Mam trochę wyrzuty sumienia co do pewnych moich poczynań na tym forum.
Przepraszam, że zrobiłem z siebie debila w wątku o Paulu Walkerze i obraziłem uczucia tych, którzy go lubili. Naprawdę nie jestem takim cynikiem jak się wydaję, po prostu głupota wzięła górę nade mną. Ja mam tak niestety, że czasami za długo brnę w dyskusję nawet jak już nie mam racji. Podobna sytuacja była w wątku o sterylizacji kotów. Nie znam się na tym a brnąłem w dyskusję jak głupi.
Teraz możecie mnie wyzywać.
Wiem, że to tylko forum, ale tu piszą żywi ludzie nie boty więc trzeba przyznać się do błędu.
Pitbull -> ale mnie to obchodzi i chcę mieć czyste sumienie.
Zamiast pozostać w ukryciu zakładasz taki temat.. Niezbyt mądre. Chyba wiesz co teraz się znowu stanie, prawda? Idź na staż jak Gęsty, to zajmiesz się czymś..
Czuje się niejako wywołany do tablicy bo jechałem Cię w wątku o śmierci Walkera.
Spoko jest luzik.
mysle, ze w ramach zadoscuczynienia powinienes spalic bratu wszystkie plyty judas priest i pink floyd...
^ tylko judasów, jak możesz występować przeciwko floydom na haju i the wall się pytam?
Bezi2598, HUtH -> też coś tam napisałem "przykrego" na temat tego "wielkiego" aktora, przepraszać nie zamierzam, bo nie czuję bym musiał, co więcej uczucia userów forum internetowego mnie również nie specjalnie obchodzą. Podejrzewam że dotyczy to większego grona użytkowników forum, nie można więc generalizować jak to zrobił HUtH.
^ Wiesz, włodzix tam nieźle pociskał mimo, że od początku był na straconej pozycji. Nie wiem co ty napisałeś, nie chce mi sprawdzać, oceniać, nie ma po co i to bez sensu, każdy ma swoje sumienie.
Mówiąc szczerze, to mnie te tragiczne wydarzenie kompletnie nie obchodzi(wyrażenie eufemistyczne), ale się nie wpisywałem do tamtego wątku, jak jakaś attention whore, że "ojej zginął, co z tego, żadnego filmu nie widziałem, beznadziejna śmierć", itp....
Sam już nie pamiętam mówiąc szczerze :)