Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Timeshifter Spirit

Typ: Stwór

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 3

Orby: 1 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry2 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Atak: -

Obrona: 775

Typ broni: Specjalna

Rozmiar: M

3 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRejuvinate - co 5 sekund jednostka wywołuje łańcuchową reakcję leczenia, która może zadziałać na kilka jednostek gracza. Pierwsza z nich zregeneruje 120 punktów życia, każda następna coraz mniej.

Opis: Timeshifter to jakby mobilna wersja Mark of the Keeper - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryCountermagic Field - aktywuj, by stworzyć strefę o promieniu 30 metrów, blokującą zaklęcia, w której przeciwnicy nie mogą używać zdolności ani ataków dystansowych. W strefie tej nie mogą być przyzwane żadne jednostki. Zaklęcie ulegnie przerwaniu, jeśli jednostka zostanie przewrócona. Jeśli tak się nie stanie, zaklęcie trwa do momentu, gdy jednostce zostaną wydane inne polecenia.

Opis: Timeshifter to jakby mobilna wersja Mark of the Keeper . Dodatkowo leczy jednostki i całkiem dobrze mu to idzie. Jest bardzo rzadki, ale jeśli trafisz go w boosterze, warto włożyć do talii.

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Mindweaver

Typ: Budynek

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 4

Orby: 4 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry5 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 1724

Obrona: 2500

6 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryPsionic Blast - co 3 sekundy jednostka wysyła energię, która zadaje po 190 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 290. Odrzuca małe i średnie jednostki.

Opis: Nie najgorsza wieża z ciekawym efektem powodującym różne reakcje u graczy, którzy spotykają się z nim po raz pierwszy - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEdict of Command - kontroluj jednostkę przeciwnika przez 12 sekund. Efekt działa tylko na stwory wymagające 3 Orbów o maksymalnym koszcie 300 Energii. Kontrolowana jednostka nie może zostać uśmiercona przez gracza. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 100).

Opis: Nie najgorsza wieża z ciekawym efektem powodującym różne reakcje u graczy, którzy spotykają się z nim po raz pierwszy. 12 sekund to jednak dosyć krótko jak na dość wysoki koszt użycia zdolności.

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Deepcoil Worm

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 7 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry8 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 250 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 250

Atak: 2730

Obrona: 2300

Typ broni: Specialna

Rozmiar: XL

9 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryVolatile Spit - co trzy sekundy jednostka pluje lotną substancją, która zadaje po 330 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 490. Odrzuca małe i średnie jednostki. Zadaje 50% więcej obrażeń budynkom.

10 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEarth Dive - gdy jednostka się porusza, przyjmuje 50% mniej obrażeń oraz odrzuca małe i średnie jednostki, zadając dodatkowo po 250 obrażeń przeciwnikom w danej strefie, w sumie do 1000. Działa tylko na cele naziemne.

11 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryDrill Tunnel - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:

Opis: Jednostka silna i z ciekawymi możliwościami - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMaw of the Depths - jednostka działa jako punkt wejścia lub wyjścia z tunelu, pozwalając stworom gracza na dostęp do sieci tuneli. Tak długo, jak efekt działa, jako jednostka tunelowa, przyjmuje 50% mniej obrażeń.

Opis: Jednostka silna i z ciekawymi możliwościami. Dzięki niej sieć tuneli zaczyna mieć pewien sens, Wykorzystywana wraz z Tunnelem , pomaga, gdy trzeba szybko przetransportować jednostki w scenariuszu PvE. W PvP praktycznie się nie przydaje. Nie ma niestety żadnego bonusu do obrażeń przeciwko któremuś z rozmiarów jednostek, koszt bywa też trochę zaporowy, ale po rzuceniu nie tak łatwo ją zniszczyć, głównie dzięki odporności w trakcie poruszania się.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Enlightenment

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 1

Orby: 12 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry13 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 175 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 175

Wish - anuluje wymagania, potrzebne do zagrania karty. Jedna karta rzucona w ciągu 20 sekund po użyciu Enlightenment nie wymaga żadnych Orbów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Wspaniała karta, która umożliwia np. zagranie Shadow Wormem przy posiadaniu dwóch Orbów Natury i jednego Ognia. Gdy już uda Ci się uzbierać odpowiednio dużo Energii, by zagrać Enlightenment i upragnioną jednostką, możesz tworzyć niesamowite kombinacje, korzystając z dobrodziejstw talii dowolnego koloru.

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Wheel of Gifts

Typ: Budynek

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 14 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry15 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 200 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 200

Obrona: 1810

16 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryGift of Strength - każda jednostka gracza zadaje 20% więcej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony.

Opis: Bardzo fajny budynek, którego główną zaletą jest fakt, że oddziałuje on na wszystkie posiadane jednostki - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryGift of Resilience - każda jednostka gracza przyjmuje o 20% mniej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony.

Opis: Bardzo fajny budynek, którego główną zaletą jest fakt, że oddziałuje on na wszystkie posiadane jednostki. Koszt Energii jest trochę zaporowy, dlatego Wheel of Gifts znajdzie zastosowanie głównie w PvE - tam też raczej nie zostanie zniszczony, dzięki czemu wzmocni przywoływane przez Ciebie stwory na stałe.

17 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry