Jak działa FPS w wirtualnej rzeczywistości? Testujemy PlayStation VR na E3 2016!
Jeśli tak ma wyglądać ta cała rewolucja VR, to podziękuję. Jakieś minigierki i złe samopoczucie w gratisie, to nie dla mnie.
Wygląda na to że jedyny realny VR to taki, który byłby podłączany a'la Matrix.
Może być super rozdzielczość, 1000 klatek na sekundę itp., ale organizmu i tak w ten sposób nie oszukamy i pewnie dłuższe granie odpada. Jestem już mocno przeświadczony o tym że jednak aktualny VR to ślepy zaułek:(
Pożyjemy, zobaczymy... Takie, jak Twój, głosy były już przy narodzinach kina dźwiękowego...
Nie mówię że jestem na nie dla nowych technologii - sam do niedawna byłem okrutnie podniecony tym systemem. Chodzi dokładnie o ten jeden specyficzny problem, którego nijak da się obejść: szalejący błędnik. Czy takie same problemy były z wprowadzaniem dźwięku do filmów?
Jestem tylko sfrustrowany bo miałem kiedyś chorobę lokomocyjną, teraz mam morską i już wiem że VR nie będzie dla mnie.
No no... Nieźle się zapowiada ten VR w PS4! Jak dostaniemy niezłą gierkę w całości, to będę pod wrażeniem. Bałem się bowiem, że będą to jakieś bzdurki dla dzieci, jak przed laty w Kinect
Zgodnie z moimi przewidywaniami. Hejterzy jechali po PSVR, a jak przyszło co do czego to połączenie juz dopracowanej technologii jak Move oraz większego budżetu i zaplecza technologicznego Sony dało efekty. W sumie Oculus może jeszcze coś osiągnąć ze wsparciem MS.
Mam nadzieję, bo inaczej sobie nie pogram ;) ale nie oszukujmy się, jak VR zacznie śmigać już na poważnie to zrobią nawet specjalne proszki żeby dało się grać gdyby sam aviomarin niezbyt śmigał. Tylko rynek musi być odpowiednio duży, by w to zainwestować, ludzie będą chcieli grać jak będą już pełne gry, to VRarin kupią :D
Myślę, że to nie będzie problem. Do jeżdżenia samochodami jakoś też się przyzwyczailiśmy a pamiętam jak dzisiaj, że każda dłuższa rodzinna wycieczka kończyła się dwoma pełnymi siatkami :D Wystarczy, że coś będzie stać obok nas, za co będzie można chwycić co jakiś czas, żeby błędnik się ogarnął :D
O dwóch panach się mówi "obydwaj" a nie "oboje". Chyba że któryś z was to pani. :P
slabizna zrobcie to bez padow itd inaczej w domu bede napierdalal po meblach itd :D juz raz tak jeblem znajomego :D
Od wczoraj jestem posiadaczem Rifta i z tego co widzę na PSVR - nie jest źle ale jednak gorzej :) No i póki co te treści. Poczekajmy na Get Evan, Robinsona i ResidentaVR. Wtedy porównamy :) Co do błędnika to testowałem wszystko na leżąco/siedząco i pomino iż w wirtualnej rzeczywistości się poruszałem a na żywo leżałem/siedziałem nie czułem żadnych wahań błędnika. Tylko pierwsze 15-17 sekund kazało mi się do tego przyzwyczaić.
Przecież można te gogle połączyć z podestem przystosowanym do chodzenia, dlaczego tego jeszcze nie zrecenzjowaliscie?
[link]
Ciężko na razie ocenić VR, bo wszystko będzie zależało od gier (ilości i jakości). Trzeba będzie kiedyś samemu przetestować.
Ja trzymam kciuki za PlayStation VR... mam nadzieję, że to wszystko nie skończy się na "mini gierkach", albo jakiś demkach technologicznych...