Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 poradnik Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt?

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Uwolnij Doktora Waldena

1 - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Wędruj teraz w lewo, tam gdzie przy zamkniętej bramie trzyma straż Franz - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Wędruj teraz w lewo, tam gdzie przy zamkniętej bramie trzyma straż Franz. Zagadnij go w sprawie klucza do piwnic ratusza. Jednak strażnik za nic nie chce pożyczyć klucza, który odda tylko swemu zmiennikowi. Musisz przekonać go o beznadziejności sytuacji w związku z inwazją Obcych. Spróbuj zatem sfilmować teren za bramą przez otwór strzelniczy (na prawo od bramy), niestety, jest on za wysoko, a podest jest uszkodzony.

Biegnij pod ratusz i poproś o pomoc Złotowłosą. Kiedy dziewczyna, wspiąwszy się na Bagiennego, nakręci film, pokaż go Franzowi, a ten powoła Simona do straży miasta i przekaże mu tak pożądany przez naszego czarodzieja uniwersalny klucz .

Maszeruj więc pod ratusz i przez okienko piwnicy wręcz klucz Doktorowi. Po chwili dziwaczny mężczyzna opuści budynek, pogawędź z nim więc na wszystkie tematy.

Przepędź Obcych

2 - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Skieruj się w stronę miejskiego muru (przejście na lewo od gotującego Bagiennego), gdzie ukryty jest pojazd, o którym wspominał Doktor Walden - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Skieruj się w stronę miejskiego muru (przejście na lewo od gotującego Bagiennego), gdzie ukryty jest pojazd, o którym wspominał Doktor Walden. Niestety na przeszkodzie stoją dwaj Obcy. Simon musi ich stamtąd przepłoszyć. Przyda się do tego jego sylwestrowa fajerwerkowa rakieta, trzeba tylko naprawić uszkodzoną przez przybyszów wyrzutnię.

3 - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Zagadnij Waldena raz jeszcze, w efekcie czego otrzymasz garść śrubek - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Zagadnij Waldena raz jeszcze, w efekcie czego otrzymasz garść śrubek . Jeśli posiadasz zabrane spod ruin Magicznego Sklepu deski i śrubokręt, masz wszystko, czego potrzebujesz. Użyj więc na rakiecie kolejno desek i śrubek (śrubokręt wystarczy po prostu mieć), po czym odpal ją zapałką.

Ucieczka

4 - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Poinformuj Waldena, że droga do szopy, w której ukryty jest jego pojazd, jest wolna - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Poinformuj Waldena, że droga do szopy, w której ukryty jest jego pojazd, jest wolna. Teraz Simon musi wymyślić jakiś sposób na pokonanie muru tuż przy szopie, który to mur jest i mocny, i dość wysoki. Weź parę azbestowych rękawic wiszących na wewnętrznej stronie wrót szopy. Wróć na rynek i w przejściu po lewej, tuż przy stojącej na rogu pizzerii, zlokalizuj na bruku butelkę sosu chili . Oczywiście nie możesz tak żrącej substancji wziąć gołymi rękoma, posłuż się więc azbestowymi rękawicami.

5 - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Wracaj pod mur przy szopie - Magiczne Królestwo (2) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Wracaj pod mur przy szopie. Potraktuj go zabezpieczoną rękawicami butelką sosu. Kiedy przejście stanie otworem, pojawią się dwaj tajni kreci agenci i Simon zostanie uprowadzony.