Rozpoczęło się głosowanie nad tym, jak będzie przebiegać walka w nowym Tormencie.
Jako że turowych cRPGów jest tak mało to co robią ludzie? Głosują za aktywną pauzą....
To, że poza ToEE czy Knights of the Chalice jest mało turowych cRPGów to już nikogo nie ziębi.
Według mnie okres świetności walki na tury przeminął. Jest to dość przestarzały system i myślę, że w dzisiejszych czasach by się nie sprawdził, najzwyczajniej w świecie by nudził.
Dlatego uważam też, że lepszym wyborem będzie walka dynamiczniejsza z aktywną pauzą.
To, że jest mało turowych cRPG jest tego następstwem.
Knights of the Old Republic ma turowy system walki, a nie pamiętam, żeby w jakimkolwiek innym cRPGu walka była taka fajna.
Daj link, bo ten co dajesz jest zły. Jak się zaloguje to mnie przekierowuje na stronę główną.
https://torment.uservoice.com/forums/231763-combat-vote-forum-backer-only-
Grałem w znaczną ilość cRPGów
Najgorzej wspominam tak wychwalaną sagę Baldur's Gate czy Icewind Dale (tu ratował klimat) - bałagan niesamowity, opieranie się na zręczności itp.
Albo ten cały remake Jagged Aliance 2 Back in Action, komedia nie walka.
Za to Temple of Elemental Evil - tam walka to czysta poezja. Zero bałaganu.
Głosowanie zakończone.
Wygrały TURY.
Dosssskonale, nie będzie nam tu hołota psuć gier przez pauzy...
Za to drugi motloch czeka na archaiczne tury.
Ale nie ciesz sie tak, glosowanie dla tworcow gry NIE JEST wiazace - sami to przyznali...
szkoda, aktywna pauza ma wszystkie plusy systemu turowego jednocześnie pozbywając się większości minusów (jak na przykład naprzemienny ruch)
Powinien być system aktywnej pauzy z paskami "czasu", które pokazuję kto kiedy wykona ruch i na co masz czas.
turowy system da się zrobić tak, że będzie całkiem dynamiczny(krótkie tury, akcje rozłożone na kilka tur, dobrze zrobiony system animacji), choć zwykle w grach jest to raczej dość toporne i nudne.
[5]->Najgorzej wspominam tak wychwalaną sagę Baldur's Gate czy Icewind Dale (tu ratował klimat) - bałagan niesamowity, opieranie się na zręczności itp.
Nic przeciwko turom nie mam, szczerze kompletnie wisi mi system walki byle by nie przeszkadzał - od gry oczekuje czegoś innego. Ale opieranie się na zręczności w Baldur's Gate? Serio?