Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Torment: Tides of Numenera - głosowanie!

21.11.2013 20:51
1
zanonimizowany768165
119
Legend

Torment: Tides of Numenera - głosowanie!

https://torment.inxile-entertainment.com/login-sso?return=%2Flogin_success&uv_login=1&uv_size=window&uv_ssl=1

Rozpoczęło się głosowanie nad tym, jak będzie przebiegać walka w nowym Tormencie.

Jako że turowych cRPGów jest tak mało to co robią ludzie? Głosują za aktywną pauzą....
To, że poza ToEE czy Knights of the Chalice jest mało turowych cRPGów to już nikogo nie ziębi.

21.11.2013 20:55
Kameo
2
odpowiedz
Kameo
82
To tylko ja

Według mnie okres świetności walki na tury przeminął. Jest to dość przestarzały system i myślę, że w dzisiejszych czasach by się nie sprawdził, najzwyczajniej w świecie by nudził.
Dlatego uważam też, że lepszym wyborem będzie walka dynamiczniejsza z aktywną pauzą.

To, że jest mało turowych cRPG jest tego następstwem.

21.11.2013 21:04
3
odpowiedz
minarel
38
Generał

Knights of the Old Republic ma turowy system walki, a nie pamiętam, żeby w jakimkolwiek innym cRPGu walka była taka fajna.

21.11.2013 21:10
Bezi2598
4
odpowiedz
Bezi2598
155
Legend

Daj link, bo ten co dajesz jest zły. Jak się zaloguje to mnie przekierowuje na stronę główną.

21.11.2013 21:13
5
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

https://torment.uservoice.com/forums/231763-combat-vote-forum-backer-only-

Grałem w znaczną ilość cRPGów
Najgorzej wspominam tak wychwalaną sagę Baldur's Gate czy Icewind Dale (tu ratował klimat) - bałagan niesamowity, opieranie się na zręczności itp.
Albo ten cały remake Jagged Aliance 2 Back in Action, komedia nie walka.

Za to Temple of Elemental Evil - tam walka to czysta poezja. Zero bałaganu.

07.12.2013 11:07
6
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Głosowanie zakończone.
Wygrały TURY.

Dosssskonale, nie będzie nam tu hołota psuć gier przez pauzy...

07.12.2013 11:11
👍
7
odpowiedz
zanonimizowany145641
203
Legend

Za to drugi motloch czeka na archaiczne tury.

Ale nie ciesz sie tak, glosowanie dla tworcow gry NIE JEST wiazace - sami to przyznali...

07.12.2013 11:17
zarith
8
odpowiedz
zarith
253

szkoda, aktywna pauza ma wszystkie plusy systemu turowego jednocześnie pozbywając się większości minusów (jak na przykład naprzemienny ruch)

07.12.2013 11:19
graf_0
9
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Powinien być system aktywnej pauzy z paskami "czasu", które pokazuję kto kiedy wykona ruch i na co masz czas.

07.12.2013 12:10
HUtH
10
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

turowy system da się zrobić tak, że będzie całkiem dynamiczny(krótkie tury, akcje rozłożone na kilka tur, dobrze zrobiony system animacji), choć zwykle w grach jest to raczej dość toporne i nudne.

07.12.2013 12:12
11
odpowiedz
zanonimizowany861943
46
Generał

[5]->Najgorzej wspominam tak wychwalaną sagę Baldur's Gate czy Icewind Dale (tu ratował klimat) - bałagan niesamowity, opieranie się na zręczności itp.

Nic przeciwko turom nie mam, szczerze kompletnie wisi mi system walki byle by nie przeszkadzał - od gry oczekuje czegoś innego. Ale opieranie się na zręczności w Baldur's Gate? Serio?

Forum: Torment: Tides of Numenera - głosowanie!