Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal - poradnik do gry

Portal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal poradnik Portal

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Idź w prawo - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Idź w prawo. Dotrzesz do pomieszczenia z dwoma tłokami. Wejdź na wyższy z nich i poczekaj, aż podjedzie do góry. Stamtąd strzel w górną część tej samej platformy tworząc pomarańczowy portal. Wróć i użyj stworzonego wcześniej niebieskiego portalu (musisz kucnąć), by dostać się na platformę.

Z platformy wskocz na tłok i podjedź na nim na wystającą ze ściany półkę (na ścianie będzie czerwona strzałka) - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Z platformy wskocz na tłok i podjedź na nim na wystającą ze ściany półkę (na ścianie będzie czerwona strzałka). Wejdź w głąb. Dotrzesz do kraty, w ścianie za którą stwórz niebieski portal. Następnie wróć do pomarańczowego, który zrobiłeś wcześniej w platformie.

Gdy znajdziesz się za kratą, stwórz jeden portal w ścianie przy wejściu na wyższy poziom, a drugi przy sobie (tak jak na obrazku) - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się za kratą, stwórz jeden portal w ścianie przy wejściu na wyższy poziom, a drugi przy sobie (tak jak na obrazku). Następnie skocz przedostając się wyżej.

Wejdziesz do pomieszczenia z kilkoma wysokimi tłokami - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Wejdziesz do pomieszczenia z kilkoma wysokimi tłokami. Wejdź na środkowy, a gdy podjedzie na samą górę, szybko strzel w widoczną naprzeciwko ścianę. Następnie zjedź z powrotem na dół i stwórz drugi portal - przez niego przedostaniesz się na górę.

W następnym pomieszczeniu znów będą tłoki - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu znów będą tłoki. Gdy przemieszczą się odsłaniając fragment jasnego sufitu, stwórz w nim niebieski portal. Drugi stwórz w platformie nad tobą po prawej stronie. Następnie wskocz przez niego lądując prosto na jednym z tłoków. Inny nadjedzie i przepchnie cię przez portal prosto na horyzontalne tłoki w poziomie następnym.

Uważaj na nie - szybko przeskocz na jasną platformę po lewej stronie - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Uważaj na nie - szybko przeskocz na jasną platformę po lewej stronie. Stamtąd wzrokiem odszukaj nadającą się do stworzenia portalu powierzchnię na górze ściany po lewej. Strzel w jej róg tworząc niebieski portal. Pomarańczowy stwórz w podłodze i wskocz przez niego, a następnie w locie strzel ponownie w podłogę, by podwójna siła grawitacji przerzuciła cię na najwyższy poziom pomieszczenia.

Po chwili dojdziesz do pomieszczenia z kilkoma szybko poruszającymi się tłokami - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Po chwili dojdziesz do pomieszczenia z kilkoma szybko poruszającymi się tłokami. Strzel w ścianę za nimi. Drugi portal stwórz obok siebie i przejdź przez niego, by uniknąć zagrożenia.

Przed tobą dwa kolejne tłoki - tym razem większe i pionowe - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Przed tobą dwa kolejne tłoki - tym razem większe i pionowe. Kiedy znajdą się przy podłodze, strzel w ścianę za nimi i przez stworzony wcześniej portal przejdź na drugą stronę tłoków.

W kolejnym pomieszczeniu nad tobą będzie sporo poruszających się tłoków - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu nad tobą będzie sporo poruszających się tłoków. Strzel w miejsce przy suficie nad parą tłoków wysuwających się z prawej i lewej ściany. Drugi portal stwórz przy sobie. Spójrz przez niego i gdy zobaczysz nadjeżdżające tłoki, skocz na nie. Naprzeciwko zobaczysz nadającą się do stworzenia portalu podłogę. Strzel w nią, a następnie zeskocz na dół i przez portal przejdź tam, gdzie przed chwilą strzeliłeś.

Znak na ścianie pokieruje cię w dół, do szklanej tuby - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Znak na ścianie pokieruje cię w dół, do szklanej tuby. Zeskocz na nią i idź wzdłuż, a dotrzesz do następnego pomieszczenia. Zeskocz na tubę poniżej i przejdź pod ruchomym tłokiem (kucając).

Stwórz portal nad miejscem, w które uderza tłok, a następnie kucając przedostań się pod nim wzdłuż szklanej tuby - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Stwórz portal nad miejscem, w które uderza tłok, a następnie kucając przedostań się pod nim wzdłuż szklanej tuby. Drugi portal stwórz w ścianie naprzeciwko i spójrz przez niego. Kiedy zobaczysz nadjeżdżający tłok, skocz. Przewiezie cię on do następnego pomieszczenia.

Przeskocz nad barierką w dół - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Przeskocz nad barierką w dół. Dotrzesz do tłoków, które przewiozą cię do pomieszczenia z trzema drzwiami i kilkoma beczkami. Drzwi po kolei będą się otwierać, a za każdymi stać będzie wieżyczka strzelnicza wymierzona w ciebie. Pozbądź się wieżyczek przewracając je za pomocą trzymanej w rękach beczki, która posłuży ci jednocześnie za tarczę.

W pokoju, który otworzył się najpóźniej, dostrzeżesz w suficie dziurę - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

W pokoju, który otworzył się najpóźniej, dostrzeżesz w suficie dziurę. Stań przy lewej ścianie patrząc w prawą stronę i skocz. Na górze ledwo-ledwo zobaczysz ścianę, w której stwórz portal. Dostań się tam przez drugi portal przy sobie.

W pokoju, w którym się znajdziesz, przy suficie mieści się szklana tuba - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

W pokoju, w którym się znajdziesz, przy suficie mieści się szklana tuba. Stwórz portal ponad nią i przez portal stworzony przed chwilą skocz na tubę. Stamtąd skocz na podłogę. Zobaczysz znak, który skieruje cię do dziury.

Skocz lądując za wieżyczką - Pomieszczenie testowe nr 19 (cz.2) | Portal - Portal - poradnik do gry

Skocz lądując za wieżyczką. Przewróć ją i przez niewielkie przejście dotrzyj do pomieszczenia poniżej.