Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal - poradnik do gry

Portal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal poradnik Portal

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Pomieszczenie testowe nr 14

Po wyjściu z windy idź w lewo - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Po wyjściu z windy idź w lewo. Rozwiną się schody, po których będziesz mógł wejść wyżej.

Na metalowym wzniesieniu znajduje się kostka, ale ze względu na materiał nie możesz stworzyć portalu bezpośrednio przy niej - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Na metalowym wzniesieniu znajduje się kostka, ale ze względu na materiał nie możesz stworzyć portalu bezpośrednio przy niej. Strzel za to w ścianę naprzeciwko. W miejscu, gdzie przed chwilą były schody, jest teraz pusty dół. Stwórz w nim portal drugiego koloru, wskocz w niego, a wypadniesz przy kostce.

Znieś kostkę na dół i zejdź po schodach (pojawią się znowu) - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Znieś kostkę na dół i zejdź po schodach (pojawią się znowu). Przed sobą zobaczysz przycisk, więc połóż na nim kostkę. Otworzą się drzwi.

Nie wchodź w nie jednak od razu - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Nie wchodź w nie jednak od razu. Najpierw odwróć się i stwórz pomarańczowy portal w suficie w miejscu, w którym pada czerwone światło z urządzenia w podłodze (znajdującego się w pomieszczeniu, z którego brałeś kostkę).

Teraz przejdź przez drzwi i skręć, a dotrzesz do pomieszczenia ze zbiornikiem trującej cieczy i ruchomymi platformami - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Teraz przejdź przez drzwi i skręć, a dotrzesz do pomieszczenia ze zbiornikiem trującej cieczy i ruchomymi platformami. Za pomocą skoków przedostań się na drugą stronę.

W pomieszczeniu, do którego dotrzesz, lata kula energii - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

W pomieszczeniu, do którego dotrzesz, lata kula energii. Uważając, by nie wejść w drogę jej lotu, stwórz niebieski portal w czarnym punkcie na ścianie. Kula wpadnie przez niego i wyleci prosto do urządzenia znajdującego się na górze schodów. W ten sposób zjedzie platforma, dzięki której dostaniesz się do windy.

Teraz wystarczy tylko wrócić do pierwszego pomieszczenia - Pomieszczenie testowe nr 14 | Portal - Portal - poradnik do gry

Teraz wystarczy tylko wrócić do pierwszego pomieszczenia. Nie musisz już skakać po platformach. Wystarczy stworzyć jeden portal przy sobie, a drugi po drugiej stronie zbiornika. Po wyjściu z niego możesz skierować się prosto na obniżoną platformę, która podniesie cię do windy.