Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GHOST12: Szpiegostwo | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Zneutralizować obronę przeciwlotniczą przeciwnika w celu przeprowadzania zmasowanego ataku myśliwców - GHOST12: Szpiegostwo | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Zneutralizować obronę przeciwlotniczą przeciwnika w celu przeprowadzania zmasowanego ataku myśliwców.

2) Wprowadzić szpiega do wrogiego sztabu.

Jeśli nie skorzystasz w tej misji z pomocy komandosów oraz szpiegów to bardzo szybko będziesz zmuszony powtarzać ją od początku. Standardowy atak nie wchodzi w grę, z kilku powodów - m.in.: ilość jednostek ICP na mapie jest tak ogromna (będzie bliska maksymalnej, czyli 200), że nie masz z nimi najmniejszych szans. Druga sprawa do brak stałego dopływu punktów dowodzenia od samego początku misji. Co prawda popularność będzie utrzymywać się na poziomie 100%, jednak ilość dostępnych funduszy jest z góry ograniczona. Można co prawda zabrać cywilów z okolicznych wiosek [C] , ale są one silnie chronione przez działka AA, piechotę z bazookami oraz przez niszczycieli czołgów. Tych ostatnich można wykończyć w standardowy sposób - helikopter ewakuacyjny na wabia i do bazy, gdzie powinno czekać gotowe działko AA. Nie należy z tym jednak przesadzać, gdyż razem z niszczycielem może wpaść w naszą małą zasadzkę batalion czołgów.

Budowa bazy jest ważna, jednak nie ma sensu inwestować w struktury obronne - jak będziesz miał stracić swoje instalacje to i tak je stracisz, nieważne czy będą bronione przez kilka baterii dział czy też nie. Musisz natomiast postawić szybko ośrodek zaopatrzeniowy, a zaraz po nim radar. Umożliwi to tworzenie komandosów i szpiegów. Zauważ je tego ostatniego masz do dyspozycji od początku misji, jednak dostanie się do wrogiego sztabu [3] jest w tej chwili nieosiągalne - czeka obok niego wrogi szpieg (a jak wiesz szpiedzy widzą siebie nawzajem!). Dlatego poślij go zaraz po rozpoczęciu misji do bazy [1] . Tam musi infiltrować radar ICP, dzięki czemu zobaczysz wszystkie wrogie jednostki (w tym i szpiega ICP!).

Dla świętego spokoju możesz wysłać komandosa do zniszczenia baz [1] oraz [2] , szczególnie należy zająć się obroną przeciwlotniczą (AA). Pamiętaj tylko żeby nie zniszczyć infiltrowanego radaru! W razie potrzeby możesz go wysłać w rejon trzeciej bazy [3] , jednak trzeba uważać na oddziały patrolujące okolice. Zajęcie się sztabem nie powinno być trudne, a najlepiej do tego nadaje się grupa: 2 szpiegów oraz komandos. Najlepiej jest ich posłać trasą wyznaczoną na mapce (ta na północny-wschód). Ominą wtedy większe zgrupowania jednostek ICP i wejdą niepostrzeżenie na wzgórze. Jednak mogą działać dopiero po nalotach myśliwców. Stacjonujące w bazie [3] jednostki opuszczą ją (rozpocznie się ofensywa na twoje pozycje), pozostawiając tym samy m słabo bronionego szpiega (kilka jednostek piechoty). Wystarczy zniszczyć komandosem kilka agregatów, co wyłączy działka, po czym wysłać do infiltracji sztabu szpiegów. Przynajmniej jednemu powinno się udać. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to będzie to szczęśliwy koniec.