Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Doom Eternal raczej bez ray tracingu na premierę

27.01.2020 13:30
DocHary
😉
1
DocHary
18
Unclean One

Jak tak, to ja wycofuję preordera. Cóż za niekompetencja.

27.01.2020 13:45
mirko81
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
mirko81
21
Dywizjon 1150

Sasori666 (inny temat)

Do tego RT znacząco skraca pracę nad grami, bo zamiast tworzyć fałszywe odbicia, światła, po prostu działają.
Teraz jesteśmy w środku, gdzie żeby RT wyglądało, to trzeba nad tym siedzieć i układać.

To skąd ten poślizg? Dopiero co udało się to w Youngblood zaimplementowac

post wyedytowany przez mirko81 2020-01-27 13:49:44
27.01.2020 14:53
Ziomaletto1
2.1
Ziomaletto1
34
Pretorianin

A no z tego, że byli zajęci kończeniem gry i jej optymalizowaniem. Stąd też zapewne nie mieli czasu na implementację RT.

28.01.2020 07:34
Matysiak G
2.2
1
Matysiak G
138
bozon Higgsa

To skąd ten poślizg? Dopiero co udało się to w Youngblood zaimplementowac

Bo RT obsługuje ułamek kart u graczy, zaś te, które to robią i tak są za słabe, żeby uciągnąć całe oświetlenie liczone w ten sposób, więc priorytetem jest wypuszczenie gry, która renderuje grafikę klasycznie.

27.01.2020 14:32
IIIIIIIIIIIIII
😉
3
2
odpowiedz
IIIIIIIIIIIIII
16
Pretorianin

A na co mi ray tracing. Mnie tylko interesuje sieczka jaką zrobię w tej grze i nic więcej mnie nie interesuje :)

27.01.2020 14:52
Ziomaletto1
4
4
odpowiedz
Ziomaletto1
34
Pretorianin

Nie potrafię wyobrazić sobie osoby kupującej/zamawiającej przedpremierowo takiego Dooma tylko po to, by popatrzeć na patent, który niewiele zmienia, bądź nie zwraca się na niego uwagi.

27.01.2020 15:27
ddawdad
5
2
odpowiedz
ddawdad
17
Przegryw

Szczerze to nawet nie wiem po co marnować czas na jego umieszczenie w tej grze.

27.01.2020 15:40
Hydro2
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Hydro2
123
Legend

A po co mi to w Doomie?

27.01.2020 15:49
mirko81
6.1
mirko81
21
Dywizjon 1150
Wideo

Jak karta umożliwia to zawsze jakiś bajer

https://m.youtube.com/watch?v=4zr4ZdMR1Zc

27.01.2020 23:41
Hydro2
6.2
Hydro2
123
Legend

Poki co to Control robił wrażenie, a nastepny zapewne będzie dopiero Cyberpunk.

28.01.2020 13:59
mirko81
😉
6.3
mirko81
21
Dywizjon 1150

Im wiecej w grze szkła, wody, luster itp to RT mile widziane. Nie wiem czy CP ale napewno w Atomic Heart ładują tony szkła pod RT

27.01.2020 15:46
mirko81
7
odpowiedz
mirko81
21
Dywizjon 1150

Nie zdziwiłbym się gdyby tu chodziło o rozgłos "drugiej premiery"

27.01.2020 15:47
NewGravedigger
8
1
odpowiedz
NewGravedigger
137
spokooj grabarza

Myślę, że akurat w takim doomie rtx off/on będzie oznaczał dużą różnicę. Cienie, ognie, krew itd

27.01.2020 17:21
THeMooN85
9
odpowiedz
THeMooN85
78
Eternally Querulous

Może i w Doom'ie będzie to miało sens, tam sporo rzeczy się błyszczy... ale implementowanie tego do Wolfenstein to była strata czasu. Tak samo to potrzebne jak w starym Quake'u. Jak coś wygląda słabo, to i RT tu nie pomoże.

27.01.2020 20:19
A.l.e.X
😂
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
128
Alekde

pokazali na pokazie Doom Eternal z RT a teraz piszę że będą dopiero implementować ;)

27.01.2020 22:20
10.1
1
Yosar
21
Pretorianin

Well.. to zupełnie jak NVidia. Pokazała na premierze RT, rzuciła listę gier, a dopiero po tym zabrano się za implementację. Jak się skończyło, wszyscy wiemy. Do dzisiaj jest może 1-2 gry które mają zaimplementowane większość efektów, a reszta z pozostałych kilku jakieś okrawki i popłuczyny.

27.01.2020 23:46
Soku12
10.2
1
Soku12
54
Flight Lieutenant

Mało jest gier z RT, bo nie ma dobrego sprzętu go obsługującego. Ray Tracing w Turingach to śmiechu warte.

post wyedytowany przez Soku12 2020-01-27 23:47:06
28.01.2020 01:22
A.l.e.X
😊
10.3
A.l.e.X
128
Alekde

Gier które maja zaimplementowane RT przez twórców jest ponad 10. Gier w których możesz dodać sobie GI RT są wszystkie. Oczywiście chcialoby się mieć w każdej grze coś widcej niż GI ale i tak jest super grać z RT w takie gry jak Wiedźmin 3 czy RDR2.

27.01.2020 22:50
SirXan
11
odpowiedz
3 odpowiedzi
SirXan
7
Generał

Co za różnica. Większości gry (np. Wiedźmin 3, RDR2, Uncharted 4, Metro Exodus, Hollow Knight, Ori and the Blind Forest) są tak ładne bez pomocą ray tracking.

Może ray tracking robi różnicę, ale nie w tym roku. Na razie.

28.01.2020 01:23
A.l.e.X
😊
11.1
A.l.e.X
128
Alekde

Oczywiście że robi wpisz sobie w youtube i podziwiaj np. w Wiedzminie 3.

28.01.2020 08:17
11.2
siera97
24
Senator
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=s-TdON1XrGc
Coś takiego?
Dla mnie to wygląda jak inny filtr kolorów. Do tego Ambient Oculusion podbite na maksa. W 2 minucie wygląda jakby Geralt wytarzał się w mące.

28.01.2020 13:48
A.l.e.X
11.3
A.l.e.X
128
Alekde

siera97 - to jest dawna implementacja ale możesz sobie pooglądać od minuty 3. Nie chodzi tylko że GI pokazuje prawdziwą siatkę światłocienia tylko że te światło odbija się od powierzchni i daje naturalny obraz. Zobacz sobie nowsze filmy efekt jest taki że jak uruchamiasz W3 modami i z RT to w 2020 zbierasz dalej szczękę z podłogi.

27.01.2020 23:40
😁
12
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Absolem
81
Konsul

Legenda mówi, że ktoś kiedyś widział różnicę z i bez ray tracingu.

28.01.2020 08:18
12.1
1
siera97
24
Senator

W takim Metro fajnie widać różnicę w pomieszczeniach. Z tym ze nadal jest to połowiczny RT i zżera większość mocy najlepszych kart.

Wiadomość Doom Eternal raczej bez ray tracingu na premierę