Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 poradnik Simon the Sorcerer 4

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Uciec z Krainy Umarłych

Wypełnić wnioski

1 - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
W wyniku nieoczekiwanego przebiegu zdarzeń obaj Simonowie oraz król Terzero IV trafiają do Krainy Umarłych - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

W wyniku nieoczekiwanego przebiegu zdarzeń obaj Simonowie oraz król Terzero IV trafiają do Krainy Umarłych. A konkretnie do Urzędu Spraw Pośmiertnych, gdzie zawalony stertami akt Hades z trudem udziela im informacji, przerywanych natarczywie dzwoniącymi telefonami. By nasi panowie mogli opuścić miejsce, w którym się znaleźli, powinni ubiegać się o przeniesienie do Krainy Żywych, niestety, Hades jest zbyt zajęty, by wytłumaczyć im całą procedurę i po prostu wyrzuca ich z budynku. Tu dochodzi do scysji między "bliźniakami" i obrażony fałszywy Simon oddala się wraz z królem.

Nasz bohater, niezrażony tym, że pozostawiono go samemu sobie, wraca do Urzędu Spraw Pośmiertnych i wszczyna dyskusję z Hadesem. Ten dla świętego spokoju daje mu kilka formularzy, które należy wypełnić bezbłędnie. Oczywiście babranie się w 42 stronach wniosku nie leży w naturze Simona, zatem opuszcza on urząd i udaje się na poszukiwanie swego sobowtóra.

2 - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Przed urzędem, u dołu schodów (po lewej) siedzi Orfeusz, który napomyka coś o Eurydyce - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Przed urzędem, u dołu schodów (po lewej) siedzi Orfeusz, który napomyka coś o Eurydyce. Na lewo od Urzędu przy pomniku zwieńczonym piórkiem stoi Owidiusz, który naświetla naszemu czarodziejowi historię Orfeusza i Eurydyki oraz dorzuca parę słów na temat Hadesa. Wreszcie Simon kieruje się w skalistą dróżkę wiodącą w ponury krajobraz (pomiędzy Owidiuszem a urzędem). Tu nieopodal krypty zastaje króla i swego sobowtóra, z którym wdaje się w dłuższą pogawędkę, co niezbędne jest do tego (zagadnij go 3x, by wyczerpać wszystkie linijki dialogowe), by ten dał się wreszcie przeprosić i łaskawie zajął formularzami.

Zdobyć i ugotować jajko

3 - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Obok swych towarzyszy Simon dostrzega też ducha znanej mu martwej kury - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Obok swych towarzyszy Simon dostrzega też ducha znanej mu martwej kury. Przeprowadza na nim terapię szokową, prezentując mu jego zwłoki (użyj martwej kury na martwej kurze), zabrane swego czasu sprzed warsztatu stolarza. W efekcie tych zabiegów martwa kura staje się jeszcze bardziej martwa, ale za to znosi zdołowane jajko, które natychmiast znajduje schronienie w kapeluszu czarodzieja.

Z wypełnionymi wnioskami Simon wraca do Miasta Umarłych i do Urzędu Spraw Pośmiertnych. Niestety, okazuje się, że Cerber zjadł pieczątkę i Hades dysponujący tylko pieczątką dla VIP-ów, do których Simon i spółka się nie zaliczają, nie może zatwierdzić wypełnionych dokumentów. A zatem trzeba znaleźć inny sposób opuszczenia Krainy Umarłych bądź skombinować pieczątkę niezbędną do podbicia wniosku. Nasz bohater zagaduje też władcę podziemi na temat przerwy obiadowej i dowiaduje się, że Hades jest amatorem kanapek z jajkiem. Zupełnie przypadkowo Simon ma jedno przy sobie. Niestety, Hades chce jajka na twardo.

4 - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Chłopak opuszcza więc urząd i tym razem kieruje się w prawo - Uciec z Krainy Umarłych cz.1 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Chłopak opuszcza więc urząd i tym razem kieruje się w prawo. Z tej strony u podnóża schodów w interesującej pochodni w kształcie kamiennej czaszki goreje ogień. Nasz czarodziej próbuje ugotować jajko, wrzucając je w płomienie, ale ich temperatura najwyraźniej jest za niska. Simon wędruje więc dalej w prawo i natyka się na siedzącego na głazie smoka. To starszy kuzyn Terribilixa - Rouby Rollin, który zajmuje się handlem w Krainie Umarłych. Chłopak zleca mu więc załatwienie potrzebnej do zatwierdzenia wniosków pieczątki. Niestety, trzeba czekać na nią 50 lat. W tej sytuacji nasz bohater prosi choć o ugotowanie jajka, na co smok nieźle się wkurza i zionie weń ogniem. Ale cel zostaje osiągnięty - a jajko upieczone dokładnie na twardo.