Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Forum: Projekt 'War For the Overworld', czyżby nowy Dungon Keeper III?

24.09.2012 08:42
1
zanonimizowany867560
1
Junior

Projekt 'War For the Overworld', czyżby nowy Dungon Keeper III?

Cześć!

Być może jest tu ktoś wśród was, kto nie mógł bądź nadal nie może doczekać się Dungeon Keeper III. Jak zapewne wiecie są takie gry jak Dungeons lub Dungeon Keeper Online, które miały być niby taką kolejną częścią, lecz żaden z fanów serii DK nie uznaje tych gier jako godnych tego miana. Choć to prawda, mają pewne podobne elementy to jednak to już nie jest to samo co oferowała każda z części Dungeon Keeper, to jest zupełnie co innego...

Na szczęście od dłuższego czasu rozpoczęto prace nad projektem, który nazywa się War For the Overworld – był to z początku fanowski projekt kilku zafascynowanych grą Dungeon Keeper ludzi, który obecnie stał się projektem składającym się z kilkunastu członków działających pod marką Subterranean Games we współpracy z RiSE Gaming.
Ludzie Ci bardzo inspirują się cyklem DK i tylko z powodów prawnych gra nie będzie miała nazwy Dungeon Keeper. Nie mniej jednak ten projekt jest najbliższy osiągnięcia miana następcy świetnej gry, prace nad nim prowadzone są coraz prężniej i coraz więcej twórcy odkrywają przed społecznością kolejne elementy, które będą zaimplementowane w grze. „Jak dobrze jest być złym...” znów stało się mottem przewodnim. Oto co mówią twórcy o swoim projekcie:

1) Czy to jest sequel lub remake Dungeon Keeper?
Ani jedno ani drugie. To nie jest w rzeczywistości gra Dungeon Keeper, jako że Własność Intelektualna gry Dungeon Keeper (DK IP) należy do Electronic Arts. Jest to bardziej duchowy następca niż cokolwiek innego, jako że są to w 100% nasze projekty i zamysły, bierzemy tylko inspiracje z gier takich jak Dungeon Keeper i Evil Genius.
2) Na jakie platformy gra zostanie wydana?
Gra obecnie jest budowana dla systemu Windows, ale używamy do tego Unity, więc wydanie gry na Mac czy Linux jest zdecydowanie możliwa jeśli będzie na to wystarczające zapotrzebowanie.

3) Jakie są wymagania systemowe?
Nie możemy tego określić jako pewnik jeszcze, ale nie będą jakoś szalenie wysokie. Jeśli możesz grać w nowoczesne gry to powinno działać bez problemu.

4) Kiedy będzie beta? Czy mogę wziąć w niej udział?
Za wcześnie by powiedzieć, ale na określonym poziomie zastawu na Kickstarterze (tzw. 'pledge') będzie zapewniony dostęp do bety.
Będziemy także przyjmować i selekcjonować wnioski członków społeczności portalu indywidualnie, szczególnie tych, którzy są z nami przez jakiś czas.

5) W jaki sposób gra będzie finansowana? Czy skorzystacie z [http://www.kickstarter.com/] Kickstartera?
Zdecydowanie chcemy użyć Kickstartera. Miejcie oko na naszą stronę w oczekiwaniu na szczegółowe informacje na ten temat w ciągu najbliższych miesięcy.

6) Nie mogę korzystać z Amazon Payments, więc nie jestem w stanie dołożyć się poprzez Kickstarter! To co ze mną?
Podobnie do innych projektów niedawno (jak w przypadku Planetary Annihiliation), umożliwimy wszystkim dokładanie się poprzez PayPal (nadal zdobywając te same nagrody i dokładając się do jakichkolwiek najbardziej kluczowych celów, które będziemy posiadać).

7) Ile gra będzie kosztować?
Ostateczna cena nie jest jeszcze ustalona, ale będzie to prawdopodobnie około 20-25 dolarów zaznaczając, że będą dostępne rabaty podczas zastawiania przez Kickstarter.

8) Czy będzie gra wieloosobowa?
Pewnie! Więcej szczegółów na ten temat będzie ujawnianych w przyszłości.

9) Dlaczego grę nazwaliście War for the Overworld (Wojna o Nadziemie)? Czy rozgrywka będzie odbywać się na powierzchni?
Wielu ludzi interpretuje tytuł niewłaściwie – rozgrywka będzie osadzona w podziemiach. Tytuł tylko odnosi się do faktu, że gracze będą walczyć o kontrolę Nadziemia.

10) Kiedy gra zostanie wydana?
Do ostatecznej daty wydania gry jeszcze jest daleka droga, ale wcześniejsze wersje gry będą możliwe do zagrania jeśli dacie określoną sumę w zastaw przez Kickstarter.

11) Czy będzie edytor map?
Tak. Nasz edytor (którego nazwaliśmy Dungeoneer) będzie wydany wraz z betą (i możliwe, że wcześniej) by umożliwić społeczności rozpoczęcie pracy nad mapami tak szybko jak to możliwe.

12) Wspomniałeś o "Minecraft-podobnych" mapach, mógłbyś to rozwinąć?
To co chcemy przez to powiedzieć jest to, że mapy mogą być tworzone w dowolnym rozmiarze, a nie, że są nieskończenie generowane raz w grze. Na przykład możesz stworzyć mapę o rozmiarze 1024 x 1024, ale możesz zostać przy tym rozmiarze podczas gry.

13) Co z modyfikacjami? Jak bardzo gra będzie konfigurowalna?
Naszym celem jest zrobienie z Dungeoneera czegoś w rodzaju TES Construction Kit. To oznacza, że możesz zaprojektować swoje własne rozgrywki i pokazać je w każdej mapie lub kampanii, albo wykorzystać wcześniej udostępnioną zawartość by móc stworzyć niezwykłe mapy dla podstawowej wersji gry. Nie podobają Ci się żadne z naszych płytek lub komnat? Możesz je usunąć lub zmienić, na jakie chcesz, a nawet stworzyć własne. Chciałbyś zmienić WFTO w grę RPG/Dungeon Crawler albo w grę typu FPS? Przy odrobinie szczęścia takie rzeczy staną się możliwe.

Wielu członków zespołu jest zdecydowanymi zwolennikami modyfikowalnych gier, zwłaszcza ze względu na ich zdolność do przedłużenia żywotności oraz popularności gry i jej społeczności. Pamiętajmy, że Dungeoneer będzie tworzony wraz ze społecznością i będziemy zbierać wszelkie informacje zwrotne o nim na każdym kroku jego tworzenia.

14) Czy gra będzie na Steamie?
Jest to bardzo prawdopodobne. Nie możemy tego zagwarantować,ale zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby mieć go na Steamie. Każdy kto umieści wystarczająco wysoki zastaw za kopię gry na Kickstarterze dostanie także kopię na Steamie jeśli będzie taka stworzona.
Będziemy prawdopodobnie korzystać ze [http://steamcommunity.com/greenlight] Steam Greenlight by udostępnić grę w sklepie Steama,więc będziemy potrzebować Waszej pomocy, w odpowiednim czasie!

15) Nie lubię Steama! Czy będzie możliwa opcja DRM-free?
Na tą chwilę nie ma w planach opcji DRM-free, głównie dlatego, że chcemy aby odsłony online i gry wieloosobowej opierały się na nim. Jakiekolwiek DRM mielibyśmy to nie będzie to coś w stylu Ubisoft-podobnej drakońskiej ochrony rent-a-game. Jesteśmy także graczami i prosto mówiąc chcemy najlepszego dla każdego.

Jednakże, spróbujemy stworzyć wersję DRM-free wystarczająco dużo osób będzie o to zabiegać podczas trwania kampanii na Kickstarterze, ale ta wersja może skończyć się zmniejszeniem możliwości gry wieloosobowej.

16) Mam super pomysł dla gry! Gdzie mogę o tym napisać?
Świetnie! To społeczność napędza ten projekt i świetnym tego przykładem, jest dzielenie się pomysłami i opiniami.
Jeśli masz pomysł to udaj się do tematu [http://subterraneangames.com/forums/suggestions.10/] sugestii na naszym forum. Nie zapomnij zapoznać się z [http://subterraneangames.com/threads/suggestion-formats.4/] szablonami formatowania i [http://subterraneangames.com/threads/suggestion-guidelines.3/] wytycznymi sugestii tak samo jak z [http://subterraneangames.com/threads/forum-rules.233/] regulaminem forum przed zamieszczeniem swoich pomysłów. Dzięki!

Źródło: DK.BOO.PL -> Zapraszamy!

Forum: Projekt 'War For the Overworld', czyżby nowy Dungon Keeper III?