Sculptris - oczy
w jaki sposób zrobić oczy w Sculptris tak by móc nadać im inny materiał od reszty bryły.
Nie wiem jak jest w tym programie (zaraz zobaczę)
Ale wiem, że w innych programach robisz po prostu oddzielnego polygona z koła i go modelujesz edytując siatkę koła :)
Jak dobrze go ogarniesz to przerzuć się może na coś bardziej skomplikowanego.
Jeżeli jesteś studentem to jest możliwość ściągnięcia do nauki 3d Maxa i Mayi ze strony Autodesku :)
Do tego masz masę poradników na YT i na stronach internetowych.
Sculptrisa nigdy nie uzywalem, ale jesli zasada rzezbienia jest taka sama jak w zbrush lub mudbox, to do tworzenia oczu najlepiej uzyj brusha z maska przypominajaca pilke do rugby.
na chwilę obecną ograniczam się do Rhino i Blendera głównie ze względów sprzętowych niestety..
wielkie dzięki:)
ps. cruiser -> tak to taka okrojona wersja zbrush'a

Nie wiem (o) czy o to chodziło :)
Ale zrobiłem taki trick, że tylko lekko uwypukliłem i pokolorowałem.
Programik fajny, chyba dłużej nad nim posiedzę ^^

Zrobiłem jeszcze jakiegoś diabełka, tym samym sposobem, tylko że kolorowałem w druga stronę.
Jeszcze takie małe info, zauważyłem że w opcjach można zmieniać ustawienia przycisków myszy.
Jedna opcja to jest :
lewy: dane narzędzie powiększa np uwypuklenie.
prawy : te same narzędzie zmniejsza
Druga opcja :
Lewy : tak jak w poprzednim powiekszanie konturów
prawy : obracanie, alt + prawy (pan?)
NIe pamiętam ale coś takiego było.
Program na razie w wersji alpha, ale da się coś tam w nim zrobić ;)
dzisiaj przysiedzę trochę przy tym:) wiesz ale fajnie byłoby zrobić oczy i nadać im materiał np. szkła, całą bryła po nadaniu tego materiału wygląda całkiem fajnie:) później popatrzę jeszcze:)
na SPACJE masz jeszcze menu