Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ICP10: Eskorta dla Prezydenta | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Znaleźć prezydenta Malezji - ICP10: Eskorta dla Prezydenta | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Znaleźć prezydenta Malezji.

2) Eskortować go do miejsca startu.

3) Król musi przeżyć.

Na pierwszy rzut oka misja wydaje się prosta: uderzyć na wioskę na północnym-zachodzie, odbić prezydenta i wrócić z nim do miejsca startu. Jednak jeśli postąpisz właśnie w taki sposób, w miejscu startu pod koniec misji zjawią się wszystkie jednostki z mapy. I będzie trzeba powtarzać misję od początku. Dlatego przed uratowaniem prezydenta należy najpierw oczyścić teren. Masz dostępną niewielką grupę, w której znajdziesz czołg, transporter oraz trochę piechoty (mechanik, lekarz, saper, komandos i ludzie z bazookami). Jednak najlepiej jest wykorzystać tutaj tylko czołg w połączeniu z mechanikiem, który będzie naprawiał uszkodzenia w maszynie spowodowane walką z jednostkami porozrzucanymi po okolicy. To jest najlepszy sposób na szybkie zwycięstwo. Pamiętaj tylko, aby mechanik nie biegał cały czas za swoim podopiecznym (bo zostanie szybko zlikwidowany), tylko zostawał trochę w tyle. Tylko na naprawy zbliżaj go do czołgu, ale dopiero kiedy upewnisz się że okoliczny teren jest czysty. Warto jeszcze posiłkować się saperem, który będzie oczyszczał zaminowane drogi. Reszta ludzi zostaje w punkcie startu.

Weź więc obu podopiecznych i ruszaj czołgiem na północ. Mechanik zostaje cały czas z tyłu. Pierwszy opór napotkasz już na moście (będzie to czołg oraz trochę piechoty), a kiedy na niego wjedziesz zobaczysz jeszcze pobliskie działko samobieżne. Jesteś już blisko punktu [1] , jednak kiedy będziesz się do niego zbliżał uważaj na miny porozstawiane na końcu drogi. Czeka tutaj też na ciebie mała niespodzianka w postaci jeepa oraz kilku piechurów. Jak już się z nimi rozprawisz i mechanik zajmie się sprzętem, skręć na zachód. Na wzniesieniu (tym najbardziej na północ) stoi samotne działko samobieżne, a w okolicy czeka piechur z bazooką. Natomiast za mostem natkniesz się na jeepa oraz jeszcze kilku piechurów. Kiedy podjedziesz trochę do wioski znajdziesz się przy punkcie [2] . Na zachodzie znajduje się wioska z prezydentem, jednak nie wjeżdżaj do niej jeszcze. Udaj się na południe i przekrocz kolejny most. Przed punktem [3] czeka Cię jeszcze bitwa z czołgiem oraz kilkoma żołnierzami. Na drodze leży kilka min, więc uważaj, żeby nie stracić cennego pojazdu.

Ruszaj dalej na południe przez wąski wąwóz, w którym trzeba będzie zniszczyć czołg oraz kilku żołnierzy. Na tych ostatnich możesz natknąć się szczególnie przy ujściu tegoż wąwozu. Kiedy tam dotrzesz, ruszaj znów w kierunku południowym, gdzie w punkcie [4] czeka niewielka grupa (jeep oraz mnóstwo żołnierzy). Po ich eliminacji możesz udać się do kolejnego punktu [5] . Uważaj tylko podczas mijania drugiego z wąwozów, bo jest tam kilku niesfornych piechurów. A przy wspomnianym punkcie [5] powinno stacjonować do czterech jeepów (jeśli nie przemieściły się w inne miejsce). Jeśli ich nie zlikwidujesz zablokują drugi wąwóz (ten krótszy) podczas ewakuacji prezydenta. To właśnie przez niego musisz się następnie przedrzeć. Wewnątrz stoi standardowo czołg oraz trochę żołnierzy. Uważaj tylko przy jego opuszczaniu, gdyż w punkcie [6] jest ukrytych kilka min. Po ich neutralizacji wjedź do wioski, rozwal wszystkich piechurów GHOSTa i odszukaj prezydenta.

Kiedy będziesz chciał z nim wrócić rozlegnie się alarm. Wtedy wszystkie jednostki (poza wspomnianymi czterema jeepami) zjadą się do twojego punktu startowego. Nie czkając, aż to zrobią, ruszaj z powrotem przez mniejszy wąwóz do tegoż punktu. W razie, gdyby jakaś jednostka przeciwnika pozostała jeszcze przy życiu, pozostawiony na miejscu oddział powinien się nią zająć. Najlepiej jest poczekać na wzgórzu, bo wróg i tak musi na nie wjechać, a fakt ten da twoim ludziom przewagę. Kiedy prezydent cały i zdrowy dotrze do miejsca startu (czyli w okolice niewielkiej anteny) misja zostanie zakończona.