Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Cybranie Operacja 2: Artefakt

Legenda - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

Legenda:

1. Pozycja startowa;

2. Osada Aeonów;

3. Wschodnia baza Aeonów;

4. Południowa baza Aeonów;

5. Baza Macha;

6. Główna baza Aeonów.

Cele główne:

1. Oczyść osadę z jednostek Aeonów;

2. Zniszcz świątynię i zbierz technologię;

3. Strzeż pierwszego fragmentu technologii Seraphimów;

4. Przeszukaj pobliskie świątynie w poszukiwaniu technologii;

5. Wyeliminuj posiłki Aeonów;

6. Strzeż drugiego fragmentu technologii Seraphimów;

7. Pokonaj oddziały szturmowe Aeonów;

8. Zniszcz wschodnią bazę Aeonów i zdobądź jej technologię;

9. Strzeż trzeciego fragmentu technologii Seraphimów;

10. Zniszcz południową bazę Aeonów;

11. Pokonaj Macha;

12. Przemieść swojego dowódcę do przejścia.

Cele poboczne:

1. Pokonaj dowódcę Aeonów.

Opis przejścia:

Rozbuduj swoją bazę w miejscu startu [1] . Postaw trzy fabryki pojazdów, dwie lotnicze, dwie stocznie oraz naturalnie ekstraktory masy i generatory energii. Zacznij produkować Modliszki (nie więcej jak 20) i Ciskacze w jednej z fabryk, a dwie pozostałe ulepsz do poziomu Tech 2 i wyprodukuj w nich trochę czołgów Nosorożec. Zbuduj także 40 myśliwców przechwytujących, tyle samo łodzi podwodnych i kilkanaście fregat. Gdy będziesz miał już kilkanaście Modliszek, wyślij je na północny wschód i zniszcz znajdujące się w tamtejszej wiosce [2] [60] jednostki Aeonów [1] . Gdy już się z nimi uporasz, zniszcz świątynię Aeonów [2] . Nie została ona zarejestrowana przez Twoją OJD jako obiekt należący do przeciwnika, więc by go zaatakować musisz zaznaczyć swoje jednostki, wybrać opcję ataku z panelu, a następnie kliknąć na świątyni.

Z budynku wypadnie pierwszy element technologii Seraphimów, fanatycznego odłamu Aeonów. Zanim pojawi się ekipa, która zabierze fragment technologii, przypilnuj aby wrogowie go nie odbili [3] . Na szczęście owa ekipa nie każe na siebie zbyt długo czekać.

Zaraz po wywiezieniu technologii pojawią się samoloty Aeonów. Jeżeli wcześniej nie zaniedbałeś produkcji myśliwców przechwytujących, to atak z powietrza nie powinien być problemem. Po pokonaniu wrogów skieruj swoje siły lądowe w kierunku drugiej świątyni [61]. Musimy ją przeszukać, podobnie jak kolejne miejsce kultu położone na północ od pierwszej zniszczonej przez nas świątyni Aeonów [4] .

[60] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[60]

[61] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[61]

Do ataków na te miejsca wykorzystuj Nosorożce atakujące pod ochroną przeciwlotniczą Ciskaczy. Gdy zniszczysz obie świątynie, jedź do trzeciej położonej w południowo-wschodnim rogu mapy [62]. Rozwal jednostki Aeonów, lecz wstrzymaj się z niszczeniem budynku. Gdy tylko wejdziesz w posiadanie kolejnego elementu technologii, Aeonowie zaatakują Cię dość dużą grupą, więc zanim zburzysz im świątynię zgromadź kilkanaście Ciskaczy (lub Siewców Burzy) i Nosorożców. Z taką grupą wykończenie nadciągających wrogów [5] nie powinno nastręczyć wielu trudności. Potem wystarczy już tylko przypilnować elementu technologii do momentu jego wywiezienia poza planszę [6] .

Jeszcze jedna ważna rzecz na tym etapie rozgrywki - rozstaw kilka czołgów na obrzeżach swojej bazy. Aeonowie mogą wysłać przeciwko Tobie kilka pojazdów [63].

[62] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[62]

[63] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[63]

Aeonowie znowu zaatakują Cię większą grupą nadciągającą z południa. Tym razem oprócz lotnictwa dojdzie do walki morskiej [64]. Wyślij swoje okręty podwodne, by zniszczyły wrogie statki, a samoloty strąć z nieba swoją mobilną artylerią przeciwlotniczą. Wyślij także kilka czołgów na północ od swojej bazy, by zniszczyć nadciągające siły lądowe wroga [7] . Dodam jeszcze, że od tej pory Aeonowie będą co jakiś czas przeprowadzali ataki statkami, więc stale produkuj nowe okręty.

Teraz musimy zniszczyć dwie bazy Aeonów. Jedna z nich położona jest na południu od naszej siedziby, za rzeką. Ponieważ nie możemy budować dobrych technologicznie statków (czyli na przykład krążowników), musimy zbudować grupę czołgów, a następnie przerzucić ją powietrznymi transporterami na drugi brzeg rzeki. Druga baza znajduje się na wschód od Twojej pozycji [3] i radzę zaatakować ją Nosorożcami i Meduzami [8] od południa [65]. Artyleria powinna się sprawdzić w niszczeniu struktur Aeonów bez narażania się na ogień ich budynków ochronnych.

[64] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[64]

[65] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[65]

Po zniszczeniu znajdującej się tam świątyni trzeba będzie tradycyjnie już pilnować fragmentu technologii, który z niej wypadnie [9] . Gdy ludzie Macha go wezmą, wyprodukuj kilka transporterów powietrznych. Przewieziemy nimi jednostki, które wykorzystamy w ataku na południową bazę [4] [10] . Można oczywiście zapuścić się tam bombowcami, ale trzeba się liczyć z tym, że Aeonowie mają tam kilka wozów przeciwlotniczych oraz łodzie zdolne strącać samoloty z nieba. Zalecam walkę naziemną gdyż wiąże się to z przerzuceniem sił na drugi brzeg rzeki, a tam rozgrywać się będzie reszta operacji. Wysadź swoje czołgi i artylerię w południowo-centralnej części mapy [66] i jedź nimi roznieść przeciwników na strzępy. Baza kompletnie nie jest przygotowana na ataki pojazdów, więc zniszczenie jej to w zasadzie kwestia czasu. Świątyni niszczyć nie trzeba, i tak mamy już wszystkie potrzebne fragmenty technologii.

Naszym kolejnym celem jest Mach [11] . Pechowiec z niego, mógł nie grzebać przy technologii. Gość siedzi w bazie [5] w południowo-wschodnim rogu mapy. Jedź do niego tymi samymi jednostkami, które przewoziłeś powietrznymi transporterami (oczywiście nie zaszkodzi przysłać posiłki, jako że siedziba Macha jest znacznie silniej chroniona). Mach prawdopodobnie nie wyjdzie na spotkanie z Twoimi jednostkami, więc trzeba będzie zniszczyć z pół jego bazy, by się z nim zobaczyć. Nie okazuj miłosierdzia przy rozwalaniu jego OJD [67]. Podobnie postąp z dowódcą Aeonów [1] znajdującym się na północnym wschodzie [6] (możliwe, że sam do Ciebie wyjdzie ze swojej siedziby po pokonaniu Macha).

Gdy wykonasz wszystkie cele główne, zabierz swoją OJD do bramy kwantowej leżącej w południowo-zachodnim rogu mapy, tuż obok bazy Macha.

[66] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[66]

[67] - Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[67]