Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Kody i triki 16 sierpnia 2011, 15:54

Kody do gry E.Y.E: Divine Cybermancy (główne kody i kody na przedmioty) PC

Kody do gry

ODBLOKOWANIE KODÓW

Z menu gry wybieraj kolejno opcje (Options), klawiaturę (Keyboard) i zaawansowane (Advanced). Zaznacz opcję załączenia konsoli dewelopera (Enable Developer’s Console) i zapisz zmiany (Apply). Uruchom grę, wciskając w dowolnym momencie klawisz tyldy (~). Wpisz polecenie sv_cheats 1 w celu uaktywnienia trybu kodów.

LISTA KODÓW

sv_cheats 0 – wyłączenie trybu kodów

host_timescale x – ustalenie szybkości na poziomie x (domyślnie jest to 1)

sv_infinite_aux_power 1 – nielimitowany bieg i moce Psi (sv_infinite_aux_power 0 wyłącza)

givecurrentammo – uzupełnienie amunicji

npc_create npc_scrab – pojawienie się Scrabouillor’a we wskazywanym przez celownik miejscu

npc_create npc_turret_floor – pojawienie się działka Sentry we wskazywanym przez celownik miejscu

firstperson – tryb pierwszej osoby (FPP)

thirdperson – tryb trzeciej osoby (TPP)

thirdperson_platformer – tryb trzeciej osoby (TPP) ze zmienionym sterowaniem

KODY NA PRZEDMIOTY

Użyj polecenia give x, zamiast x wpisując nazwę przedmiotu z poniższej listy:

weapon_arrancadora – młot

weapon_betty_boom – obrzyn

weapon_bk444 – magnum

weapon_bosco – snajperka

weapon_caw_hammer – strzelba automatyczna

weapon_croon_hs – pistolet maszynowy

weapon_damocles – miecz

weapon_depezador – strzelba pół-automatyczna

weapon_dual_BK13 – dwa pistolety

weapon_dual_katana – dwie katany

weapon_excidium – karabin przeciwczołgowy

weapon_fko_black – pistolet

weapon_fko_ka93 – karabin szturmowy

weapon_gctg222 – rewolwer

weapon_hunting - snajperka

weapon_kinder - granat

weapon_medkit - strzykawka

weapon_motra – pistolet autiomatyczny

weapon_rotten – karabin pół-automatyczny

weapon_s6000 – karabin szturmowy

weapon_spiculum - granatnik

weapon_sulfatum – działo Gatling

weapon_trk - snajperka

Uwaga: Prezentowane powyżej cheaty oraz triki niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub co gorsza działać w sposób błędny.

Szczególną uwagę należy zachować w przypadku modyfikacji, trainerów, itp. nie tworzonych przez twórców gry. Możliwość błędnego działania a nawet uszkodzenia gry i tym samym konieczność przeinstalowania na nowo gry jest w tym przypadku szczególnie wysoka.

data ostatniej aktualizacji: 16 sierpnia 2011