Migracje | Faza stwora | Spore

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Migracje

Zanim ruszysz w drogę...

... musisz przygotować swojego stwora. Generalnie, żeby rozpocząć migrację, musisz swoim podopiecznym dojść do pierwszego stadium rozwoju mózgu. By to zrobić, zniszcz inne żyjące blisko Ciebie gatunki lub zaprzyjaźnij się z nimi. Uzyskanie odpowiedniej liczby punktów DNA potrzebnej do rozwoju mózgu nie powinno być trudne - to w końcu dopiero początek gry.

Początek wędrówki

Po osiągnięciu pierwszego stadium rozwoju mózgu skorzystaj z zewu godowego i wejdź do kreatora stwora. Niezależnie od tego, czy dokonasz w nim jakichś zmian, po wyjściu z niego zobaczysz przerywnik filmowy, pokazujący, jak Twoi towarzysze ruszają w drogę, w poszukiwaniu nowego domu. Twój stwór wkrótce będzie musiał ruszyć za nimi. Upewnij się, że masz w stadzie maksymalną liczbę osobników i ruszaj za białymi kropkami pokazanymi na minimapie.

Drobniejsze kropki wyznaczają drogę do pomniejszych gniazd, w których Twój stwór może się odradzać po śmierci. Większe kropki to natomiast ogólna trasa Twojej migracji. - Migracje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry
Drobniejsze kropki wyznaczają drogę do pomniejszych gniazd, w których Twój stwór może się odradzać po śmierci. Większe kropki to natomiast ogólna trasa Twojej migracji.

Zachowanie w trakcie marszu

Wędrówka trwa trochę czasu, zatem niezbędne jest odżywianie się co jakiś czas. Roślinożerca ma prostą sprawę - wystarczą mu drzewa i krzewy. Mięsożerca musi się ratować, atakując inne gatunki. Wypatruj najsłabszych osobników i eliminuj te gatunki, które mają mniej punktów życia niż Twój. Dzięki temu zapewnisz sobie nie tylko sporo żywności, ale i wiele punktów DNA.

Postaraj się także nie zbaczać zbytnio z trasy marszu - jeśli nie znajdziesz jedzenia (lub potencjalne jedzenie okaże się silniejsze od Ciebie), dotarcie do końca wędrówki lub przystanku może okazać się wyjątkowo trudne i bolesne bez pełnego żołądka.

Przystanki

Jak widać na obrazku powyżej, na mapie można spotkać mniejsze gniazda, w których odrodzisz się na wypadek śmierci. Odwiedzaj je (i klikaj na nie! Bez tego odwiedziny nie będą nic warte!), by nie tylko zapewnić sobie punkt odrodzenia, ale także uleczyć się i uzupełnić stan stada.

Oprócz wrogo nastawionych gatunków na Twoje migrujące stworzenia czyha kilka niebezpieczeństw - Migracje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry

Niebezpieczeństwa

Oprócz wrogo nastawionych gatunków na Twoje migrujące stworzenia czyha kilka niebezpieczeństw. Pierwszym z nich są stwory epickie - olbrzymie potwory, niszczące wszystko, co się rusza - jeśli Cię nie zjedzą, to... rozdepczą - oczywiście, jeśli nie zachowasz odpowiedniego dystansu. Raczej nie masz z nimi szans, tak że omijaj je szerokim łukiem.

Innym poważnym zagrożeniem są stwory żyjące w wodzie - Migracje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry

Innym poważnym zagrożeniem są stwory żyjące w wodzie. Jeśli ścieżka Twojej migracji przebiega przez zbiornik wodny, postaraj się przepłynąć go jak najszybciej (i to w najwęższym miejscu) albo spróbuj go obejść. Inaczej skończysz w paszczy ogromnej ryby.

Migracje będą trwać do samego końca tej fazy, a aby otworzyć dalszą ścieżkę wędrówki, musisz wchodzić na kolejne poziomy rozwoju mózgu - i tu wracamy do początku całego cyklu - Migracje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry

Zakończenie

Migracje będą trwać do samego końca tej fazy, a aby otworzyć dalszą ścieżkę wędrówki, musisz wchodzić na kolejne poziomy rozwoju mózgu - i tu wracamy do początku całego cyklu. Zniszcz kilka pobliskich gatunków lub zaimponuj im, a potem ruszaj w dalszą drogę. Schemat dalszego postępowania będzie taki sam.

Podobało się?

0

Spore

3 września 2008

PC Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2022-02-26
18:42

CyfrowaKrowa Junior

Musisz zdobyć narzędzie Monolit, następnie polecieć na planetę zamieszkaną przez stwory (które nie dotarły jeszcze do fazy plemienia), postawić monolit i poczekać kilka minut.

Komentarz: CyfrowaKrowa
2015-12-15
17:41

dragonka11 Junior

udało mi się zrobić 3 razy sojusz z groksami i wykupie ich układy słoneczne bez pśpiechu

Komentarz: dragonka11
2014-08-13
15:47

zanonimizowany1021609 Junior

O co chodzi z tym czymś za chatom w fazie plemienia?

Komentarz: zanonimizowany1021609
2010-04-13
18:24

zanonimizowany725050 Junior

😈

jaki jest kod na nieśmiertelność? i jak dolecieć na środek galaktyki bo jak jestem koło środka to mi się zasięg lotu zmniejsza a co chodzi?

Komentarz: zanonimizowany725050
2010-01-05
19:19

zanonimizowany696855 Junior

😍

He He , panowie , jest też taka sprawa ... Groxowie mają 2500 układów słonecznych . Do zniszczenia wykonywalne , ale trzeba być uzbrojonym we wszystko co najlepsze + cierpliwość :-/

Komentarz: zanonimizowany696855

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl