28 listopada 2003
Sportowe, Biatlon, Singleplayer.
Interesująca propozycja firmy Ubisoft dla miłośników Tomasza Sikory na rok 2004. Chociaż zimowy sport łączący precyzyjne, wymagające koncentracji i skupienia strzelectwo z bardzo siłowym i wyczerpującym bieganiem, nie jest zbyt częstym tematem gier komputerowych, to posiada liczną rzeszę fanów na całym świecie i to właśnie do nich skierowany jest ten tytuł.
Gracze
2 grudnia 2004
Sportowe, Biatlon, Internet, LAN, Multiplayer, Singleplayer.
Kolejna odsłona symulatora biathlonu Ubisoftu, która, zgodnie z przyjętą nomenklaturą, nosi nazwę Biathlon 2005. Oprócz klasycznych, uznanych i zaakceptowanych przez graczy rozwiązań obecnych w poprzednim wydaniu, twórcy przygotowali i wcielili w życie zestaw nowych, świeżych pomysłów.
Gracze
6 grudnia 2005
Sportowe, Biatlon, Internet, LAN, Multiplayer, Podzielony/wspólny ekran, Singleplayer.
Biathlon 2006: Go for Gold to kolejna część unikatowej serii symulatorów Biathlonu. Jako że data premiery gry zbiegła się czasowo z organizowanymi w Turynie zimowymi igrzyskami olimpijskimi, ta odsłona Biathlonu jest pod wieloma względami wyjątkowa – nic dziwnego, wszakże trudno o bardziej pomyślny okres dla gier traktujących o sportach zimowych.
Gracze
13 listopada 2006
Sportowe, Biatlon, Singleplayer, Sporty zimowe, TPP.
Biathlon Champion 2007 to gra sportowa wyprodukowana przez zespół deweloperski studia SoWhat! z myślą o entuzjastach biatlonu. Gracz wciela się w rolę biatlonisty i zgodnie ze specyfiką tej dyscypliny uczestniczy w zawodach sprawdzających wytrzymałość, technikę jazdy na nartach oraz celne oko.