Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Gravity Rush 2
Gravity Rush 2
Gravity Rush 2 Game Box

Najciekawsze materiały do: Gravity Rush 2

Recenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurach
Recenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurach

recenzja gry10 stycznia 2017

Światowa premiera 18 stycznia 2017. Gravity Rush 2 to „jedynka” na sterydach – oprawa jest piękniejsza, świat bardziej wciągający, a bohaterka ma jeszcze więcej możliwości manipulowania grawitacją. Szkoda, że okupione zostało to pewnymi problemami technicznymi.

Wieści ze świata (Shenmue III, Gravity Rush 2, Dead Rising 4, Rocket League) 29/9/2017
Wieści ze świata (Shenmue III, Gravity Rush 2, Dead Rising 4, Rocket League) 29/9/2017

wiadomość29 września 2017

Dziś piszemy o prezentacji animacji twarzy w materiale z Shenmue III, decyzji o zamknięciu serwerów wieloosobowych Gravity Rush 2 oraz o dużych aktualizacjach do Dead Rising 4 i Rocket League. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Gravity Rush 2 na PS4 zbiera dobre, ale nie rewelacyjne recenzje
Gravity Rush 2 na PS4 zbiera dobre, ale nie rewelacyjne recenzje

wiadomość11 stycznia 2017

Za kilka dni posiadacze konsoli PlayStation 4 otrzymają kolejną grę na wyłączność. Tym razem będzie to Gravity Rush 2, które doczekało się już recenzji w mediach. Wynika z nich, że urządzenie firmy Sony dostanie bardzo dobrą, ale nie rewelacyjną produkcję.

Wieści ze świata (Star Wars: Battlefront III, NieR: Automata, Gravity Rush 2, YouTube / PlayStation VR) 22/12/2016
Wieści ze świata (Star Wars: Battlefront III, NieR: Automata, Gravity Rush 2, YouTube / PlayStation VR) 22/12/2016

wiadomość22 grudnia 2016

Dziś piszemy o kolejnym gameplayu ze skasowanego Star Wars: Battlefront III (z misji fabularnej), dodaniu wsparcia dla PlayStation VR w aplikacji YouTube na PlayStation 4 oraz o wypuszczeniu wersji demo gier NieR: Automata i Gravity Rush 2 na PS4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Gry stycznia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry stycznia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 stycznia 2017

Rok 2017 rozkręca się powoli. Na szczęście już w styczniu dostaniemy oczekiwany od wielu lat hit. Poza grą Resident Evil VII otrzymamy też taktyczne RPG, dwa sandboksy i porcję nieźle zapowiadających się strategii ekonomicznych.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.06.2016 11:49
zanonimizowany508803
74
Konsul

Jedynka to moja ulubiona gra na Vitę więc pewnie dla dwójki kupię ps4.

23.12.2016 13:50
👍
odpowiedz
RedBuuuL
4
Junior
7.5

Spoko się gra... lecz tyłka nie urywa
[link]

14.05.2018 00:49
😢
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Patryk K
14
Legionista
6.5

Strasznie się zawiodłem na tym tytule po tym jak pierwsza część bardzo mi przypadła do gustu. Gra irytowała mnie prawie na każdym kroku. Młodszy odbiorca może szybko się zniechęcić nawet na łatwym poziomie trudnosci. Mimo pozytywnych ocen tej gry zauważyłem, że na trofeach na PS4 widać, że 2 etap ukończyło niecałe 75% grających a 3 etap już tylko niecałe 45%. Powodem mogą być:

1. Wrzucono jakieś elementy sieciowe jak "szukanie skarbów", których nie warto znajdować dla max 20 kryształków itp. - a szukanie irytowało w tym gąszczu miasta.
2. Wyzwania chyba trudniejsze niż w 1 części a to na nich najwięcej zarabiało się waluty do odblokowania dodatkowych umiejętności. Zniechęcało do wykonywania.
3. WTF !? - Elementy skradankowe, które wprowadzały w furię.
4. Postać posiadała ciosy specjalne, które aby naładować trzeba było odbyć całą walkę i nieraz nie zdążyły się naładować - dopiero pod koniec gry szło szybciej.
5. Dostaliśmy sandboksa z latającą bohaterką ale misje często każą przechodzić ją w sposób inny ( np pkt. 3 ) lub ucinają nam połowę zdolności.
6. Tryb foto, który wciśnięty został do misji pobocznych.
7. Walka szła gorzej niż w 1 części - postać z kilku metrów pomimo namierzenia potrafiła nie trafić we wroga - nawet umiejętnością specjalną.
8. Denne misje poboczne typu przynieś, wynieś, pozamiataj i na dodatek zajmowały masę czasu ( wyczuwało się, że specjalnie aby wydłużyć godziny grania ) - po 20 misjach miałem dość i postanowiłem szybko przejść wątek główny inaczej prawdopodobnie nie ukończyłbym gry ( miałem wtedy 17 godzin gry ). Po tych misjach jedyny plus był wtedy kiedy powiększały pasek życia i pasek grawitacji ale nie wszystkie chyba to dawały.
9. Wątek główny zaczął być interesujący w zasadzie dopiero w epilogu ( który jak na epilog był długi ).
10. Zbyt częste powtarzanie przechodzenia danej lokacji za pomocą danej mechaniki pod rząd. Np lokacje z klockami - były fajne ale jak pod rząd dadzą 6 takich no to już robi się nudne i zabija się pomysł.
11. Powtórzono karygodny błąd z pierwszej części - po co kamera połączona jest z akcelerometrem pada ?? I dlaczego do jasnej ch****y nie można tego wyłączyć ?? Psuje to precyzję sterowania. Trzeba było nieraz siedzieć w bezruchu, żeby sobie nie utrudnić rozgrywki.
12. Nietrafiony crafting z talizmanami. Mało co dawały i po 10 rozdziale o nich zapomniałem.
13. Kopalnie - kawał drogi leć do przeciwnika, zabij i wracaj znowu kawał drogi - sztuczne zajmowanie czasu gracza.
14. Szybka podróż trochę niedopracowana - nieraz opłacało się lecieć niż szukać studzienki.
15. Ograniczony czas zmiany grawitacji po czym w misji potem ustawiano masę doładowań po drodze żeby nie zabrakło. A jak zabrakło to ładowało się w 2-3 sekundy - to już lepiej jakby był nieograniczony czas zmiany grawitacji.
16. Dialogi - z 10% to zajmował tekst z cudzysłowia "..." ( 3 kropeczki ) - 50% paplanina bez sensu
17. Zamiast dopracować fabułę itp wrzucono dodatki typu ubioru bohaterki w strój A2 z NieR:Automata

