Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ICP04: Oswobodzenie | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Zlokalizuj i uwolnij oficera Hoopera - ICP04: Oswobodzenie | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Zlokalizuj i uwolnij oficera Hoopera.

2) Przeprowadź go do punktu ewakuacyjnego.

3) Jeśli Twoi komandosi polegną misja zostanie przerwana.

Im dalej w las tym trudniej, ale to już standard gier strategicznych. Tym razem musisz wykorzystać nieuwagę jednostek GHOST pilnujących bazy, gdzie więziony jest Hooper. Generał wyjaśni Ci podczas odprawy co masz mniej więcej zrobić. Ja dodam tylko, że nie należy wysyłać wszystkich oddziałów (poza komandosami) do ataku na wysuniętą bazę [1] . Dwójka komandosów poradzi sobie z uwolnieniem Hoopera. Natomiast trzeba się liczyć z utratą jednostek wysłanych "na wabia". Cóż, wojna wymaga poświęceń. Możesz nie przejmować się opinią publiczną, bo nawet w 2010 roku Rosja (gdzie właśnie się znajdujesz) jest krajem trzeciego świata.

A więc po kolei. Zaraz na początku wydziel komandosów, ustawiając ich trochę z tyłu. Reszta oddziału niech rusza prosto na niewielką bazę [1] . Nie przejmuj się, że po drodze natkną się na jednostki GHOSTa, poradzą sobie sami. Teraz natomiast zajmij się komandosami. Oni muszą ruszać drogą na północ, gdzie umykając przed stacjonującą w okolicy piechotą należy podejść nimi pod wzgórze z główną bazą [2] , w której to znajduje się więzienie. Kiedy wrogie jednostki opuszczą wzgórze (aby wspomóc bazę którą atakuje Twój oddział) wejdź na jej teren komandosami. W pierwszej kolejności rozwal działko, zaraz potem więzienie. Nie musisz niszczyć wszystkich budynków, jednak jeśli chcesz, możesz się trochę "zabawić". Uważaj tylko na wracające jednostki, które zorientowały się, że je ktoś je zrobił w balona. Czas opuścić wzgórze (zejście jest obok więzienia) i udać się do punktu ewakuacyjnego [3] , czyli niewielkiej wioski, która powinna być opuszczona. Jednak będzie się trzeba zająć pojazdem i dwoma piechurami, ale do tego nadaje się doskonale komandos. Kiedy zabezpieczysz wioskę wejdź do niej Hooperem, co definitywnie zakończy misję.