zespół całkowicie skupia się na dostarczeniu świetnego RPG dla jednego gracza i właśnie to otrzymamy na premierę Cyberpunk 2077
Ciekaw jestem min prezesów z EA, którzy twierdzą że gry AAA, sandbox, kładące nacisk na single player, bez lootboxów, kart i mikrotransakcji są nieopłacalne kiedy będą patrzeć na sukces komercyjny Cyberpunka i sukces wizualny tego studia jakim będą ich darzyć gracze, jeśli gra okaże się wypałem.
I bardzo dobrze, że nie ma multi. Niech nie marnują na niego kasy, i robią porządnego singla.
Super. Gry komputerowe mają korzenie single, i super że są firmy co dalej w to idą, wbrew pazernym korporacją.
Ja tylko zaluje że split screen to lamus i olewają to :( nawet na konsolach i to wyścigi !!!
Jestem ciekaw, czy dodadzą jakąś mini-grę na miarę Gwinta? Może coś z hackowaniem? Byłoby miło.
Dobra wiadomość. To oznacza, że skupiają się na jakość single i to 100%.
Jak dla mnie w ogóle mogło by nie być bo jak multi odnosi zbyt duży sukces to twórcy mogą porzucić robienie gier single np. Rockstar po sukcesie GTA Online skupił się tylko na tym co dla mnie było kiepskie bo chciałbym żeby GTA 6 wyszło jak najszybciej.
REDzi, po prostu róbcie swoje. Tyle tak naprawdę mam do powiedzenia. Przed Dzikim Gonem byłem sceptykiem, nie wierzyłem, że sprostają ogromnym oczekiwaniom. A oni je przerośli. Dlatego ufam im i po prostu czekam... :)
No i super. Nie marnować czasu na multi tylko dopieszczać produkcję. Jedyne multi w RPG jakie szanuję to takie jak było w BG albo w Borderlands- po prostu ktoś wchodzi do twojej gry jeśli chcesz i biega z Tobą i robicie razem fabułę/questy itd. z czego host kieruje dialogami.
Jakiekolwiek inne tryby to szkoda czasu.
Może to oznaka starzenia się, ale coraz bardziej wolę grać w gry które są nastawione na rozgrywkę dla jednego gracza niż dla wielu graczy. Cieszę się bardzo z takiego rozwiązania. Branża gier potrzebuje więcej tego typu podejść do rozgrywki. Więcej dobrych historii z dobrą fabułą, mniej powtarzania schematów i klepania multików na jedno kopyto.
Słuchajcie, oświećcie mnie. Co GTA w sobie takiego rewolucyjnego ma, że ludzie zarzucają Cyberpunkowi, że jest do tej serii strasznie podobny? Otwartości świata nie utożsamia się tylko z GTA, pojazdy są chyba naturalną konsekwencją, że świat jest otwarty (i duży), zresztą w Wieśku były konie - i nikt nie zarzucał podobieństw do RDR. A strzelanek mamy mnóstwo, więc w ogóle nie będę się rozpisywał. Konstruktywne komentarze tylko plox, serio chcę się dowiedzieć, a nie się kłócić.
Nie każdy gra w multi. Single player to jednak podstawa niemal każdej gry. Trudno sobie wyobrazić "Wiedźmina" wyłącznie w trybie multi. Multi to przede wszystkim brak historii.
Wyśmienita informacja.
Nie jest głupie, żeby oddzielić te dwa tryby dla tych co chcą za multi płacić i tych co nie chcą go w ogóle. A jak będzie to darmowy DLC to już brocha producenta i jego polityki co w wypadku Redów jest bardzo możliwe.
I Bogu dziękować.
Dla mnie gry single player mogłyby nie istnieć. Sztuczna inteligencja botów do tej pory była na tak mizernym poziomie, że szok. Mam nadzieję, że twórcy Cyberpunk 2077 jednak w najbliższej przyszłości rozważą wprowadzenie opcji multiplayer...
Spoko, spoko do premiery Cymbergaja jeszcze 59 lat. Więc zdążą bez problemu zrobić fajny tryb dla jednego gracza jak i dla wielu.
Multi nie będzie ale za to Patrick Mills powiedział że większość postaci romansowych będzie bi ;)
FPS i single player z ciekawa fabula, oj nie wiem czy to bedzie chodz tak ciekawe jak GTA w trybie FPS. Troszke im sie chyba projekt rozjechal, Chyba bardziej zadowola mnie exclusive z ps4 , nawet nie chyba. Choc licze na dodatek dl Wieśka :)
Mamy XXI wiek gra bez chociaż najmniejszych elementów multiplayerowych nie ma racji bytu. Co z tego, że mam super wypasionego bohatera, broń i samochód skoro nie mogę się nimi pochwalić znajomym? Misje w grupie z prawdziwymi ludźmi a nie głupimi AI to rozrywka na znacznie większym poziomie, szkoda, że w cyberpunku będziemy na to skazani...
Bez multi jednak....szkoda bez tego ten tytuł traci w moich oczach jakies 50 % wartosci