją grę słowami „trochę jak Monkey Island, gdyby zostało ono stworzone w XVI-wiecznym Regionie Flamandzkim przez podróżującego w czasie fanboja Monthy Pythona”.