Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 poradnik Simon the Sorcerer 4

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Opuścić loch

1 - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Mimo udanej akcji dywersyjnej, której efektem jest dziura w drzwiach, nasz bohater nie może ot tak sobie uciec z więzienia - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Mimo udanej akcji dywersyjnej, której efektem jest dziura w drzwiach, nasz bohater nie może ot tak sobie uciec z więzienia. Powinien skomponować kukłę, która będzie go godnie reprezentować podczas odsiadki. W ten sposób Simon zyska pole manewru i w spokoju dopadnie sobowtóra. W celu zebrania potrzebnych materiałów chłopak wychodzi z celi do znajdującego się w sąsiednim pomieszczeniu laboratorium. Tu przekonuje się, że w celi obok uwięziona jest jego stara znajoma - sprytna złodziejka o imieniu Złoty Loczek. Oczywiście dziewczyna proponuje mu wspólną ucieczkę. Jest tylko jeden mały problem - drzwi jej lokum dadzą się otworzyć jedynie przy pomocy zaklęcia.

2 - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Simon sprawdza też drzwi prowadzące na zewnątrz (na końcu korytarza, na lewo od celi Loczka - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Simon sprawdza też drzwi prowadzące na zewnątrz (na końcu korytarza, na lewo od celi Loczka. Jak należało się spodziewać, są one zamknięte. W tej sytuacji chłopak robi rozpoznanie w laboratorium. Przede wszystkim zabiera z podłogi czerwony dywan zdobny we wzorek identyczny jak ten na jego szacie. Następnie przechodzi w lewo, gdzie na półce usytuowanej pod ścianą zauważa zwój z zaklęciem oraz magiczne okulary deszyfrujące. Rzecz jasna konfiskuje oba przedmioty, a także szklaną kolbę stojącą na stołku, usytuowanym pod półką z naczyniami laboratoryjnymi (przy ścianie z zakratowanym okienkiem).

3 - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Oczywiście bada zwój przez okulary deszyfrujące (w ekwipunku) - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Oczywiście bada zwój przez okulary deszyfrujące (w ekwipunku). Okazuje się, że to czar otwierający drzwi. Odszyfrowanym zwojem traktuje wrota celi Loczka i już może wejść do środka. Wewnątrz ucina sobie krótką pogawędkę z przykutym do ściany Loczkiem. Dziewczyna chce, by Simon rozkuł ją przy pomocy szpilki do włosów, ale nasz bohater rezygnuje z uwolnienia Loczka. Za to wdaje się w rozmowę z kiwającym się obok półprzezroczystym duchem, czyli Jęczącym Juliuszem. Okazuje się, że Juliusz został skazany za niewinność i zmarł z poczucia krzywdy. Na dodatek nie może opuścić celi, dopóki nie zostanie oczyszczony z niesłusznych zarzutów. Duch nie ukrywa, że liczy na pomoc Simona.

4 - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Ten chwilowo ma jednak większe zmartwienia na głowie - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Ten chwilowo ma jednak większe zmartwienia na głowie. Przy okazji korzysta z możliwości pomyszkowania po celi. W rogu kamiennej pryczy usytuowanej pod oknem (po prawej) stoi kolejna wiązka słomy, którą Simon uznaje za przydatną. Zabiera też leżący na pryczy czerwony szalik. Na posadzce tuż przy pryczy (w dole ekranu) zauważa szpilkę do włosów. Oczywiście podnosi ją, musi przecież otworzyć czymś drzwi od ulicy.

5 - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Pora stworzyć kukłę, zatem nasz bohater opuszcza celę Loczka i wraca do swojej - Uratować Magiczne Królestwo cz.5 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Pora stworzyć kukłę, zatem nasz bohater opuszcza celę Loczka i wraca do swojej. Tu łączy ze sobą obie wiązki słomy (w ekwipunku). Tak powstały duży snopek słomy owija czerwonym dywanem (w ekwipunku), a następnie lokuje go na pryczy. Jednak kukle nadal brak głowy. Zatem Simon omotuje czerwonym szalikiem kolbę (w ekwipunku) i ową efektowną kolbę w czapce dołącza do leżącego na pryczy korpusu. Wreszcie może spokojnie opuścić więzienie. Zatem wychodzi z celi i kieruje się ku drzwiom prowadzącym na ulicę. Te otwiera szpilką Loczka i za moment znajduje się już na zewnątrz (kliknij kursor kierunkowy).