Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Już niebawem zagramy w demo gry Clive Barker's Jericho

25.09.2007 08:10
hansatan
1
hansatan
69
Generał

Grafika w tej grze jest "dziwna" :)

25.09.2007 08:14
2
odpowiedz
karolzzr
49
Arsenal Footbal Club

ciekawe czy moj komp to udzwignie :
sempron 3200+
gf 7600gs 256
kingston 512 ddr2

25.09.2007 08:18
😊
3
odpowiedz
polish_farmer
51
Konsul

nie ma dema crysisa ale na szcęście jest demo jericho :)

25.09.2007 08:44
Uno07
4
odpowiedz
Uno07
145
Golf R

Przekonamy się jutro. Ale na pewno warto było czekać .

25.09.2007 09:16
BuncoleX
5
odpowiedz
BuncoleX
54
Konsul

Jezeli demko choc raz mnie przestraszy to maja moja kase w kieszeni. Uwielbiam sie bac, zwlaszcza w grach. Ale niestety ostatnimi czasy mi sie to nie zdaza. :( No nic, zobaczymy jak sie to zaprezentuje.

25.09.2007 09:25
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

Te cale Jericho jakos nie zapowiada sie na ciekawa gre.. Imo.
Ale zobaczymy jak wypadnie demo.

25.09.2007 09:32
7
odpowiedz
zanonimizowany465394
0
Generał

na pewno bedzie spoko giera!! , ciekawe kiedy bedzie demo gry Area 51 Black Site?

25.09.2007 11:31
😈
8
odpowiedz
kloszard nadobny
52
Konsul

Undying był świetny. Jericho prezentuje sie natomiast jak typowa naparzanka FPS. Byle szybko, krwawo i dynamicznie. Nie wiem czy w najnowszej produkcji sygnowanej nazwiskiem Barker-a znajdę napięcie rodem z dobrego dreszczowca jednak o klimat nie powinienem sie martwic. Czekam...

25.09.2007 13:14
😉
9
odpowiedz
zanonimizowany414375
3
Junior

A ja się tylko zastanawiam, czy to demo będzie dostępne dla użytkowników X360 z Polski, czy może będzie tak jak z demami Stranglehold czy Bioshocka, których nie można pobrać.

25.09.2007 14:14
Grucha
10
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle

Czekam z niecierpliwością.

25.09.2007 14:38
😃
11
odpowiedz
zanonimizowany488386
0
Generał

już jutro zagram w giere na którą czekam już od grudnia 2006....a demo już jutro.....super! mam nadzieje że firma codemasters wzieła się porządnie do roboty.....czekam i jeszcze zobaczymy jak....głupie są te potworki :)

25.09.2007 19:44
Kamiru Stete'nei
😈
12
odpowiedz
Kamiru Stete'nei
37
Pretorianin

czekam - w8ing - czekam ... kiedy wkońcu ujrzę tą grę?

25.09.2007 21:37
13
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Jeżeli tylko przeciwnicy nie będą skończonymi debilami to na pewno kupię tę grę. Poza słabym AI akurat w tej grze przełknę wszystko - liniowość, skrypty, może nie wybitną, ale też nie najgorszą fizykę i fabułę, która wskazuje na to, że będzie to raczej zwykły FPS-"pruj do przodu!", a nie survival horror, ale jednak nazwisko Barkera wskazuje, że będzie w miarę ciekawa i dopracowana.
Ciekawe tylko jak będzie z długością. Mam nadzieję, że ta gra na najniższym poziomie trudności nie będzie krótsza niż 10 godzin.

26.09.2007 13:42
14
odpowiedz
zanonimizowany492652
1
Junior

To "juz jutro" jest dzisiaj a dema nie ma. Dlaczego? Bo na oficjalnej jest jak byk, ze demo dostepne bedzie od 27go... taaa.

26.09.2007 14:05
U.V. Impaler
15
odpowiedz
U.V. Impaler
187
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

Demo na PC ma być dziś (pewnie wieczorem ze względu na różnicę czasu). Na PS3 i 360 jutro.

26.09.2007 19:05
bone_man
16
odpowiedz
bone_man
176
Omikron Persei 8

Może ktoś jeszcze nie wie, demo już lata po sieci.

26.09.2007 21:36
Grucha
😊
17
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle

Lata, lata :) Ale ciężko się dopchać :)

26.09.2007 21:58
Raynor
😊
18
odpowiedz
Raynor
85
Big Man

Na piekle gracza jest ale strasznie wolno się ściąga. Poczekam aż to szaleństwo się skończy. :)

26.09.2007 23:18
Grucha
19
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

Zainstalowane. Chwilę się pobawiłem. Trochę to wszystko chaotyczne jak na początek. Wrażenia mieszane. Jutro trochę więcej testów.

Przy konfigu : C2D 2.3, 8800 GTS 640 MB i 2GB ramu średnia ilość klatek przy opcjach na pełnego fulla i rozdziałce 1680x1050 to ok 30 klatek.

26.09.2007 23:19
Grucha
20
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

2.

26.09.2007 23:20
Grucha
21
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

3.

26.09.2007 23:29
Grucha
22
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

4.

26.09.2007 23:29
Grucha
23
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

5.

26.09.2007 23:30
Grucha
24
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

6.

26.09.2007 23:30
_Luke_
25
odpowiedz
_Luke_
216
Death Incarnate

Eh, co to za moda na te shadery :(

26.09.2007 23:32
Grucha
26
odpowiedz
Grucha
167
Extreme Lifestyle
Image

7. Grafika jest piękna, ale pierwsze skojarzenia to - niestety Painkiller i Doom....

29.09.2007 19:52
😐
27
odpowiedz
zanonimizowany488386
0
Generał

DAJCIE LINK DO DEMA!!!!!!!

Wiadomość Już niebawem zagramy w demo gry Clive Barker's Jericho