Nie mam pomysłu co za zalety napisać jeśli chodzi o jakieś inne, które nie przeszły tutaj z części pierwszej ale coś wymyślę:

1. Dodatek z historią Raven
2. Możliwość pogrania postacią Raven w podstawie jak i małym DLC
3. Wprowadzenie stylów grawitacji - coś nowego ale bez tego też by się dobrze grało

Gdyby nie to, że byłem ciekaw zakończenia po 1 części to prawdopodobnie nie przeszedłbym do końca. Na szczęście w promocji dałem 59zł na PS Store i więcej ta gra warta nie jest - Jest to pierwsza część z kilkoma małymi dodatkami.

16.07.2018 13:29
😒
Brexxxer94
5
Centurion

@Patryk K - co do pkt. 11 to akcelerometr można wyłączyć, w opcjach dajesz "czułość ruchu" na 00. Wtedy działa tylko przy cut-scenkach (ch*j wie, po co).
Jestem gdzieś w połowie i uważam tak samo. Jedynka była całkiem spoko, nawet udało mi się zplatynować. W dwójce niby to wszystko ulepszone i ładniejsze, ale gra się gorzej. Fabuła też słabsza.

post wyedytowany przez Brexxxer94 2018-07-16 22:59:53
21.06.2018 17:57
odpowiedz
kubaratchet14
5
Chorąży
7.0

Trochę wieje nudą. Zdecydowanie za dużo misji pobocznych, chociaż tyle że część jest ciekawa, ale niestety druga część tych misji bardzo powtarzalna, a czasami nawet irytująca.

19.07.2018 00:23
😐
odpowiedz
Brexxxer94
5
Centurion
6.0

Gravity Rush 2 porównałbym do XCOM 2 - niby więcej i lepiej, ale wypada gorzej.
Wygląda ładnie, chociaż technicznie to nie jest wysoki poziom. Miasta są dużo większe i bardziej kolorowe, jazzowa muzyka też wpada w ucho. Doszły m.in. nowe style grawitacji (które pomagają głównie w walce) oraz talizmany (z których w ogóle nie korzystałem). W fabułę też idzie się wkręcić, choć z czasem robi się coraz dziwniejsza i bardziej chaotyczna. Jednak zadania pobocze są nudne i nijakie, a za sekwencje skradankowe ktoś powinien dostać kopa w zad.
System ulepszeń jest mniej przejrzysty i wymaga dużej ilości tych cholernych klejnotów. W jedynce wymaksowałem postać i nie musiałem się za bardzo nalatać, tutaj farmienie jest męczące i dałem sobie z nim spokój. Na stockowej bohaterce spokojnie da radę przejść całość. Tym bardziej, że poziom zdrowia i mocy grawitacji zwiększamy robiąc fabułę. Dodam jeszcze, że ataki specjalne ładują się dużo wolniej niż przedtem.
A co jest największym grzechem gry? Kamera. Kamera... Krótko mówiąc: Gravity Rush ma najbardziej chorą kamerę w historii. Narzekacie na kamerę w The Last Guardian, ale przy GR to jest nic! Wystarczy nacisnąć parę razy R1, machnąć gałką i już nie wiesz gdzie jesteś. A tutaj wypada to JESZCZE GORZEJ niż w oryginale. W zamkniętych przestrzeniach albo przy ślizgu to już można oszaleć. W jedynce kamera też była spieprzona, ale tu to już kompletna porażka. Dodam jeszcze, że w grze jest sporo czasówek. Powodzenia w platynowaniu! Jedynce jakoś dałem radę, tutaj nawet nie będę próbował. Gdzieś tak od szóstej misji robiłem samą fabułę i już do tej gry nie wrócę. Przez to durne sterowanie bardziej wkurzała, niż cieszyła.
PS: Dodano tryb foto i różne gesty, które Kat robi do obiektywu. Kto chce, niech się tym bawi.
Jedynka mimo swoich wad była całkiem niezła. Dwójka nie poprawiła jej błędów i dlatego, mimo paru ulepszeń i urozmaiceń wypada gorzej. Można zagrać dla samej historii, jeśli ta z jedynki was wciągnęła.
Czy zagram w trójkę, jeśli wyjdzie? Jeżeli przynajmniej kamery nie poprawią to nie. Nie będę już sobie nerwów szarpał.

post wyedytowany przez Brexxxer94 2018-07-19 01:05:55
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze