Wyszukiwarka gier
Evil Islands: Forgotten in Astrale

Evil Islands: Forgotten in Astrale

po premierze

Data wydania: 27 stycznia 2006

Strategiczne, Singleplayer

Forgotten in Astrale to podtytuł samodzielnego dodatku do Evil Islands: Curse of the Lost Soul, dobrze przyjętej przez graczy pozycji z gatunku cRPG z elementami strategii. Za stworzeniem dodatku stoi grupa zapaleńców-fanów oryginalnej wersji gry, skupionych w studiu developerskim Matilda Entertainment, którzy w końcowej fazie projektu otrzymali wsparcie ze strony Nival Interactive, producentów Evil Islands.

8.9

Gracze

OCEŃ
Oceny

Forgotten in Astrale to podtytuł samodzielnego dodatku do Evil Islands: Curse of the Lost Soul, dobrze przyjętej przez graczy pozycji z gatunku cRPG z elementami strategii. Za stworzeniem dodatku stoi grupa zapaleńców-fanów oryginalnej wersji gry, skupionych w studiu developerskim Matilda Entertainment, którzy w końcowej fazie projektu otrzymali wsparcie ze strony Nival Interactive, producentów Evil Islands.

Forgotten in Astrale kontynuuje najlepsze tradycje swojego pierwowzoru, tak jak i on łącząc w sobie elementy cRPG oraz strategiczno-taktyczne. Do trzech znanych z Evil Islands wysp dołącza jedna nowa, unikalna, na której rozgrywa się gros wydarzeń dodatku. Dawno temu dzięki magicznej inkantacji została ona otoczona sferą astralną, czyniącą ją niewidzialną, dlatego wszyscy zapomnieli o jej istnieniu. Jedną z głównych zmian jest także obecność swego rodzaju pomocnika głównego bohatera. Wątek fabularny łączy się pośrednio z Evil Islands, nawiązując do wydarzeń znanych z oryginalnej wersji gry, jednak twórcy przygotowali dla graczy zupełnie nową historię.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

Ograniczenia wiekowe: 12+

Gry podobne:

Gry z serii

Evil Islands: Curse of the Lost Soul

Podstawka dla Evil Islands: Forgotten in Astrale

Evil Islands: Curse of the Lost Soul

Evil Islands: Curse of the Lost Soul

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Evil Islands: Forgotten in Astrale:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.9

Ocena Graczy

Średnia z 263 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-06-24
11:22

zanonimizowany648179 Junior

witajcie wie ktoś może co trzeba zrobić potej misji co trzebabyło wykraść te jakieś tam dowody w sus...?? prosze o odp na gg 9779182 zgóry thx i PoZdr.

Komentarz: zanonimizowany648179
2009-09-21
22:07

zanonimizowany668430 Legionista

Dla mnie gorsza od jedynki, na pewno za łatwa ;/ Ale zawsze miło było pograć w coś nowego związanego z EI :)

Komentarz: zanonimizowany668430
2018-11-15
12:00

fakk3 Konsul

fakk3

Ten dodatek wyszedł w Polsce? W informacji jest Cenega o_O

Komentarz: fakk3
2019-05-27
00:38

zanonimizowany768165 Legend

Dodatek skończony.

Cieszę się, że pojawiło się tłumaczenie z czasów, gdy ludzie chętnie się za nie brali. Przy czym są dwa tłumaczenia na polski -
jedno w formie instalatora a drugie jako plik text.res, nałożenie drugiego na pierwsze skutkuje lepszym tłumaczeniem oraz przetłumaczonymi
menusami.

Dodatek ma jeszcze więcej skradania, szczególnie pierwszy świat - Suslander. Jeśli kojarzycie go to tak, jest to ten sam znany z podstawki pustynny świat.
Generalnie to w dodatku odwrócili trochę kolejność w jakiej odwiedzamy te światy.
Co do skradania to Suslander to w 90% misje skradankowe ale względnie proste, może za wyjątkiem uwalniania z więzienia narzeczonej jakiegoś NPCa, głównie przez to że musisz zamykać drzwi do celi by nie zawalić misji.

Startujemy w Suslanderze (pustynia) potem Gipath (umiarkowany), następnie świat zimowy i niespodzianka - czwarty świat, jesienny.

Skradania na Gipath jest znacznie mniej ale są bardziej irytujące, szczególnie te z podrzucaniem listu w znanej nam z podstawki wioski w Gipath, gdzie pojawił się nowy starszy wioski. Tutaj wymagana jest precyzja co do piksela!

To co mi się nie podoba w modzie/dodatku to jego niestabilność.
Gra cierpi z powodu General Game Problem error, który na różnych konfiguracjach i na różnych ustawieniach może wyskoczyć bez ostrzeżenia. Jedyne miejsce jak dotąd, gdzie występuje on niemal zawsze, to zadanie ze znalezieniem Magicznej Igły dla Babura, znanego nam z podstawki.

I tu wychodzi kolejna wielka wada - w grze nie ma zadań pobocznych.
Jest to o tyle bardziej irytujące, że Babur nie oferuje nic lepszego od tego co mają inni handlarze na Gipath więc mógłbym zadanie olać i skupić się na wątku głównym, niezależnie czy zadanie byłoby zbugowane czy nie.
Ale nie, jest to zadanie wymagane by kontynuować grę. I jak na złość jest najbardziej zabugowane.
W innych RPGach jak zadanie poboczne czy inny FEDEX jest zabugowany to idziesz gdzie indziej, ale nie tutaj.

Tym razem mamy towarzysza który podąża za nami przez inne światy, w podstawce traciliśmy ich.

A i jakby ktoś szukał dojścia do Jaskini, gdzie obmywamy Magiczną Kulę i szukamy prezentu - wisiora dla pomocniczki (wnuczki) wiedźmy to musicie się udać na Podgórze i szukać wejścia do jaskini właśnie tam.

Do tego tak od połowy gry jesteśmy zalewani XPkami oraz złotem. W czwartym świecie mamy miliony sztuk złota. Absurd.
Jakby tego było mało - Kir (nasza postać) ma odpalonego pod koniec berserk moda dającego mu boosta do HP (prawie 500hp), wigoru, większość skilli wymaksowana.
Szkoda tylko że jego najlepszy rynsztunek wygląda biednie.

Komentarz: zanonimizowany768165
2021-09-11
23:17

Meoskeo Junior

Czy możesz przesłać mi tłumaczenie?

Komentarz: Meoskeo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl