Cyberpunk 2077 bez multiplayera (na premierę)
zespół całkowicie skupia się na dostarczeniu świetnego RPG dla jednego gracza i właśnie to otrzymamy na premierę Cyberpunk 2077
Ciekaw jestem min prezesów z EA, którzy twierdzą że gry AAA, sandbox, kładące nacisk na single player, bez lootboxów, kart i mikrotransakcji są nieopłacalne kiedy będą patrzeć na sukces komercyjny Cyberpunka i sukces wizualny tego studia jakim będą ich darzyć gracze, jeśli gra okaże się wypałem.
I bardzo dobrze, że nie ma multi. Niech nie marnują na niego kasy, i robią porządnego singla.
I bardzo dobrze, że nie ma multi. Niech nie marnują na niego kasy, i robią porządnego singla.
Spoko, spoko do premiery Cymbergaja jeszcze 59 lat. Więc zdążą bez problemu zrobić fajny tryb dla jednego gracza jak i dla wielu.
59 lat? Dobry żart...
to nie żart może nie 59 lat ale 9 to napewno poczekają jak intel wypuści procesor kwantowy i wtedy dopiero ruszy.
Jestem ciekaw, czy dodadzą jakąś mini-grę na miarę Gwinta? Może coś z hackowaniem? Byłoby miło.
Bez multi jednak....szkoda bez tego ten tytuł traci w moich oczach jakies 50 % wartosci
Prędzej zyskuje 150% wartości
Cóż zależy jak na to spojrzeć gdyby coś nowego udało sie w kwestii multi powiedzieć to czemu nie,,,
Wystarczy zauważyć, że multi jest od nasrania i powstanie jeszcze milion ich, a ludzie w większości chcą dobrego singla...
zespół całkowicie skupia się na dostarczeniu świetnego RPG dla jednego gracza i właśnie to otrzymamy na premierę Cyberpunk 2077
Ciekaw jestem min prezesów z EA, którzy twierdzą że gry AAA, sandbox, kładące nacisk na single player, bez lootboxów, kart i mikrotransakcji są nieopłacalne kiedy będą patrzeć na sukces komercyjny Cyberpunka i sukces wizualny tego studia jakim będą ich darzyć gracze, jeśli gra okaże się wypałem.
To nie słyszałeś że składają już do skarbonki od kilku lat pieniądze z tajemniczym napisem Codename 47? Gdy sukces się powtórzy pewien łysy pan zrobi porządek i EA będzie mogło odetchnąć.
@AIDDPI
Odpowiedź jest prosta, dopóki Cyberpunk nie zarobi więcej pieniędzy niż jakakolwiek gra EA, to wtedy nie ma mowy by Elektronicy zmienili swój styl robienia gry. Smutne ale prawdziwe, CD projekt póki co chcę zapełniać ten mniejszy rynek na single, ale nie wiadomo nawet przecież kiedy gra wyjdzie, jak będzie dobra, oraz jak sie sprzeda..póki co nie polecałbym mówić i sugerować, że gra jakkolwiek wpłynie na EA :v
No, bo prawda jest taka, że EA swoim chamstwem wyciśnie o wiele więcej zysku niż oni, EA zwisa, oni swoje zarobią, dla nich niewarte jest robienie czegoś maksymalnie dobrego dla graczy, a maksymalny zysk.
Tak jak każde przedsiębiorstwo dąży do zysków :p
EA robi to jednak dość często na granicy przyzwoitości, ale to już inna kwestia.
Andrew Willson z EA otarł oczy z łez studolarówkami, po czym wrócił do swej loży niczym prawdziwy reptilianin.
Dopóki nie zaczną zarabiać więcej niż EA na chamstwie to raczej mają to głęboko gdzieś.
Nie wiem jak EA ale jestem przekonany, że w Ubicopy już się zastanawiają jakby tu nastawić kserokopiarki, żeby się podpiąć pod cyberpunkowy hype.
Cyberpunk nie zarobi tyle ile zarabiają gry EA, proste, prezesi z EA będą sie śmiać z cyberpunka że dzięki braku mikrotranzakcji więcej pieniędzy zostanie dla nich :3 biznes to biznes, gdyby nie działało to by nie było stosowane, więc sorry bólduperzy :D
A tak ogólnie rzecz biorąc śmieszni są ci którzy mówią że będzie jedna z najlepszych gier, do premiery kilka lat a ci już wiedzą, jeśli gra będzie na poziomie wieśka to znowu dostaniemy średniaka. Ale tym razem z tego co widze ma być troche strzelania, więc może w końcu zrobią jakikolwiek system RPG który sie sprawdza bo jeszcze się za taki nie brali. Cóż poczekamy zobaczymy. Nie to nie jest hejt, obiektywne spojrzenie na temat - to że wy tu macie kult wiedźmina mało mnie obchodzi. (co do systemu RPG to z ich gier wiedźmin 2 ma najlepszy chociaż kulawy, potem 1 z kulejącą walką - aczkolwiek innowacyjną, fajna jest na 10h max no i ten żart w w3 który nazwali systemem RPG xD serio, gdyby nie fabuła to gry nie ma)
Multi nie będzie ale za to Patrick Mills powiedział że większość postaci romansowych będzie bi ;)
Bo możesz grać kobietą lub mężczyzna, czyli romanse będą te same niezależnie od tego ile razy będziesz grać. Jak dla mnie to dobrze. G...o mnie obchodzi romansowanie w grze, wolę to w życiu, więc skupienie się na tym by każda płeć miała swoje opcje romansu byłoby głupie. A tak prosto - będą bi i grając nową grę + czy od początku spokojnie będzie można romanse ominąć. Bardzo mądre podejście. Nie tracić czasu na bzdety w grach, tylko mięsko.
Jak dla mnie w ogóle mogło by nie być bo jak multi odnosi zbyt duży sukces to twórcy mogą porzucić robienie gier single np. Rockstar po sukcesie GTA Online skupił się tylko na tym co dla mnie było kiepskie bo chciałbym żeby GTA 6 wyszło jak najszybciej.
Dobra wiadomość. To oznacza, że skupiają się na jakość single i to 100%.
No i super. Nie marnować czasu na multi tylko dopieszczać produkcję. Jedyne multi w RPG jakie szanuję to takie jak było w BG albo w Borderlands- po prostu ktoś wchodzi do twojej gry jeśli chcesz i biega z Tobą i robicie razem fabułę/questy itd. z czego host kieruje dialogami.
Jakiekolwiek inne tryby to szkoda czasu.
Może to oznaka starzenia się, ale coraz bardziej wolę grać w gry które są nastawione na rozgrywkę dla jednego gracza niż dla wielu graczy. Cieszę się bardzo z takiego rozwiązania. Branża gier potrzebuje więcej tego typu podejść do rozgrywki. Więcej dobrych historii z dobrą fabułą, mniej powtarzania schematów i klepania multików na jedno kopyto.
Mamy XXI wiek gra bez chociaż najmniejszych elementów multiplayerowych nie ma racji bytu. Co z tego, że mam super wypasionego bohatera, broń i samochód skoro nie mogę się nimi pochwalić znajomym? Misje w grupie z prawdziwymi ludźmi a nie głupimi AI to rozrywka na znacznie większym poziomie, szkoda, że w cyberpunku będziemy na to skazani...
No tak bo w grze przecież nie liczy się dobry gameplay, świetnie opowiedziana historia czy charyzmatyczne postacie tylko to czy mogę zaszpanować swoim avatarkiem kolegom z klasy : D
@FrankerZ
Spogląda na komentarz surowym, ojcowskim wzrokiem.
Widocznie chłopcze nie jesteś gotowy.
Wolę 100% jakość single albo 100% multi, a nie średni single i słaby multi, albo odwrotnie. Dead Space 2 ma świetny single, ale za to ma słabe multi. To tylko przykład. Jak mają dać single i multi na 100% jakość, to potrzebują więcej czasu, budżetu i ilość zatrudnione pracownicy. Nie można mieć wszystkiego.
Taki świat Cyberpunk wymaga ogromne wkłady prace na tyle, że nie mają czasu na zrobienie multi. To zbyt oczywiste.
Jak zależy Ci na multi, to pograj w For Honor, Overwatch, GTA Online albo coś podobnego. Takie gry są mnóstwo i każdy znajdzie coś dla siebie. ;)
@adam11$13 -> Trafne uwagi. +1 ;)
No, zwłaszcza najbardziej utytułowana gra w historii - W3 Dziki Goni. Gdyby nie multi, kto by w niego zagrał? A nie, czekaj... xD
Super. Gry komputerowe mają korzenie single, i super że są firmy co dalej w to idą, wbrew pazernym korporacją.
Ja tylko zaluje że split screen to lamus i olewają to :( nawet na konsolach i to wyścigi !!!
Z całym szacunkiem dla CDPR ale to także korporacja tyle, że mniejsza. A pazerność jest być albo nie być każdej korporacji więc to tylko kwestia czasu aż się tak rozrosną, że będą pazerni jak każda inna chyba, że któryś z dużych projektów nie wypali i będzie po firmie.
FPS i single player z ciekawa fabula, oj nie wiem czy to bedzie chodz tak ciekawe jak GTA w trybie FPS. Troszke im sie chyba projekt rozjechal, Chyba bardziej zadowola mnie exclusive z ps4 , nawet nie chyba. Choc licze na dodatek dl Wieśka :)
Zapomniałeś o System Shock, BioShock, Thief, Elder Scrolls czy Deus Ex Human Revolution. Jak dają radę, to czemu nie Cyberpunk? :)
Trzeci dodatek do W3 raczej nie zobaczymy przez długi czas. Prędzej doczekamy się na fanowskie kampanie.
