Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Misja 7 - Manhattan

Data: 16 października 2009

Godzina: 10:30

Główne zadania misji:

1# porozmawiać z Shaftoe'm

2# znaleźć dowody zbrodni

1 - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Po wyjściu z Ospreya biegnij ku strażnicy - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Po wyjściu z Ospreya biegnij ku strażnicy. Powitają Ciebie jak bohatera. Nie w głowie Ci jednak sława, więc po gadce z wojakiem wejdź do podstawionego Humvee i jedź na szczyt [1] . Przed Tobą baza Manhattan - twoje źródło sprzętu. Shaftoe siedzi na krześle pod siatką. Podejdź i utnij sobie z nim krótką rozmowę [2] . Zadanie 2# porozmawiać z Shaftoe'm wykonane . Dowódca wyznaczy Ci kolejne cele do zrealizowania:

3# przeszukać wieś Gorka

4# aresztować Lwa Nicolayeva

5# aresztować Antoninę Lagushinę

6# zabić przemytnika broni

7# znaleźć główną bazę Czedaków

8# zlikwidować posterunki obserwacyjne Czedaków

9# zabić przywódcę Czedaków

UWAGA: Wszystkie zadania oprócz 7# znaleźć główną bazę Czedaków i 9# zabić przywódcę Czedaków można wykonać w dowolnej kolejności. Powyższe 2 questy zostawiamy na koniec. W bazie mamy dostęp do lepszego sprzętu. Porzucamy Humvee z M2 na rzecz LAV-25. Ponadto Shaftoe gwarantuje nam pomoc w postaci transportu helikopterem oraz artylerii.

Gorka

2 - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Pierwsze kroki skieruj do kościoła [1] - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Pierwsze kroki skieruj do kościoła [1] . Za budynkiem znajdują się skrzynie z bronią. Niemal natychmiast przybędzie ojciec Fyodor, który wytłumaczy, że amunicja potrzebna jest ludziom z NAPA do walki z Czedakami. Możesz zaraportować wszystko dowództwu, albo przekonać duchownego, że utrzymasz to w tajemnicy, jeżeli zdradzi Ci plany bojowników . Fyodor nakaże Ci jechać do miasteczka Novy Sobor i porozmawiać z przedstawicielami NAPA. Zadanie 3# przeszukać wieś Gorka wykonane . Tak też zrób. Pracują na farmie, ale gdy tylko podejdziesz do nich - rozpocznie się rozmowa [2] . Cooper przekona chłopaków, że armia amerykańska poradzi sobie z Czedakami. Jeden z rolników wskaże Ci prawdopodobne miejsce głównego obozu wroga.

Lew Nicolayev

Pierwszy podejrzany mieszka we wsi Khelm na wschodzie. Kiedy tylko zbliżysz się do jego domu ten eksploduje, a zamachowiec ucieknie (nawet łapiąc go nic z niego nie wyciśniesz). Nic na to nie poradzisz. Armia przyśle speców, może oni wygrzebią coś ze szczątków. Zadanie 4# aresztować Lwa Nicolayeva wykonane .

Antonina Lagushina

3 - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Druga z podejrzanych osób w zależności od pory dnia znajduje się w innym miejscu - Misja 7 - Manhattan | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie