Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GHOST09: Atak na granicę | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Zniszczyć instalacje ICP - GHOST09: Atak na granicę | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Zniszczyć instalacje ICP.

Trochę skomplikowana misja, szczególnie jeśli trzeba wziąć pod uwagę siły jakimi należy się tutaj posłużyć. A będzie tego sporo - komandosi, czołgi, piechota, helikoptery, czyli wszystko czym można walczyć. Można także zdobyć dodatkowe tereny pod budowę bazy [4] i [6] które umożliwią lepszą koordynacje podczas eliminacji ostatnie bazy [8] . Mam nadzieje że przyzwyczaiłeś się do słabości jednostek GHOSTa i potrzeby stosowania podczas ataku wszystkich ich typów. Wspomniani komandosi pomogą rozbroić przynajmniej jedną z baz (pamiętaj aby w pierwszej kolejności zniszczyć koszary, bo inaczej ICP wyprodukuje szpiega i komandosi na nic się nie przydadzą!). Natomiast okoliczne wioski [C] są zajęte przez ICP, dlatego musisz zapomnieć o cywilach dopóki nie podbijesz tych terenów. Wrogie posiłki jeśli się pojawią to przy drodze nieopodal punku [5] , więc zgotuj im miłe powitanie.

Bazę rozbuduj jak najszybciej, jednak zamiast dużej ilości dział (musisz postawić od razu kilka w wersji AA na północy bazy!) zainwestuj w pojazdy minowe i zajmij się terenami [1] . Przedtem jednak trzeba wyszkolić niewielką grupę która odbije najbliższą Ci wioskę i będzie ubezpieczać komandosów. Dodatkowo w bazie postaw kamerzystę tak żeby widział masakrowane kolejno niszczyciele czołgów ICP. Musisz jak najszybciej postawić lotnisko i rozpocząć produkcję helikopterów przeciwczołgowych. Jak zwykle radzę łączyć je w standardowe grupy (6-10 jednostek). Do ataku na każdą z baz należy przygotować około 20 zmodernizowanych czołgów i mnóstwo piechoty (z bazookami, mechanicy i lekarze). Czas wyjaśnij strategię walki.

Po pierwsze zaraz po zdobyciu najbliższej wioski i zaminowaniu wzgórza [1] postaraj się wybudować kilka helikopterów przeciwczołgowych. Musisz oczywiście w międzyczasie odpierać ataki, a najlepiej do tego celu wytrenować kilku piechurów z bazookami, kilka czołgów i cały czas posługiwać się pojazdem minującym. Natomiast pierwszą grupę latającą wyślij w północne okolice [2] najbliższej wioski. Tam powinny niszczyć każdą próbującą się przedrzeć jednostkę ICP. W razie problemów wyślij tam jeszcze z dziesięć helikopterów, oraz stwórz drugą grupę. Wytrenuj jak najszybciej komandosów i postaraj się oczyścić dla nich przejście, atakując pozycje zajmowaną przez czołgi i piechotę nieprzyjaciela [3] . Uważaj jednak żeby nie podlecieć za blisko działek AA, ponieważ pożegnasz się od razu ze swoimi pilotami. Musisz także zaatakować ukrytą przy krawędzi mapy [9] eskadrę niszczycieli wroga, ale uważaj - są bardzo niebezpieczni.

Komandosi muszą przejść na nogach całą odległość, ponieważ nie dysponujesz helikopterem transportowym. Przeprowadź ich bezpiecznie (najlepiej pod osłoną którejś z latających grup) do bazy ICP [4] . Powinni spokojnie poradzić sobie z wysadzeniem wszystkich budynków (pamiętaj o zniszczeniu koszar!). Wtedy wkracza do ataku przygotowywany od dawna oddział zmodernizowanych czołgów (+ kilka samobieżnych działek AA) wraz z obstawą piechoty (mechanicy, lekarze, jak zwykle) do ataku. Najlepiej jest posłużyć się oficerem (do tego celu lepszy wydaje się Walker). Musi zająć teren byłej bazy [3] i przejąć miasteczko znajdujące się w okolicy. To właśnie w nim stacjonuje najwięcej wojsk ICP. Kiedy im się to uda postaw tu swoje instalacje. Musisz ją dobrze ochraniać, więc nie szczędź środków.

Warto przygotować dodatkową grupę helikopterów przeciwczołgowych oraz uzupełnić stare. Jedna z nich niech dalej pilnuje przesmyku [2] na jedną z wiosek, druga musi bronić zdobytej wioski na północy [5] . Warto pozostawić sobie do dyspozycji trzecią, tak na wszelki wypadek. Musisz wyprodukować kolejną armię do ataku na drugą bazę [6] . Najlepiej żeby była jeszcze większa niż ta pierwsza. Standardowo zmodernizowane czołgi + piechota. Jedynym utrudnieniem jest otoczenie tej bazy murem, co raczej uniemożliwia przedostanie się do niej komandosów. Oczyść teren za pomocą helikopterów przeciwczołgowych i wprowadź jednostki naziemne. Jeśli grupa będzie odpowiednio przygotowana powinna zdobyć ten teren (postaw tu swoje instalacje), a do tego też coś powinno zostać do finalnego ataku. Jeśli nie, to dobuduj jeszcze kilka jednostek i poślij wszystko razem z obstawą helikopterów na wzgórze [7] ulokowane na południe od bazy [8] .

Musisz przeprowadzić atak z dwóch stron, szczególnie jeśli ICP ma w ostatniej bazie dużo jednostek. Dlatego w miejscu gdzie wybudowałeś bazę [4] wyprodukuj dodatkowe oddziały. Teraz jesteś gotowy do ataku na ostatnią bazę [8] . Najpierw zjazd ze wzgórza, zaraz po nim atak z zachodu. Wspieraj się helikopterami, uważaj żeby nie stracić zbyt wielu podopiecznych. Jeśli wszystko się powiedzie misja zostanie zakończona sukcesem.