Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Misja 8 - Bitter Chill

Data: 17 października 2009

Godzina: 16:00

Główne zadania misji:

1# znaleźć dowody zbrodni

Baza Manhattan zwija biznes i przenosi się na lotniskowiec Khe Sanh. Ale Razor musi wykonać jeszcze jedno zadanie - zabezpieczyć dokumenty niejakiego Spukayeva.

Zadanie: 2# zabezpieczyć dokumenty

1 - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Wejdź do Humvee z M2 i podjedź do pobliskich beczek, aby zatankować - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Wejdź do Humvee z M2 i podjedź do pobliskich beczek, aby zatankować. Ruszaj do domu Spukayeva (za Krasnymstavem) [1] . Okolica jest spokojna. Zostaw oddział przed domem, a ty wejdź do środka. Zabierz dokumenty ze stołu [2] . Zadanie 2# zabezpieczyć dokumenty wykonane .

Zadanie: 3# zniszcz dom Spukayeva

W domu zostaw ładunki wybuchowe i wyjdź. W tej chwili może (ale nie musi) wyskoczyć na Ciebie mały oddział Czedaków z lasu. Rozpraw się z nimi i wracaj do Humvee. Detonuj ładunki z bezpiecznej odległości i wracaj do bazy. Zadanie 3# zniszcz dom Spukayeva wykonane . W trakcie powrotu otrzymasz niepokojący komunikat z bazy. Zerwana łączność może oznaczać tylko jedno - kłopoty.

Zadanie: 4# sprawdź bazę Manhattan

2 - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Zapisz grę, albowiem czeka Cię dość trudna przeprawa - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Zapisz grę, albowiem czeka Cię dość trudna przeprawa. Przed wjazdem do bazy jest kilku Czedaków oraz wóz z DSzKM [1] . Zajmij się najpierw pojedynczymi żołnierzami. Wjedź Humvee przed strażnicę, a następnie wycofaj się. Gdy zostanie sam wóz - przełącz się na strzelca i zdejmij obsługę karabinu na terenówce. Czas sprawdzić, co się stało z bazą. Kieruj się na szczyt [2] . Zastaniesz tylko dym i ogień. Zadanie 4# sprawdź bazę Manhattan wykonane .

Umierający Simmons zdradzi, że za atak na bazę odpowiada Rosja. W tym momencie nadejdą dla Ciebie decyduję chwile, gdyż będziesz musiał opowiedzieć się za którąś ze stron . Porozumienie z NAPA jest zdecydowanie łatwiejsze, ale wiąże się z kiepskim wyposażeniem żołnierzy w następnych misjach. CDF ma swoją siedzibę dalej, ale gwarantuje lepszy sprzęt. Można dojść do takiej sytuacji dwojako.

Zadanie: 5# skontaktuj się z NAPA lub 5# skontaktuj się z CDF

Zadanie: 6# dojedź do Elektrozavodska

Sposób 1

3 - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Gdy tylko Simmons pożegna się ze światem do bazy przyjdzie grupa wojaków z NAPA - Misja 8 - Bitter Chill | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Gdy tylko Simmons pożegna się ze światem do bazy przyjdzie grupa wojaków z NAPA. Zaoferują Ci pomoc. Możesz ich zbyć, albo tymczasowo skorzystać z ich usług. Pokierują Ciebie do samochodu, którym postarają się zawieść cały odział do Elektrozavodska [1] . Niestety, wszystkie drogi są strzeżone przez Rosjan i kierowca wysadzi Was nieopodal miasteczka Novy Sobor. Tu będziesz miał okazję wybrać - idziesz do bazy NAPA (oddalonej o 1 kilometr) czy też CDF (leżącej 5 kilometrów dalej, ale w rzeczywistości po dotarciu do wsi Rogovo/Vyshnoye wkraczamy na teren CDF i zalicza nam misję). Cały teren patrolują Rosjanie, ale pamiętaj o wyposażeniu obu frakcji, gdyż będzie to miało fundamentalne znaczenie w następnych misjach. Jeżeli zdecydujesz się na NAPA - biegnij ile sił do ich siedziby, ukrywaj się w zaroślach i unikaj niepotrzebnej walki. Jeżeli chcesz wstąpić do CDF - lasy są twoim schronem, korzystaj z nich. Omijaj miasteczka i patrole pancerne [2] . Nie wdawaj się w wymianę ognia z piechotą, chyba, że nie masz wyjścia. Skorzystaj z obszarów zalesionych na południe od Novy Sobor.

Sposób 2

Nie korzystaj z pomocy NAPA i wezwij helikopter. Wejdź na pokład. Po kilkuminutowym locie oberwiesz z wyrzutni SAM (wspominali o niej ludzie z NAPA). Rozbijesz się nieopodal wsi Kabanino. Uratuje Ciebie jeden z mieszkańców wioski, ale ostrzeże przed grasującymi tu i ówdzie Rosjanami. Uciekaj do pobliskiego lasu. Tu również podejmiesz decyzję - Razor ma zamiar współpracować z NAPA czy CDF ? Sytuacja jest identyczna - do bazy czarnoruskich wojsk jest dalej, do bojowników bliżej.

Zadanie 5# skontaktuj się z NAPA lub 5# skontaktuj się z CDF wykonane

Zadanie 6# dojedź do Elektrozavodska niewykonane

UWAGA: Wybór między CDF, a NAPA w trakcie misji można zmienić - wystarczy w zakładce przełączyć na aktualnie wykonywane zadanie.

UWAGA 2: Dotarcie do Elektrozavodska nie jest możliwe. Po przejechaniu 7 kilometrów z kawałkiem samochód, którym podróżujesz eksploduje, ewentualnie zabraknie benzyny. Jeżeli podążasz na piechotę - zabije Cię niewidzialny snajper wroga. Ot, takowe zabezpieczenia scenariusza.