Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Energy Parasite

Typ: Stwór

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: 1 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 90 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 90

Atak: 520

Obrona: 300

Typ broni: S

Rozmiar: M

2 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryPower Shock - co 2 sekundy jednostka strzela kulą energii, która zadaje po 41 obrażeń przeciwnikom w promieniu 8 metrów dokoła celu, w sumie do 62. Może atakować tylko jednostki (budynków nie).

Opis: Dobry gracz przeważnie nie pozwoli Energy Parasiteowi wyssać Energii więcej niż raz, chociażby stawiając wieżyczkę, której ten nie może nawet zaatakować - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryPower Drain - aktywuj, by wyssać 30 Energii z Power Wella i dodać ją do swojej puli. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Dobry gracz przeważnie nie pozwoli Energy Parasite'owi wyssać Energii więcej niż raz, chociażby stawiając wieżyczkę, której ten nie może nawet zaatakować. Biorąc pod uwagę, że za jednym podejściem Parasite pobiera z Power Wella tylko 30 Energii, a koszt jego przywołania wynosi 90, jest to niezbyt opłacalny biznes.

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Healing Well

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: 3 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 60 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 60

Obrona: 950

Opis: Jeśli uda się go wybudować w miejscu walki (można się przy tym wspomóc np - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryWater of Life - jednostki gracza w promieniu 25 metrów będą leczone maksymalnie o 220 punktów życia na sekundę. Początkowa zdolność leczenia wynosi 3000, po wyczerpaniu budynek potrzebuje trochę czasu, by ją przywrócić. Efekt nie może zostać zablokowany przez umiejętności blokujące.

Opis: Jeśli uda się go wybudować w miejscu walki (można się przy tym wspomóc np. Curse of Oink ), Healing Well może znacząco wpłynąć na jej przebieg. Jak na 60 Energii, które musisz zapłacić, posiada bardzo dobry efekt.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Parasite

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 4 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Epidemic - infekuje przeciwnika pasożytem, który zadaje 60 obrażeń co sekundę. Po 10 sekundach pasożyt przechodzi na kolejny cel, dostępny w promieniu 15 metrów. Maksymalnie może zadać obrażenia czterem jednostkom. Pasożyt zniknie, jeśli w pobliżu nie będzie żadnych celów. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Dość drogi, biorąc pod uwagę, że sam zdziała niewiele, gdyż przeciwnik, zmiarkowawszy, że rzuciłeś Parasite'a, czym prędzej odseparuje zarażoną jednostkę od pozostałych. Lepsze efekty daje z zaklęciami zatrzymującymi przeciwników, jak Ensnaring Roots czy Coldsnap (przy splashach).

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Shrine of Memory

Typ: Budynek

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 5 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Obrona: 1800

Opis: W PvE można używać, bo na drugim Orbie nie masz jeszcze zazwyczaj nadmiaru Energii, a pula Void jest pokaźna - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEchoes of the Past - aktywuj, by odzyskiwać Energię z Void o 100% szybciej przez 30 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po wybudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach.

Opis: W PvE można używać, bo na drugim Orbie nie masz jeszcze zazwyczaj nadmiaru Energii, a pula Void jest pokaźna. W PvP natomiast wydatek nie zwróci się szybko, a dodatkowo budynek ma minutowy cooldown po zbudowaniu, co raczej skreśla go z listy kart używanych w decku do potyczek między graczami.

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Drones

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 4x4

Orby: 6 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry7 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 1560

Obrona: 1800

Typ broni: L

Rozmiar: M

8 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryTunneling - aktywuj, by teleportować jednostkę do wyjścia tunelu. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Tunneling jest tak słabo rozwinięty (korzysta z niego bardzo niewiele jednostek), że nie opłaca się stawiać Tunnelu wyłącznie dla Dronesów - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySwift - jednostka porusza się z dużą prędkością.

Opis: Tunneling jest tak słabo rozwinięty (korzysta z niego bardzo niewiele jednostek), że nie opłaca się stawiać Tunnelu wyłącznie dla Dronesów. Jednostka ta kosztuje 120 Energii, za tę cenę lepszy jest jednak raczej Fathom Lord .

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Fathom Lord

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 2

Orby: 9 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry10 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 2100

Obrona: 1800

Typ broni: XL

Rozmiar: L

Opis: Co prawda nie ma Swifta, jak Drones , ale zadaje o wiele więcej obrażeń i pozwala paraliżować wybrane jednostki, co przy silniejszych przeciwnikach ma bardzo duże znaczenie - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryParalyze - aktywuj, by sparaliżować wybranego przeciwnika na 15 sekund. Po zakończeniu działania efektu, cel jest odporny na paraliż przez jakiś czas. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 35).

Opis: Co prawda nie ma Swifta, jak Drones , ale zadaje o wiele więcej obrażeń i pozwala paraliżować wybrane jednostki, co przy silniejszych przeciwnikach ma bardzo duże znaczenie. Karta warta miejsca w talii.

11 - [Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry