Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm S這wnik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Risk of Rain 2
Risk of Rain 2
Risk of Rain 2 Game Box

Najciekawsze materia造 do: Risk of Rain 2

Fall Guys i Risk of Rain 2 zdominowa造 Steam w  sierpniu
Fall Guys i Risk of Rain 2 zdominowa造 Steam w sierpniu

wiadomo25 wrzenia 2020

Sierpie na Steamie up造n像 pod znakiem premiery Fall Guys. Ponadto przebojowe Risk of Rain 2 oraz Factorio opuci造 wczesny dost瘼.

Risk of Rain 2 z dat premiery, koniec wczesnego dost瘼u
Risk of Rain 2 z dat premiery, koniec wczesnego dost瘼u

wiadomo22 lipca 2020

Nietypowe po章czenie gry platformowej, RPG-a oraz produkcji typu roguelike, czyli gra Risk of Rain 2, ju nied逝go opuci Steam Early Access.

Premiera Rebel Cops, z這ty status MediEvil, rozw鎩 Green Hell i inne wieci
Premiera Rebel Cops, z這ty status MediEvil, rozw鎩 Green Hell i inne wieci

wiadomo18 wrzenia 2019

Dzi piszemy o premierze Rebel Cops, z這tym statusie MediEvil, szczeg馧ach bety Cube World, aktualizacji Risk of Rain 2 i planowanych nowociach w Green Hell. Witajcie w wieciach ze wiata codziennej porcji kr鏒kich wiadomoci.

PC
Switch
PS4
XONE
Dodaj sw鎩 komentarz
Wszystkie Komentarze
13.08.2017 15:14
Agent Toast
Agent Toast
2
Chor嘀y

3D jedynie zniszczy gr...

06.10.2017 12:05
grzyb111
odpowiedz
grzyb111
67
Pretorianin

To zobacz sobie pierwsze materia造 grafiki i gify cho niewiele mimo to m闚i prezentuje si to nader miodnie.

post wyedytowany przez grzyb111 2017-10-06 12:08:14
07.04.2019 23:38
MaQMaK
odpowiedz
MaQMaK
10
Pretorianin
Wideo

Chc鉍ych obejrze, jak wygl鉅a gra, serdecznie zapraszam do obejrzenia rozgrywki w serii film闚 na moim kanale:

[link]

MaQMaK - na YouTube

Mi貫go ogl鉅ania 篡cz!

Dodam jeszcze, 瞠 jak dla mnie gra si wietnie, nie przepada貫m nigdy za grami typu rogue like, ale ta wyj靖kowo przypad豉 mi do gustu.
Na razie grywa貫m solo, 瞠by pozna mechanik gry, ale zabawa z kumplami musi tutaj by przednia. W ko鎍u mamy trym co-op, kt鏎y b璠zie g堯wnym trzonem Risk of Rain 2. Strzela si bardzo przyjemnie, polecam ka盥emu, kto ma ochot na troch "prostej" zabawy.

post wyedytowany przez MaQMaK 2019-04-07 23:41:54
11.04.2019 21:53
Vech1e
odpowiedz
Vech1e
3
Junior
9.0

Zapowiada si fantastycznie! Kresk闚kowa grafika rodem z Borderlands i ci鉚貫 naparzanie przeciwnik闚, kt鏎zy z ka盥 sekund staj si coraz mocniejsi. Ciekawe, czy gra solo utrzyma graczy na d逝瞠j ni par godzin.

03.06.2019 00:25
piotrkozo
odpowiedz
2 odpowiedzi
piotrkozo
4
Legionista
5.5

Kupi貫m gr w dniu kiedy tylko pojawi豉 si na Steamie, zaraz po jej zapowiedzi. Od razu powiem, 瞠 sam zagra貫m 1 gr, 瞠by przetestowa czy wszystko dzia豉. 99% moich dozna jest z gry multiplayer.

Risk of Rain 2 to roguelike, na kt鏎ego nie wiedzia貫m, 瞠 czeka貫m. Od pocz靖ku raczy nas satysfakcjonuj鉍ym, soczystym gameplayem, zr騜nicowanymi klasami, du蕨 iloci przeciwnik闚 jak i przedmiot闚 do odkrycia. "Losowe" plansze s dobrze zaprojektowane. S du瞠, zr騜nicowane, charakterystyczne oraz maj fajny VIBE.
Oprawa graficzna jest prosta, ale nie odrzuca. Zap皻laj鉍a si kosmiczna muzyka w pewien spos鏏 dodaje grze tajemniczoci. Strzelanie jest przyjemne, a ka盥a z klas strzela w troch inny spos鏏.

