Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wyłoniono najlepsze gry dostępne w usłudze Xbox Live Arcade

23.02.2008 17:49
albz74
😁
1
albz74
129
Legend

LOL - żadnej oryginalnej gry nie ma na liście :D

23.02.2008 17:51
😜
2
odpowiedz
zanonimizowany6871
45
Legend

No, same piraty ;)

23.02.2008 17:51
3
odpowiedz
zanonimizowany528481
6
Konsul

...powiedział fan sony...

23.02.2008 17:53
Łyczek
4
odpowiedz
Łyczek
196
The Chosen One

Mi osobiście bardzo przypadała do gustu gra Carcassonne z usług Arcade.

23.02.2008 17:55
5
odpowiedz
zanonimizowany1278
0
Senator

albz, ile mozna ;) zaraz ktos sie pojawi, poda przyklad darmowego flow za ktore to "doznanie" najwiecej ludzi placi w psn i zacznie sie koleny flame o wyzszosci swiat..

23.02.2008 18:37
albz74
👍
6
odpowiedz
albz74
129
Legend

cioruss - a niech poda, musiałby chyba całą budą od peceta machać, żeby mieć to samo co na konsoli :)

Cały model XBLA jak na razie to 2/3 gierek sprzed 20 lat i trochę nowszych, bardzo mało oryginalnych pomysłów.

I najnowszy pomysł - wydymać niezależnych developerów i zmniejszyć im tantiemy za gry XBLA o połowę- to klucz do sukcesu !!!!!

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=243018

przyszłość - co się kiedyś podobało i nie ma na PSN - dać do XBLA

23.02.2008 18:52
7
odpowiedz
zanonimizowany486144
68
Generał

Ja jednak na liście "najlepszych" widziełbym inne tytuły. Worms (tu się zgodzę), Prince of Persia, Chessmaster, Lumines, Hexic.

23.02.2008 20:32
Koktajl Mrozacy Mozg
8
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

albz74 - to dowodzi ze stare gry sa najlepsze

23.02.2008 20:33
9
odpowiedz
zanonimizowany428227
12
Generał

widać Wormsy rzadzą

ludzie to jednak mają dobry gust

23.02.2008 20:37
albz74
😜
10
odpowiedz
albz74
129
Legend

Koktajl- to dowodzi, że jak się nie ma, co się lubi...

23.02.2008 21:20
11
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

Satre ale jare. Ile ludzi gra w stare dobre gry. Wiele, osobiscie gram czasami w SensibleSoccer czy PacMan.Jak sicagnalem sobie gre JatPack to sie bardzo "rozmiekczylem" Pamietam jak gralismy w to, na ZX Spectrum z moim bratem. To bylo 24 lata temu!!!To byly moje pierwsze fascynacje grami.

Moze jakis "mlokos" mi mowic ze to sa stare gry i MS nie proponuje nic nowego.Nowe gry to ja mam na polkach i chetnie czasami zagram sobie w "zlota klasyke"
To tylko wina Sony ze niczego sie nie nauczylo z doswiadczenia konsol PS i PS2.
MS szybko wyciagnal wnioski i w uslugach online zdeklasowal rywala.
Acha,dla mnie PSN wyglada jakby zostalo zaprojektowane 20 lat temu, a nie w XXI wieku.
Bida z nedza. Mam PS3 i X360,wiec wiem co mowie. Nigdy nie gram onlline na Sony.Jak narazie uzywam tylko do BR, a jedyna gra jaka gralem to Uncharted.(jedyna gra jaka mam na PS3)

23.02.2008 21:24
yazz_aka_maish
😁
12
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

LOL, lece po popcorn bo nie moge sie doczekac riposty albza74 do uzytkownika ktory posiada obie konsole i wyzej stawia x-klocka :DDD

To bedzie jatka :DDD

23.02.2008 23:27
13
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

Alien hominid,wormsy, street fighter,mortal, prince of persia,castelvania,metalslug, te sa dobre.

Wiadomość Wyłoniono najlepsze gry dostępne w usłudze Xbox Live Arcade