Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Misja 1 - First to Fight

1 - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Historia rozpoczyna się na małej wyspie Utes, gdzie Wojsko Obrony Czarnorusi odpiera atak Czedaków - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Historia rozpoczyna się na małej wyspie Utes, gdzie Wojsko Obrony Czarnorusi odpiera atak Czedaków. Twój oddział broni kościoła. Upadłeś na ziemię i straciłeś na chwilę przytomność, ale kolega pomoże Ci wstać i ocknąć się. Za chwilę w główne wejście przywali czołg nieprzyjaciela. Jeden z towarzyszy dostanie odłamkiem [1] . Zrób kilka kroków w tył i zlokalizuj ciasne przejście między budynkami [2] . Postaraj się zabić kilku przeciwników. Dzielna obrona zda się na nic - eksplodujący granat skróci twój żywot.

2 - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Akcja przenosi się na lotniskowiec USS Khe Sanh - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Akcja przenosi się na lotniskowiec USS Khe Sanh. Jako członek elitarnego oddziału Razor jesteś świadkiem motywującego przemówienia dowódcy. Za chwilę podjedzie do Ciebie Shaftoe z prośbą, abyś udał się za nim na pokład [1] . Na wewnętrznym briefingu dowiesz się wielu rzeczy o konflikcie, głównym antagoniście oraz ogólnej sytuacji na Czarnorusi. Przełożony przybliży Ci również plan najbliższej misji [2] . Zadaj mu również jedno pytanie. Pod koniec zebrania możesz wybrać następujące opcje:

  • trening na pokładzie lotniskowca
  • koniec zajęć

Pierwsza z nich umożliwia trening na lotniskowcu, druga natomiast przenosi Nas automatycznie do kolejnej misji. Praktyki zaczynają się już za pokojem briefingu (za wyjściem). Przejdź przez przeszkodę, następnie kucnij, a na samym końcu przeczołgaj się pod skrzyniami - tor przeszkód pokonany!

3 - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Pozostaje Ci jeszcze zaliczyć treningi strzeleckie - Misja 1 - First to Fight | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Pozostaje Ci jeszcze zaliczyć treningi strzeleckie. Oba znajdują się blisko siebie, na wprost od miejsca, z którego wyczołgałeś się wcześniej. Podejdź do pierwszego marynarza i poproś o broń [1] , a następnie wybierz rodzaj ćwiczeń (polecam przetestować wszystkie). Ustaw się na zakreślonym na żółto polu i postaraj się ustrzelić jak najwięcej celów. Ostateczny wynik i tak nie ma żadnego znaczenia - zaliczysz całość bezproblemowo. Trening strzelecki zaliczony . Na prawo znajduje się kolejny marynarz, tym razem oferujący strzelanie do rzutek. Sprawa wygląda tak samo - poproś o broń i daj znak, gdy jesteś gotowy. Trening rzutek zaliczony . Teraz pozostaje Ci się zgłosić do Maddoxa - znajduje się on obok stojącego na pokładzie helikoptera [2] .