Niestety gra nie jest pozbawiona minus闚:
- pocz靖ek ka盥ej rozgrywki potrafi by frustruj鉍y, kiedy musimy chodzi po mapie i szuka przeciwnik闚. Potem ten problem znika, kiedy przeciwnicy nas przyt豉czaj,
- przy pierwszych kilku podejciach gra zaskakuje poziomem trudnoci, wymaga od nas ci鉚貫j oceny sytuacji, unik闚. Jednak po kilku godzinach, jak ju nieco ogarniemy to gra staje si nudnym grindem polegaj鉍ym na bieganiu i strzelaniu we wszystko co si rusza,
- mapy s "losowe". Wybierane s po prostu z puli zaprojektowanych wczeniej map. Czasem r騜ni si drobnym szczeg馧em. Jest jaki mostek albo go nie ma na przyk豉d,
- przedmiot闚, mimo, 瞠 jest du穎, to prawie 瘸den z nich nie jest typu "high risk, high reward". Znaczna wi瘯szo poprawia nasz mobilno, albo dodaje do naszego strza逝 jaki efekt. Jest te troch przedmiot闚 u篡tkowych.
- na dzie dzisiejszy, 瘸den z przedmiot闚 nie wp造wa bezporednio na spos鏏 w jaki posta strzela, nasz gameplay przez wi瘯szo rundy pozostaje taki sam. Dobrym przyk豉dem jest Binding of Issac, gdzie mn鏀two przedmiot闚 mog這 wp造n寞 na nasz rozgrywk na milion r騜nych sposob闚.
- przeciwnicy po pewnym czasie staj si g鉉kami na pociski, wok馧 kt鏎ych biegamy i strzelamy, uwa瘸j鉍, 瞠by nie wpa w jaki atak przeciwnika
- ka盥e podejcie niby mo積a sko鎍zy, ale warto zrobi to tylko raz. Nie m闚i dlaczego. Potem gramy jedn rund najd逝瞠j jak si da i to jest jedyny znacznik naszego post瘼u. Mapy zaczynaj si powtarza, a my wyposa瘸my si w powtarzaj鉍e si przedmioty po raz dziesi靖y.
- gra jest tak zaprojektowana, 瞠 nie ma za bardzo elastycznoci i budowania postaci. Zbieramy wszystko po drodze, bo 99% przedmiot闚, jak ju pisa貫m, doda nam obra瞠nia, albo mobilno. Wyb鏎 mamy w niewielu sytuacjach.

Gra daje du穎 frajdy, jest szkieletem pod co naprawd dobrego. Wida, 瞠 tw鏎cy (a jest ich chyba trzech) pracuj nad gr, a ilo zapowiadanych zmian jest godna podziwu. Jak na early acces gra jest dobra. Regrywalno zale篡 od nas. Jak gra nam si鉅zie to granie godzinami nie b璠zie problemem, niestety niekt鏎e z minus闚 s na tyle znacz鉍e, 瞠 mog zniech璚i po kilku rozgrywkach. Na obecn chwile - 5,5/10.

post wyedytowany przez piotrkozo 2019-06-03 00:27:51
19.02.2020 09:15
Rezort
😐
1
Rezort
136
Naznaczony
10

Powiem tak, minusy kt鏎e wymieni貫 potwierdzaj, 瞠 za bardzo nie ogarn像e gry.
- pocz靖ek ka盥ej rozgrywki potrafi by frustruj鉍y, kiedy musimy chodzi po mapie i szuka przeciwnik闚. Potem ten problem znika, kiedy przeciwnicy nas przyt豉czaj,
(na pocz靖kowych lokacjach nie szukasz przeciwnik闚, tylko teleport, 瞠by jak najszybciej je opuci, bo pniej nie b璠ziesz mia szans jak czas tracisz na szukanie przeciwnik闚 w pocz靖kowej fazie gry)
- przedmiot闚, mimo, 瞠 jest du穎, to prawie 瘸den z nich nie jest typu "high risk, high reward". Znaczna wi瘯szo poprawia nasz mobilno, albo dodaje do naszego strza逝 jaki efekt. Jest te troch przedmiot闚 u篡tkowych. (No wida, 瞠 nawet nie odblokowa貫 naprawd mocnych przedmiot闚, bez kt鏎ych nie masz szans zrobi 20 stage pod rz鉅)
- na dzie dzisiejszy, 瘸den z przedmiot闚 nie wp造wa bezporednio na spos鏏 w jaki posta strzela, nasz gameplay przez wi瘯szo rundy pozostaje taki sam.
Zbieramy wszystko po drodze, bo 99% przedmiot闚, jak ju pisa貫m, doda nam obra瞠nia, albo mobilno. Wyb鏎 mamy w niewielu sytuacjach. (Wida, 瞠 tez nie ogarniasz postaci, normalnie robisz buildy, musisz zebra konkretne przedmioty, 瞠by Twoja klasa da豉 sobie rad. Wyb鏎 przedmiot闚 mamy na sekretnym bazarze, na kt鏎y dostajesz si za pomoc Altar闚, szukasz na mapie r闚nie 3D Printer, 瞠by wymieni przedmioty posiadane na takie jakie s potrzebne Ci do Twojej postaci, no i wyb鏎 masz w potr鎩nych stojakach na mapie. )
przedmiot闚, mimo, 瞠 jest du穎, to prawie 瘸den z nich nie jest typu "high risk, high reward" ( Znalaz貫 mo瞠 skrzynke, kt鏎 da si otworzy na 3 mapie do 10 minuty ? Albo czy zdoby貫 przedmiot, kt鏎y przyzywa Z這tego Golema, kt鏎y walczy z Bossami ?)

Wida, 瞠 jeszcze wiele przed Tob.

post wyedytowany przez Rezort 2020-02-19 09:21:22
11.10.2020 13:12
berial6
berial6
134
Ashen One

gra jest tak zaprojektowana, 瞠 nie ma za bardzo elastycznoci i budowania postaci. Zbieramy wszystko po drodzeekhem, artefakty...
to prawie 瘸den z nich nie jest typu "high risk, high reward" oczywicie, 瞠 jest ca豉 masa takich przedmiot闚 - praktycznie wszystkie lunarne.
Od razu powiem, 瞠 sam zagra貫m 1 gr, 瞠by przetestowa czy wszystko dzia豉 a po chwili zr騜nicowanymi klasami, du蕨 iloci przeciwnik闚 jak i przedmiot闚 do odkrycia. "Losowe" plansze s dobrze zaprojektowane. sorry, ale nie ocenisz tego po 1 rozgrywce, a kilkudziesi璚iu godzinach...
Wi瘯szo z minus闚, kt鏎e wymieni貫 wynikaj z tego, 瞠 nie rozumiesz, czym s roguelike'i.
Gra daje du穎 frajdy, jest szkieletem pod co naprawd dobrego [...]Na obecn chwile - 5,5/10. ???

22.07.2020 12:01
HETRIX22
odpowiedz
HETRIX22
169
PLEBS
6.0

Kilka godzin pogra貫m i musz powiedzie, 瞠 troch bieda. Ta gra to straszny fpsowy slasher powinni ustawi tak 瞠 posta strzela automatycznie, a my klikaj鉍 przycisk myszki pauzyjemy strzelanie bo szkoda myszki. Dodatkowo mapy nie s generowane losowo, tylko losowo sie na nich pojawiaj itemy i potwory. Przez pierwsze kilka godzin nawet wci鉚a, potem ju nie tyle nudzi co m璚zy ci鉚le strzelanie bo jest ogromny spam przeciwnik闚 zamiast zrobi kilka wymagaj鉍ych r騜nego podejcia.

11.08.2020 11:25
odpowiedz
rniczypo
101
Pretorianin

Hmmm... dlaczego na GOLu premiera RoR2 na PS4 jest oznaczona jako Listopad 2020, skoro gra jest ju od jakiego czasu (prawie rok) mo磧iwa do kupienia? :)

22.08.2020 19:51
berial6
odpowiedz
berial6
134
Ashen One
9.0

Risk or rain 2 to gra, o kt鏎ej w sumie wczeniej nie s造sza貫m (z wyj靖kiem kr鏒kiej prezentacji podczas E3, gdzie i tak nie przyku豉 mojej uwagi). W skr鏂ie - jest to rogue-lite. Czyli ka盥a rozgrywka trwa kilka do kilkudziesi璚iu minut, po czym prawie ca造 post瘼 (z wyj靖kiem mo磧iwych do odblokowania postaci i szansy na spawn przedmiot闚) si resetuje i l鉅ujemy z lvl 1 na 1. mapie.

