

Najciekawsze materiały do: Invisible, Inc.

Recenzja gry Invisible, Inc. – wymagająca i pomysłowa mieszanka strategii i skradanki
recenzja gry17 maja 2015
Światowa premiera 12 maja 2015. Invisible, Inc. to dzieło studia Klei Entertainment, znanego chociażby z Don’t Starve czy Mark of the Ninja. Tym razem Kanadyjczycy próbują swych sił w strategii turowej, skradance oraz roguelike’u. Czy taki gatunkowy miszmasz mógł wyjsć grze na dobre?

Wieści ze świata (Star Wars: First Assault, Bloodborne, Cities: Skylines, Trine 3, Invisible, Inc.) 6/11/2015
wiadomość6 listopada 2015
Dziś piszemy m.in. o gameplayu ze skasowanego Star Wars: First Assault, DLC do Invisible, Inc. oraz aktualizacjach do gier Bloodborne, Cities: Skylines i Trine 3: The Artifacts of Power. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Invisible, Inc. – intrygująca gra szpiegowska za miesiąc trafi na Steam. W planach także wersja na PS4
wiadomość16 kwietnia 2015
Invisible, Inc. - najnowsza produkcja studia Klei Entertaiment kończy fazę testów i powoli zbliża się do finalnego wydania. Wraz z datą premiery ogłoszono również czego możemy spodziewać się w ostatecznej wersji, zapowiedziano także wydanie gry na PlayStation 4.
Invisible, Inc. - opublikowano nowy zwiastun. Gra ukaże się 19 sierpnia w Steam Early Access
wiadomość15 sierpnia 2014
Studio Klei Entertainment opublikowało nowy zwiastun taktycznej strategii Invisible, Inc., na którym można obejrzeć fragment rozgrywki. Jednocześnie poinformowano, że gra ukaże się 19 sierpnia w ramach Steam Early Access.
- Invisible, Inc. nową nazwą gry szpiegowskiej autorów Don't Starve i serii Shank 2014.01.16
- Incognita - ruszyła sprzedaż wersji alfa szpiegowskiej turówki autorów Mark of the Ninja i Don't Starve 2013.09.11
- Zapowiedziano Incognita - taktyczną turówkę od autorów Mark of the Ninja i Don't Starve 2013.07.03

15 świetnych gier, które prawdopodobnie ominąłeś w 2015 roku
artykuł15 sierpnia 2015
Większość z nas przez długi czas wyczekuje hitów z pierwszej półki, tworzonych i reklamowanych za olbrzymie pieniądze. Czasem jednak warto zejść z półki AAA na ziemię i spojrzeć na tytuły, które zrobione za mniejszą kasę, wcale nie są gorsze.
Patrząc na gry, jakie wcześniej wyprodukowało studio (Klei Entertaiment) to Incognita może być kolejnym udanym tytułem, który zabierze nam kilka(naście) godzin z życia.
Gracze chcą gier na płytach DVD, Blu ray w Pudełku na PC . Cyfrowym grą mówi(ę)my nie >Cyfrowym grą mówi(ę)my nie . Cyfrowym grą mówi(ę)my nie >Cyfrowym grą mówi(ę)my nie . ------ Kupujący powinien mieć wybór czy chcę grę Pudełkową dvd lub (blu ray) czy cyfrową -------

Tak jak kolega, preferuję edycje pudełkowe i jeżeli takowe są do zdobycia to ich szukam. Niestety spodziewam się, że Invisible , Inc. będzie tylko w dystrybucji cyfrowej, ale nie zmieni to faktu, że na grę czekam i ją kupię. ;)
Jak można wypuścić taki sh*t w roku 2014 z grafiką gorszą niż Laser Squad na C64....
ZA CO ?!!!!
Idea super,ale grafa masakra
Mi się podoba, dobre puzzle - raczej nie ma tu co liczyć na fabułę - bardziej porównać można do ciekawszej odmiany sudoku z niezbyt wiele znaczącym fabularnym tłem. Wypasiona grafika nie jest potrzebna - ja się tam cieszę, że na podróżnym lapku mi chodzi:). Plansze generowane losowo - nawet podczas powtarzania levelu są tutaj dużym atutem. Każdą kampanię można sobie dostosować do własnych potrzeb. Fajnie, że ktoś stworzył "bezwnikową" grę, która uruchamia komórki mózgowe. Nie bawią mnie już infantylne hack'n'slashe gdzie człowiek bezmyślnie klika w klawiaturę. Dla mnie Incognita jest super!
Powiem tylko tyle że to jest zajebista gra. Grafika mi się naprawde podobała a sama rozgrywka jest super. Szkoda tylko że nie ma wersji pudełkowej ale pozatym jest to tytuł w który z przyjemnością grałem

Gra jest rewelacyjna, wyraźnie inspirowana Shadow Watch. Wymaga sporej koncentracji, największa wada to fabuła.

Zawiodłem się, na szczęście jestem przezorny, a ponieważ nie ma już wersji Demo zaczynam od testu pirata. Jak na grę z wyborem poziomu trudności to porażka - jestem osobą wychodzącą z założenia iż gra z tymi opcjami powinna być dla każdego - dla mnie łatwa, prosta i przyjemna. Skoro to ja mam zapłacić za rozrywkę to jej oczekuję, niestety NAJŁATWIEJSZY poziom okazał się zbyt sztywny. Jeśli nie pójdziesz tak jak twórcy założyli to potem pojawi się horda strażników i może nawet nie być opcji przejścia.
Zdecydowanie wole stare dobre "Desperados Poszukiwany Żywy lub Martwy", nawet jeśli zawsze wygląda podobnie (wręcz tak samo) to za każdym ogranym razem odczuwam przyjemność i satysfakcję.