Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 poradnik Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt?

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Martwy wynalazca

1 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
2 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
3 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Po małym zamieszaniu, którego niefortunną ofiarą stał się wynalazca, rozejrzyj się po laboratorium - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Po małym zamieszaniu, którego niefortunną ofiarą stał się wynalazca, rozejrzyj się po laboratorium. Zabierz leżący tuż przy wejściu (za automatem do kawy) detektor . Podejdź do spoczywającego na podłodze wynalazcy i gwizdnij mu z kieszeni chusteczkę . Przyjrzyj się też kupce podkładek na komodzie, które okażą się dublonami , które - rzecz jasna - zakoś. Wreszcie weź znajdujący się na długiej półce (w dole ekranu) podręcznik voodoo . Przeczytaj go (LPM) w ekwipunku. Dowiesz się, w jaki sposób przywrócić zmarłą osobę do życia, czyli: jak zrobić z niej zombie.

4 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
W tym celu podejdź do nieżywego wynalazcy i nożyczkami odetnij mu kawałek brody - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

W tym celu podejdź do nieżywego wynalazcy i nożyczkami odetnij mu kawałek brody . W ekwipunku rozbierz posiadaną laleczkę voodoo (kliknij ją LPM) z ubrania na wzór stroju Simona, by przestała przypominać naszego czarodzieja. Przyczep jej za to fragment brody wynalazcy i owiń ją jego chusteczką. Następnie wbij w nią szpilki (zabrane wcześniej z wiszącego w kajucie na manekinie stroju kapitana). Nakłutą igłami laleczkę voodoo wynalazcy podepnij do biegnącego przy jego ciele (po lewej) kabla. Pojawi się proponowana kolejność podłączenia igieł. Zgodnie z tym, co sugeruje podręcznik voodoo, wybierz najpierw tę wbitą w nogę, potem tę w rękę, w głowę i na końcu w serce.

Wybaw kapitana z jego niefortunnego położenia

5 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Po ożywieniu wynalazcy porozmawiaj z nim na wszystkie tematy - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Po ożywieniu wynalazcy porozmawiaj z nim na wszystkie tematy. Jeśli próbowałeś wcześniej wystrzelić linę uwięzionemu na bocianim gnieździe kapitanowi, możesz teraz poruszyć kwestię niecelnego harpuna. Edward Peach wyposaży go w stosowny teleskop. Opuść laboratorium i wędruj pod statek. Jeszcze raz wystrzel harpunem linę kapitanowi. Tym razem celnie i kapitan Narrow po chwili znajdzie się na ziemi. Po krótkiej wymianie zdań mężczyzna uda się do swojej kajuty.

Kawa dla amatora

6 - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Ty natomiast maszeruj na plażę, gdzie pod parasolem wyleguje się Czerwony Kapturek - Wyspa (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie