Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

1. Świątynia Żmij

Patrz zadanie 15: Tropem Sa'Sani .

2. Opuszczony obóz

Jedyne co możesz z nim zrobić to zbadać go. Po obejrzeniu śladów zauważysz, że odciski stóp pochodzą zarówno od Yuan-Ti, jak i od ludzi.

3. Zniszczona świątynia

Wejście do świątyni jest zawalone, a przed jej wejściem leżą ciała Yuan-Ti. Możesz się im przyjrzeć i za pomocą umiejętności Przeszukiwanie znaleźć kilka przedmiotów: lecznicze mikstury i dwa magiczne zwoje .

4. Cudzoziemska świątynia

Patrz zadanie (Neverwinter): Łatanie dziury .

5. Ruina

Zauważysz napisy, które możesz rozszyfrować za pomocą umiejętności Wiedza.

6. Kopalnia

Wróg: Krasnoludy, żywiołaki ziemi

Zdobycz: Skrzynia - Klejnoty

W kopalni spotkasz Brygadzistę . Możesz z nim porozmawiać, ale niczego się nie dowiesz, a krasnolud każe Ci opuścić to miejsce. Jeżeli chcesz dobrać się do klejnotów zamkniętych w stojącej obok niego skrzyni będziesz musiał stoczyć walkę z krasnoludami i żywiołkami ziemi .

7. Kurhan

Wróg: Ogrzy mag

Zdobycz: Ciało ogra - Buława bojowo +3, magiczny pierścień (odporność na ogień 30) - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Zdobycz: Ciało ogra - Buława bojowo +3, magiczny pierścień (odporność na ogień 30)

Sarkofag - 4500 $, topór oburęczny +3, pancerz skórzany +3

8. Świątynia Yuan-Ti

0 - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Erynie

2. Impy

3. Rogaty Diabeł, Erynie, Diaboliczny Yuan-Ti

4. Skrzynia - Klejnoty, magiczny pierścień (odporność na ogień 20)

W świątyni znajdziesz samego diabła . Zanim jednak przyjdzie Ci się z nim zmierzyć zabij Erynie i Impy , których znajdziesz we wschodnim i zachodnim pomieszczeniu. Następnie przygotuj się na ciężką walkę i idź do ostatniej komnaty, gdzie będziesz musiał pokonać Rogatego Diabła, Erynie i Diabolicznego Yuan-Ti . Opróżnij jeszcze z kosztowności skrzynię i wyjdź ze świątyni.

9. Domena Zecoriana

Aby wejść do wieży musisz użyć Czaroznawstwa i zneutralizować ochronę.

Poziom 1

0 - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Ogromna czaszka / Upiory

2. Zamknięte drzwi

3. Wejście na poziom 2

Na tym poziomie zostaniesz zaatakowany przez upiory . Zabij je, uważając na rozmieszczone w całym pomieszczeniu pułapki. Możesz przyjrzeć się ogromnej czaszce , ale nic więcej nie da się z nią zrobić. Następnie rozbrój pułapkę na drzwiach, otwórz je i wejdź na kolejny poziom .

Poziom 2 - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Poziom 2

4 - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

4. Powrót na poziom 1

5. Piekielne szkielety

6. Wejście na poziom 3

Zabij piekielne szkielety , a zanim wejdziesz na kolejny poziom dobrze przygotuj się do walki.

Poziom 3

7 - Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

7. Powrót na poziom 2

8. Dwoje Lordów Wampirów, Licz Zecorian

Na tym piętrze znajdziesz moim zdaniem najcięższych przeciwników w grze. Walka jest niesamowicie trudna i nie trzeba się w tym przypadku wstydzić zmniejszenia poziomu trudności. Na swoich bohaterów koniecznie rzuć czary dające odporność na magię i negatywną energię. Po zabiciu nieumarłych przeszukaj ich ciała. Znajdziesz przy nich: naramienniki (premia do pancerza +8), magiczny pierścień (premia do pancerza +4), morgenstern +4, magiczny pierścień (dodatkowe miejsce na zaklęcie piątego poziomu), kolczuga +4, halabarda +4, magiczny pierścień (odporność na ogień 20) .

10. Pusta świątynia

W środku nie nic nie ma.

11. Świątynia Węża Świata

Patrz zadanie 16: Upadek Rodu Se'Sehen .