REDzi, po prostu róbcie swoje. Tyle tak naprawdę mam do powiedzenia. Przed Dzikim Gonem byłem sceptykiem, nie wierzyłem, że sprostają ogromnym oczekiwaniom. A oni je przerośli. Dlatego ufam im i po prostu czekam... :)
Powiedzieli że gra wyjdzie kiedy będzie skończona. Można śmiało założyć że sami jeszcze nie wiedzą. Nie dziwię się.
Wiele razy przesunęli premiery Wiedźmin 3, więc nie chcą powtórzyć ten sam błąd, żeby nie doprowadzić gracze do frustracji. Podadzą premiera, kiedy będą mieli 100% pewność.
Słuchajcie, oświećcie mnie. Co GTA w sobie takiego rewolucyjnego ma, że ludzie zarzucają Cyberpunkowi, że jest do tej serii strasznie podobny? Otwartości świata nie utożsamia się tylko z GTA, pojazdy są chyba naturalną konsekwencją, że świat jest otwarty (i duży), zresztą w Wieśku były konie - i nikt nie zarzucał podobieństw do RDR. A strzelanek mamy mnóstwo, więc w ogóle nie będę się rozpisywał. Konstruktywne komentarze tylko plox, serio chcę się dowiedzieć, a nie się kłócić.
Nikt nic nie zarzuca po prostu redzi zrobili trailer w stylu GTA V no i z podobieństw to jeszcze miejsce akcji.
Moje pierwsze wrażenia po tym trailerze to właśnie podobieństwo do GTA. I teraz sprecyzuję. Gra może nie być do GTA podobna wcale, po prostu ten trailer miał w sobie to podobieństwo do GTA. Powiem nawet, że z wszystkich wrażeń i relacji wynika, że ta gra do GTA nie jest wcale podobna. Po prostu ten trailer tak jak mówiłem miał w sobie ten wydźwięk GTA i tyle. A czy to dobrze czy źle? Nie wiem, to tylko trailer. Trzeba czekać na gameplay.
Wiedźmin 3 = średniowiecze + mroczne fantasy
RDR = dziki zachód
GTA V = miasto i gansterzy
Cyberpunk = miasto i gansterzy
Stąd te kojarzenie o podobieństwo. ;)
Nie każdy gra w multi. Single player to jednak podstawa niemal każdej gry. Trudno sobie wyobrazić "Wiedźmina" wyłącznie w trybie multi. Multi to przede wszystkim brak historii.
Ja za to jeszcze nigdy nie widziałem RGA który ma multi.....
Nie okłamujmy się RPG czy Action RPG itd: zawsze stało i będzie stać singleplayerem. To ma być gra na kilkadziesiąt godzin.
Single dalej jest popularne nigdy nie opadło z siły nawet na chwilę. Nie ważne czy mamy Battle Royal czy inne tego typu, Singiel zawsze będzie znaczący w branży gier. Bo tak na dobrą sprawę....... Od Singla się wszystko zaczęło
Dla mnie gry single player mogłyby nie istnieć. Sztuczna inteligencja botów do tej pory była na tak mizernym poziomie, że szok. Mam nadzieję, że twórcy Cyberpunk 2077 jednak w najbliższej przyszłości rozważą wprowadzenie opcji multiplayer...
Co? Zapraszam gry wyścigowe - tam chyba jest najlepsza, w reszcie gier są takie które dają rade np watch dogs 2 próbuje stworzyć symulacje działania ludzi w akcji, no ale jak sie gra na łatwym, normalnym czy zaledwie trudnym to sie nie widzi pewnych rzeczy :3 Algorytmy współpracy są coraz częściej implementowane w grach, nie ważne jakiego masz skilla, jeśli 10 równych przeciwników ogra cie taktycznie to nawet aim bot nie pomoże :3
Z fanowskich projektów zapraszam do modów skyrimowskich, jeśli ograsz takiego bota 1v1 to jest wyczyn, a teraz wyobraź sobie że współpracują w 5, zachodzą z każdej strony, atakują w jednym momencie, nie atakują pojedyńczo, utrzymują formacje bojową, poruszają się metodycznie ,jeśli mają zasięgowych sojuszników to ich bronią, jeśli ty nie masz wyciągniętej broni zasięgowej itd.
Ogólnie twórcy mogli by ci dać taką sztuczną inteligencje w grach że tutorialu byś nie był w stanie przejść, ale gra musi być grywalna nawet dla młodszych graczy.
Wyśmienita informacja.
Nie jest głupie, żeby oddzielić te dwa tryby dla tych co chcą za multi płacić i tych co nie chcą go w ogóle. A jak będzie to darmowy DLC to już brocha producenta i jego polityki co w wypadku Redów jest bardzo możliwe.
I Bogu dziękować.