Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zadania główne

Zadanie 10: Kolejny krok

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 9: Na północ .

Po wejściu do Warowni na rozdrożach porozmawiaj z Sa'Sani . Poprosi Cię, abyś poszedł za nią do kwatery głównej . W środku dokończ rozmowę z nią, aby otrzymać kolejne zadania.

Otrzymano: od SaSani, po wykonaniu zadania 10: Kolejny krok - Zadania główne | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Zadanie 11: Handel na Wybrzeżu Mieczy

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 10: Kolejny krok .

Sa'Sani chce, żebyś założył placówkę handlową w jednym z miast: Highcliff, Burzowy Las, Leilon, Phandalin lub w Neverwinter . Dostaniesz od niej również 200 sztabek handlowych . Od tej chwili Twoje możliwości handlowe znacznie się zwiększają. Możesz także odbierać swój udział, zależny od aktualnej formy finansowej kompanii, od Variel (więcej na temat handlu w dziale Handel). Po założeniu placówki w jednym z wyżej wymienionych miast porozmawiaj z Sa'Sani . Zechce jeszcze żebyś uruchomił pierwszą karawanę podróżującą między miastami. Idź porozmawiać z Przewodnik karawany O'Dellem , którego spotkasz niedaleko wyjścia z kwatery głównej. Kup karawanę za 1000 $ i od tej pory możesz już działać samodzielnie.

Zadanie 3 (kontynuacja): Zaginieni współpracownicy

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 10: Kolejny krok

Świątynia w Neverwinter

0 - Zadania główne | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Wyjście

1. Alanna - Opowie Ci o trzech handlowych organizacjach.

2. Belueth the Calm - Przyłączy się do Ciebie, jeżeli zapłacisz jej 5000 $ lub 3000 $ mając rozwinięte umiejętności Blef lub Dyplomacja lub Zastraszanie.

3. Eramus - Może Cię wyleczyć.

4. Jon Archen

5. Aster Merris

6. Jordan Wright

7. Martin Keller

Sa'Sani prosi Cię, abyś udał się do Neverwinter i przyłączył się do jednej z grup handlowych, żeby dowiedzieć się czegoś o zaginionych współpracownikach . Udaj się do tytułowego miasta i idź do świątyni . W środku znajdziesz przedstawicieli trzech organizacji handlowych: Jona Archena - Krąg Przyjaciół, Aster Merris - Zapomniani Władcy, Martina Kellera - Skazańcze Wiatry. Żeby dołączyć do, którejś z nich musisz zapłacić jej przedstawicielowi 250 sztabek handlowych . To, którą organizację wybierzesz nie będzie miało większego znaczenia. Różnice widać głównie w zadaniu (Neverwinter): Nowe władze . Krąg Przyjaciół chce, abyś wyzwolił Port Llast spod Luskańskiej okupacji, Zapomniani Władcy chcą po prostu, abyś wznowił handel w Porcie , a Skazańcze Wiatry chcą, żeby Luskańczycy nadal sprawowali kontrolę nad Portem Llast . Po przyłączeniu się do jednej z organizacji porozmawiaj z jej przedstawicielem o zaginionych współpracownikach . Podzieli się z Tobą informacją i odeśle do Jordana Wrighta . On nie będzie chciał z Tobą mówić, wróć więc do Warowni , do Sa'Sani i powiedz jej o tym.

To zadanie jest później kontynuowane.

Zadanie 12: Niedobór

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Kryjówka Rozwidlonych Języków

0 - Zadania główne | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Skrzynia - Sztylet +2, zbroja skórzana ćwiekowana +3

2. Skrzynia - Sierp +2, koszulka kolcza +3

3. Skrzynia - Wino x2, magiczny zwój, narzędzia złodziejskie +10

4. Skrzynia - Mikstury, narzędzia lecznicze +10

5. Zrabowane dobra

6. Mikul / Mistyczne ogniwo

Od przedstawiciela Twojej grupy handlowej dowiesz się o dziwnym braku towarów w Nowym Rozdziale . Twoim zadaniem jest udanie się tam i zbadanie sytuacji. Wyrusz do Nowego Rozdziału i wejdź do tawerny . W środku porozmawiaj z Kwatermistrzem o niedoborze towarów. Zauważysz, że coś ukrywa, ale nie będziesz mógł z niego nic wyciągnąć. Wyjdź z miasta i skieruj się na południe. Po drodze mogą zaatakować Cię bandyci , przy ciele, których znajdziesz posążek węża . Wąż zacznie świecić, kiedy zaczniesz zbliżać się do Kryjówki bandytów . Wejdź do niej i rozpraw się z atakującymi Cię bandytami , a następnie idź w głąb jaskiń, gdzie spotkasz ich szefa - Mikula . Zabij również jego i przeszukaj całe pomieszczenie. Znajdziesz w nim trochę kosztowności oraz Mistyczne ogniwo (patrz zadanie w Neverwinter: Supeł w splocie ). Wróć teraz do Nowego Rozdziału i zanieś dobrą wiadomość Kwatermistrzowi . Teraz idź jeszcze do Neverwinter , gdzie przedstawiciel Twojej grupy handlowej czeka na raport.

Zadanie 13: Spotkanie

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej, po wykonaniu zadania 12: Niedobór

Okazuje się, że zabity przez Ciebie bandyta - Mikul był członkiem organizacji handlowej Skazańcze Wiatry - Zadania główne | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Okazuje się, że zabity przez Ciebie bandyta - Mikul był członkiem organizacji handlowej Skazańcze Wiatry. W związku z tym organizowane jest spotkanie wszystkich organizacji handlowych w tawernie w Zajęczych Jagodach . Ty również masz się tam zjawić. Idź do wskazanej tawerny i dołącz do toczącej się rozmowy. Okaże się, że przywódca Skazańczych Wiatrów konspirował z Yuan-Ti , których grupa wejdzie po chwili do pomieszczenia i zaatakuje Cię. Zabij ich i idź do Warowni , aby poinformować o tych zdarzeniach Sa'Sani .

Zadanie 3 (kontynuacja): Zaginieni współpracownicy

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 13: Spotkanie

Sa'Sani otrzymała wiadomość od swoich zaginionych współpracowników . Ma się z nimi spotkać w tawernie Nocny Odpoczynek , nieopodal Phandalin . Boi się, że to może być zasadzka i wysyła Ciebie na miejsce spotkania. W tawernie czekają już Il'foss i Kizu . Dowiesz się od nich kilku ciekawych informacji, a następnie będziesz musiał ich zabić. Przeszukaj jeszcze ciała. Znajdziesz przy nich między innymi: magiczny kostur (mogą używać tylko Złe postacie, daje premię do Inteligencji +2, raz dziennie można rzucać zaklęcia Miażdżąca Rozpacz i Stworzenie Nieumarłego) i krótki miecz +3 (zatruty) . Teraz możesz wrócić do Warowni .

Zadanie 14: Mord w Warowni

Otrzymano: po wykonaniu zadania 3: Zaginieni współpracownicy i wejściu do kwatery głównej w Warowni na rozdrożu

Wejdź do handlowych kwater głównych . W środku zastaniesz Khelgara i Variel . Okazuje się, że Nas'Sirin został zabity, a najprawdopodobniej morderczynią jest Sa'Sani , która ujawniła, że jest Yuan-Ti i uciekła przez portal do Samarach . Porozmawiaj z Variel o tym co widziała, a następnie idź do portalu i pomów z Oriasem , po czym przenieś się do Samarach .