Przecież Unreal ma też takie narzędzie... Co prawda od najnowszej wersji silnika, która jeszcze nie działa w 100% tak jak powinna, ale to ewolucja, a nie rewolucja... Po prostu łatwiej nauczyć się silnika... Upraszcza to naukę silnika.
To trochę idiotyczne, by na podstawie istnienia takiego narzędzia wieszczyć koniec Unreala i Unity... Szczególnie na obecnym etapie rozwoju AI, gdzie modele LLM jedyne do czego byłyby zdolne, to skopiowanie Godota czy Unreala ze źródeł z błędami... Równie dobrze można po prostu zrobić samemu kopiuj wklej u siebie na dysku... I uznać, że oto stworzyliśmy nowy silnik...
Ludzie w ogóle nie rozumieją w jaki sposób to działa i że się nie skaluje w nieskończoność i na tej podstawie wysuwają wnioski, że taki model może od tak sobie zastąpić kilkadziesiąt lat pracy kilkuset czy kilku tysięcy ludzi...
Unreal i Unity dają jedną podstawową przewagę, są tu i teraz. Co Ci z tego, że z podpowiedziami od LLM jesteś w stanie w kilka lat stworzyć silnik dorównujący Unrealowi, jak za taki silnik Ci nikt nie zapłaci ? Lepiej w tym czasie stworzyć porządną grę.
Twórcy DayZ mają problem ze zrobieniem silnika graficznego na poziomie Unreala czy Unity od lat, a wieszczą ich koniec...
Hahahahahahah xD Co typ bredzi, chce pewnie zwrócić jakąkolwiek uwagę na swoją gówno gierkę i jak widać, udało mu się, bo napisaliście o tym.... Nie najgorsza strategia, cyniczna i wyrachowana, ale całkiem skuteczna, gadasz jakieś bzdury, ważne żeby było kontrowersyjnie, potem takie gryonline wyskrobie newsa i masz darmową reklamę na jeleniach