Rozgrywka w RoR2 opiera si na prostym schemacie: l鉅ujesz na mapie, zabijasz potwory, dostajesz za to z這to, kt鏎ym otwierasz skrzynie, potem przywo逝jesz bossa i przenosisz si na poziom 2. I tak w ko這 macieju, prosta rogue-lite'owa mechanika.

Istotnym elementem s jednak wspomniane przedmioty. Wi瘯szo gier jakie itemki ma, zazwyczaj s逝蕨 dodawaniu postaci niewielkich bonus闚. RoR2 bierze ten aspekt do ekstremum. Co powiecie na zbieranie kilkunastu itemk闚 co poziom, przez co po godzinie rozgrywki nasza posta atakuje pieciokrotnie szybciej, sprintuje dziesi璚iokrotnie szybciej, ka盥y cios nie do, 瞠 jest krytyczny, to jeszcze wykrwawia, truje, podpala, wysadza, minuje przeciwnika, a posta sama z siebie wypluwa salw rakiet i razi pr鉅em wszystko w promieniu kilometra? Oto typowa rozgrywka w RoR2 - od zera do boga.

Szczerze nie pami皻am innej tak hipnotyzuj鉍ej gry. Ka盥y item cieszy, ka盥y, nawet najmniejszy bonus sprawia satysfakcj, a radoch z rozsadzania wszystkiego na planszy w pniejszej fazie mo積a por闚na chyba tylko do usiekania trudnego bossa po kilkudniowym maratonie umierania. Naprawd - RoR2 to gra diablo zabawna i ka盥y, kto twierdzi inaczej jest w b喚dzie. Jedynym minusem, jaki mo積a tu przytoczy jest do niski spawn przeciwnik闚 na pocz靖ku, przez co pierwsza plansza mo瞠 si d逝篡. No i, co wynika ze specyfiki gry, losowy drop r闚nie mo瞠 niekt鏎ych wkurzy. Niekt鏎e runy mog sie sko鎍zy przedwczenie przez bezsensowne dropy, ale poniek鉅 na tym rogue-like'i polegaj. Aha, no i same itemy s genialnie zaprojektowane. Zw豉szcza pluszak, kt鏎y neguje obra瞠nia, wydaj鉍 przy tym dwi瘯 naciskanej zabawki.

Postaci - na chwil obecn jest ich 10. Zaczynamy z podstawowym knypkiem z dwoma pistoletami, ale szybko mo積a odblokowa wi瘯szo pozosta造ch rozbitk闚. Jest automatycznie celuj鉍a 逝cznika, in篡nier, techno-mag, kapitan przywo逝j鉍y orbitalny ostrza, truj鉍y potw鏎, robot z szeregiem dzia貫k, inna robocica z hakiem, ninja i chodz鉍a rolina. Ka盥 z postaci gra si zupe軟ie inaczej i w skrajnych przypadkach trzeba zbiera inne itemy - wiele postaci potrzebuje szybkoci ataku, ale np. taki mag potrzebuje jak najwi璚ej AoE.

Na uwag zas逝guje te oprawa audio-wizualna. Grafika ma w sobie urok, ale muzyka... Chocia nie ma jej za wiele (ka盥a mapa ma sw鎩 motyw, kt鏎y w trakcie rozgrywki si rozkr璚a) to jest boska. Ze wiec szuka tak relaksuj鉍ej muzyki w grach.

No i chcia豚ym te wspomnie o nowym dodatku - artefaktach, funkcjonuj鉍ych jako modyfikatory rozgrywki. Najpopularniejsze s trzy, kt鏎e daj combo kompletnie zmieniaj鉍e zasady: itemy wypadaj nie ze skrzy, a potwor闚 (1), przedmiot mo積a wybra (2), a sami przeciwnicy maj dwa razy mniej 篡cia, ale pojawiaj sie 2 razy czciej (3). Sprawia to, 瞠 po 40-50 minutach nie op豉ca si bra "dobrych" przedmiot闚, a np. eksperymentowa z 15 double-jumpami albo szybkoci biegu.

Idealna gra do odstresowania i idealny dow鏚 na to, 瞠 gry AAA powoli zatracaj to, co powinno by w grach najwa積iejsze - czyli dawanie czystej radochy i anga穎wanie graj鉍ego. Bierzcie w ciemno, RoR2 jest jednym z najbardziej niedocenionych tytu堯w indie ostatnich lat, chyba tylko Hollow Knightowi oberwa這 si bardziej.

post wyedytowany przez berial6 2020-08-22 19:52:44
Dodaj sw鎩 komentarz
Wszystkie Komentarze