Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal - poradnik do gry

Portal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal poradnik Portal

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Pomieszczenie testowe nr 17

W tym pomieszczeniu pomagać ci będzie towarzysząca kostka obciążeniowa - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu "pomagać" ci będzie towarzysząca kostka obciążeniowa. Na początku użyj jej do wspięcia się po metalowych wzniesieniach.

Po wejściu na górę znajdziesz się przy korytarzu - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Po wejściu na górę znajdziesz się przy korytarzu. Lata w nim kula energii, więc nie możesz tam wejść. Użyj jednak kostki w roli tarczy. Podobnie zrób w kolejnym korytarzu, który zaczyna się po prawej stronie i biegnie w przeciwnym kierunku. Tym razem jednak idź tyłem trzymając kostkę przed sobą.

Na końcu korytarza stwórz pomarańczowy portal w ścianie w miejscu oznaczonym czarnym punktem - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Na końcu korytarza stwórz pomarańczowy portal w ścianie w miejscu oznaczonym czarnym punktem.

Następnie przejdź w lewo i stwórz niebieski portal w pochyłym fragmencie ściany, który zobaczysz przed sobą - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Następnie przejdź w lewo i stwórz niebieski portal w pochyłym fragmencie ściany, który zobaczysz przed sobą. Za moment wyleci z niego kula, która trafi w mechanizm i uruchomi jedną z platform widocznych po prawej stronie.

Podnieś kostkę i zeskocz z nią na dół - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Podnieś kostkę i zeskocz z nią na dół. Będziesz musiał uruchomić jeszcze dwa mechanizmy, które podniosą pozostałe platformy (w sumie jest ich trzy). Idź przed siebie i wejdź do niewielkiego pokoju o metalowych ścianach. Zobaczysz mechanizm i kulę. Trzymając kostkę przed sobą ustaw się w ten sposób, by kula odbiła się od niej i uruchomiła mechanizm.

Wyjdź i skieruj się w lewo do większego pokoju z czerwonym przyciskiem - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Wyjdź i skieruj się w lewo do większego pokoju z czerwonym przyciskiem. Nie kładź jednak na niego kostki, tylko udaj się w głąb i połóż ją na drugim przycisku umieszczonym na metalowym wzniesieniu. To otworzy jedne z dwóch drzwi, które prowadzą do mechanizmu podnoszącego trzecią i ostatnią z platform.

Wróć do hali z platformami - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Wróć do hali z platformami. Stwórz niebieski portal w wysuniętym fragmencie ściany na dole, a pomarańczowy na górze przy szybie. Przejdź przez niego.

Udaj się do końca pierwszego z korytarzy, przez które przechodziłeś na początku - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Udaj się do końca pierwszego z korytarzy, przez które przechodziłeś na początku. Wciąż latać tam będzie kula. W ścianie, w miejscu oznaczonym czarnym punktem, stwórz pomarańczowy portal.

Wróć do pokoju z przyciskami i stań na tym umieszczonym naprzeciwko drzwi - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Wróć do pokoju z przyciskami i stań na tym umieszczonym naprzeciwko drzwi. Uważaj jednak, by nie trafiła cię lecąca kula! Najlepiej przykucnij i ustaw się na krawędzi przycisku. Otworzą się drugie drzwi prowadzące do mechanizmu. Kula przez nie przeleci, uruchomi go i trzecia platforma się podniesie.

Zabierz kostkę z przycisku na wzniesieniu i przejdź do sali z platformami - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Zabierz kostkę z przycisku na wzniesieniu i przejdź do sali z platformami. Za pomocą portali dostań się na pierwszą z nich, po czym przeskocz po kolejnych, aż do następnego pomieszczenia.

Połóż kostkę na czerwonym przycisku - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Połóż kostkę na czerwonym przycisku. Otworzą się drzwi. Idź dalej, a za szklaną ścianę zobaczysz guzik. Gdy go wciśniesz, na kilka sekund otworzy się piec.

Wróć szybko po kostkę i dopóki piec jest otwarty, wrzuć ją do niego - Pomieszczenie testowe nr 17 | Portal - Portal - poradnik do gry

Wróć szybko po kostkę i dopóki piec jest otwarty, wrzuć ją do niego. Niestety, przyjdzie ci w ten sposób rozstać się z wierną towarzyszką, która pomagała ci w tym pomieszczeniu, ale nie masz wyboru. Odwróć się i skieruj w stronę windy.