Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Jak działa FPS w wirtualnej rzeczywistości? Testujemy PlayStation VR na E3 2016!

15.06.2016 21:20
mateo91g
1
mateo91g
105
Generał

Jeśli tak ma wyglądać ta cała rewolucja VR, to podziękuję. Jakieś minigierki i złe samopoczucie w gratisie, to nie dla mnie.

15.06.2016 21:38
taranssj4
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
taranssj4
122
Wyznawca Słońca

Wygląda na to że jedyny realny VR to taki, który byłby podłączany a'la Matrix.
Może być super rozdzielczość, 1000 klatek na sekundę itp., ale organizmu i tak w ten sposób nie oszukamy i pewnie dłuższe granie odpada. Jestem już mocno przeświadczony o tym że jednak aktualny VR to ślepy zaułek:(

15.06.2016 21:41
2.1
2
Orgelbrant
41
Pretorianin

Pożyjemy, zobaczymy... Takie, jak Twój, głosy były już przy narodzinach kina dźwiękowego...

17.06.2016 07:42
taranssj4
😍
2.2
taranssj4
122
Wyznawca Słońca

Nie mówię że jestem na nie dla nowych technologii - sam do niedawna byłem okrutnie podniecony tym systemem. Chodzi dokładnie o ten jeden specyficzny problem, którego nijak da się obejść: szalejący błędnik. Czy takie same problemy były z wprowadzaniem dźwięku do filmów?
Jestem tylko sfrustrowany bo miałem kiedyś chorobę lokomocyjną, teraz mam morską i już wiem że VR nie będzie dla mnie.

15.06.2016 21:39
3
odpowiedz
Orgelbrant
41
Pretorianin

No no... Nieźle się zapowiada ten VR w PS4! Jak dostaniemy niezłą gierkę w całości, to będę pod wrażeniem. Bałem się bowiem, że będą to jakieś bzdurki dla dzieci, jak przed laty w Kinect

15.06.2016 21:53
PePe PL
4
odpowiedz
PePe PL
166
Generał

Zgodnie z moimi przewidywaniami. Hejterzy jechali po PSVR, a jak przyszło co do czego to połączenie juz dopracowanej technologii jak Move oraz większego budżetu i zaplecza technologicznego Sony dało efekty. W sumie Oculus może jeszcze coś osiągnąć ze wsparciem MS.

15.06.2016 22:20
5
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
khmer
63
Pretorianin

Aviomarin działa ?

16.06.2016 10:35
5.1
1
bronthion
14
Legionista

Mam nadzieję, bo inaczej sobie nie pogram ;) ale nie oszukujmy się, jak VR zacznie śmigać już na poważnie to zrobią nawet specjalne proszki żeby dało się grać gdyby sam aviomarin niezbyt śmigał. Tylko rynek musi być odpowiednio duży, by w to zainwestować, ludzie będą chcieli grać jak będą już pełne gry, to VRarin kupią :D

post wyedytowany przez bronthion 2016-06-16 10:36:16
16.06.2016 11:30
Drusix2
5.2
Drusix2
66
Centurion

Myślę, że to nie będzie problem. Do jeżdżenia samochodami jakoś też się przyzwyczailiśmy a pamiętam jak dzisiaj, że każda dłuższa rodzinna wycieczka kończyła się dwoma pełnymi siatkami :D Wystarczy, że coś będzie stać obok nas, za co będzie można chwycić co jakiś czas, żeby błędnik się ogarnął :D

16.06.2016 14:39
6
odpowiedz
waspoza
9
Legionista

O dwóch panach się mówi "obydwaj" a nie "oboje". Chyba że któryś z was to pani. :P

16.06.2016 19:20
7
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

slabizna zrobcie to bez padow itd inaczej w domu bede napierdalal po meblach itd :D juz raz tak jeblem znajomego :D

17.06.2016 09:44
8
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Od wczoraj jestem posiadaczem Rifta i z tego co widzę na PSVR - nie jest źle ale jednak gorzej :) No i póki co te treści. Poczekajmy na Get Evan, Robinsona i ResidentaVR. Wtedy porównamy :) Co do błędnika to testowałem wszystko na leżąco/siedząco i pomino iż w wirtualnej rzeczywistości się poruszałem a na żywo leżałem/siedziałem nie czułem żadnych wahań błędnika. Tylko pierwsze 15-17 sekund kazało mi się do tego przyzwyczaić.

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2016-06-17 09:56:56
17.06.2016 18:28
9
odpowiedz
Doniczkapl
75
Konsul
Wideo

Przecież można te gogle połączyć z podestem przystosowanym do chodzenia, dlaczego tego jeszcze nie zrecenzjowaliscie?
[link]

18.06.2016 08:20
victripius
10
odpowiedz
victripius
92
Joker

Ciężko na razie ocenić VR, bo wszystko będzie zależało od gier (ilości i jakości). Trzeba będzie kiedyś samemu przetestować.

21.06.2016 20:41
screeno-GRANIE
11
odpowiedz
screeno-GRANIE
4
Chorąży

Ja trzymam kciuki za PlayStation VR... mam nadzieję, że to wszystko nie skończy się na "mini gierkach", albo jakiś demkach technologicznych...

03.08.2016 11:27
Adrianun
😉
12
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Wygląda obiecująco, ale na pewno trzeba jeszcze VR trochę doszlifować!

tvgry.pl Jak działa FPS w wirtualnej rzeczywistości? Testujemy PlayStation VR na E3 2016!