LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 poradnik LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Niebieskie (wazy)

Zebranie 10 czerwonych klocków daje dostęp do dodatku Nieustraszony (koszt 1,000,000)

01 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Idąc w górę od kamiennego kręgu, znajdującego się przy centralnym wodospadzie, znajdziesz z prawej strony ścieżki pomarańczowy chwytak. Podnieś go i przyłóż do mechanizmu z lewej. Pojawi się waza, po stłuczeniu której otrzymasz pierwszy niebieski klocek.

02 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Drugi znajdziesz na półce skalnej, pod terenem, w którym zaczynałeś trzeci akt. Aby dostać się do wazy wskocz na linę z lewej, a potem przeskocz w prawo po dzidach.

03 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Na lewo od drewnianego mostka i Niebieskiego motocykla znajduje się kamienny fragment muru. Po jego zburzeniu otrzymasz następny niebieski klocek.

04 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Aby dostać się do tej wazy, przeczytaj wskazówki dotyczące 8 czerwonego klocka. Po znalezieniu się na górze przeskocz na drewniane rusztowanie z lewej, a potem na półkę skalną, gdzie znajdziesz czwartą wazę.

05 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Idąc ścieżką w dół i na lewo od dużego statku kosmicznego, znajdziesz figurę ptaka. Przekręć mechanizm z lewej, a figura się otworzy, dając ci dostęp do piątek wazy.

06 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Idąc ścieżką w dół i na lewo od dużego statku kosmicznego, dotrzesz do rzeki. Wskocz do niej i płyń w prawo. Po opłynięciu małej wysepki zacznij płynąć w dół, trzymając się prawej strony, gdzie między drzewami znajdziesz klocek na którym stoi waza. Uderz w niego, a poszukiwany przedmiot spadnie na dół.

07 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Na wyspie znajdującej się na lewo od poprzedniej wazy, uderz biczem w drewniany mechanizm, dzięki czemu na ląd zostanie wciągnięta następna waza.

08 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Z lewej strony małej piramidy znajduje się sporych rozmiarów klocek. Podnieś go i połóż na mechanizmie, znajdującym się na lewej ścianie pod wielką piramidą. Po jego ustawieniu waza spadnie na ziemię.

09 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Na przedpolu małej piramidy podejdź do krawędzi na dole ekranu i skieruj się w prawo.

10 - Klocki Niebieskie (wazy) | Kryształowa Czaszka Akt III | LEGO Indiana Jones 2 - LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry

Na szczycie budynku, stojącego na wielkiej piramidzie. Aby dostać się na jego dach musisz najpierw rzucić dwie włócznie we wskazane miejsca na wejściowym filarze z lewej. Następnie wskocz na szczyt filaru (najlepiej żeńską postacią) i przeskocz na dach budynku z prawej.