Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Soulshatter

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 1 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry2 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 150 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 150

Soul Explosion - początkowo zadaje po 850 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 25 metrów, w sumie do 2550. Jednostki objęte działaniem zaklęcia eksplodują w razie śmierci, zadając dodatkowo po 360 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 15 metrów, w sumie do 540. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Zaklęcie zadające duże obrażenia wrogom, całkowicie warte swej ceny. Musisz uważać, by w zasięgu jego działania nie znalazły się Twoje jednostki, a następnie dodatkowo nie zbliżać się do wrogów, którzy umierając eksplodują, ponieważ, zabijając danego przeciwnika, możesz przypadkiem zaszkodzić sam sobie.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Blood Healing

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: 3 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry4 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 50 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Soul Sacrifice - wybrana jednostka gracza traci 250 punktów życia i leczy pozostałe stwory w zasięgu 15 metrów dokoła niej, w sumie do 860 punktów życia co sekundę. Trwa przez 10 sekund lub do czasu, aż jednostka zginie. Stwór objęty działaniem zaklęcia nie może być leczony, dopóki nie zakończy się jego działanie. Ponowne użycie możliwe po 5 sekundach.

Opis: Aby wyleczyć nasze jednostki, musisz poczekać aż na 3 Orby, a dodatkowo poświęcić część życia któregoś z wojaków. Czar leczy jednak bardzo dobrze, do 860 punktów na sekundę. Po rzuceniu starasz się trzymać jednostek, które chcesz wyleczyć, ale uważasz też, by regenerująca ich punkty życia jednostka nie została zabita. Warto użyć np. przy Mutating Frenzy , po użyciu zdolności tego ostatniego, stawiając obok jakąś tanią jednostkę, by utrzymywała przy życiu stwora ze zwiększonymi możliwościami ataku.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Infect

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 2

Orby: 5 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry6 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Infectous Vermin - infekuje do 7 przeciwników w promieniu 25 metrów. Jeśli zainfekowana jednostka umrze w ciągu następnych 20 sekund, z jej zwłok wyłoni się Nightcrawler z aktywowaną zdolnością Frenzy. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Jeśli użyjesz tego zaklęcia na sporą liczbę przeciwników, za koszt 100 Energii jesteś w stanie przyzwać nawet 3-5 jednostek, za które normalnie płaci się po 60. Mają one włączoną umiejętność Frenzy, przez którą giną po 20 sekundach, ale do tego czasu zdążysz najczęściej dokonać tego, co planowałeś, wybierając Infect. Ogólnie, są lepsze zaklęcia na 3 Orbie, szczególnie że to jest ultra rzadkie.

Typ: Stwór - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Wrathgazer

Typ: Stwór

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 1

Orby: 7 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry8 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 220 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 220

Atak: -

Obrona: 2000

Typ broni: Specjalna

Rozmiar: XL

9 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryDisintegrating Gaze - dezintegruje powoli wybraną jednostkę. Podczas dezintegracji jest ona sparaliżowana i nie może być atakowana przez żadne inne jednostki. Jeśli dezintegracja przerwie się przed zakończeniem, cel zostanie uwolniony bez zadania mu jakichkolwiek obrażeń. Zdolność działa tylko na jednostki.

10 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryPain Link - 200% obrażeń zadawanych Wrathgazerowi, będzie dodatkowo rozdzielane pomiędzy jednostki gracza w promieniu 20 metrów.

Opis: Dosyć droga, ale z dużą ilością życia i kapitalną zdolnością dezintegracji, dzięki której przeciwnik - po upływie odpowiedniej ilości czasu - w jednej chwili pozbywa się nawet swojej najsilniejszej jednostki - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryResilient - otrzymuje 30% mniej obrażeń.

Opis: Dosyć droga, ale z dużą ilością życia i kapitalną zdolnością dezintegracji, dzięki której przeciwnik - po upływie odpowiedniej ilości czasu - w jednej chwili pozbywa się nawet swojej najsilniejszej jednostki. Wrathgazer nie atakuje, dlatego przydałoby mu się wsparcie podczas procesu dezintegracji. Należy jednak uważać, bo w promieniu 20 metrów od niego wszystkie obrażenia, które zada mu przeciwnik, są mnożone razy dwa i rozdzielane pomiędzy nasze jednostki. Wypada posiadać w talii, w razie gdyby przeciwnik skorzystał z takich jednostek jak Juggernaut czy Avatar of Frost .

Typ: Budynek - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Church of Negation

Typ: Budynek

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 1

Orby: 11 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry12 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Obrona: 2000

Opis: Potężna broń, pozwalająca np - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMass Disintegration - dezintegruje do 6 jednostek jednocześnie. Podczas dezintegracji są one sparaliżowane i nie mogą być atakowane przez inne jednostki. Jeśli dezintegracja przerwie się przed zakończeniem, cele zostaną uwolnione bez zadania im jakichkolwiek obrażeń. Jeśli budynek dezintegruje więcej niż jeden cel w tym samym czasie, zaklęcie będzie zadawać Church of Negation rosnące obrażenia, które są tym większe, im więcej celów jest dezintegrowanych.

Opis: Potężna broń, pozwalająca np. zabezpieczyć swojego Orba przed wrogiem, a przy tym znacznie tańsza niż Wrathgazer . Bardzo dobrze sprawdza się w talii, łączącej karty Cienia i Mrozu. Takie jednostki czy zaklęcia jak Kobold Trick i Kobold Engineer , zabezpieczają Church of Negation przed autodestrukcją, czyniąc go naprawdę potężnym budynkiem.

Typ: Stwór - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Cultist Master

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 13 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry14 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 60 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 60

Atak: 700

Obrona: 700

Typ broni: M

Rozmiar: M

15 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryDark Bolt - co 3 sekundy jednostka strzela piorunem mroku, który zadaje po 70 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 110.

Opis: Tania jednostka, za której darmową (nie licząc utraty punktów życia) umiejętność przywołujesz co jakiś czas stwory kosztujące 60 Energii, ale ginące po upływie 20 sekund - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryCall Horrors - aktywuj, by przyzwać jednego Nightcrawlera z aktywowaną zdolnością Frenzy. Nightcrawler ma ten sam poziom ulepszenia co przywołująca go jednostka. Każde przyzwanie zmniejsza ilość punktów życia o 400. Zdolność nie może zostać użyta, jeśli życie jednostki spadnie poniżej 400 punktów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Tania jednostka, za której darmową (nie licząc utraty punktów życia) umiejętność przywołujesz co jakiś czas stwory kosztujące 60 Energii, ale ginące po upływie 20 sekund. Warto używać Cultist Mastera w razie ataku przeciwnika na Orba - wtedy stojący w jego pobliżu czarownik będzie regenerował swoje zdrowie, a jednocześnie przywoływane jednostki w pełni wykorzystają 20 sekund życia, nacierając ze zwiększonym o 50% poziomem ataku na oponenta.

16 - [Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry