Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 4 - Byt (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Po zlikwidowaniu artylerii podpłyń swoimi statkami w pobliże węzła. Pozwól okrętom zniszczyć wszystkich Cybran w bazie. Jeśli produkowałeś wcześniej Aurory, je również możesz wysłać na bitwę. Wyślij także ze dwa niszczyciele na północny wschód. Rzeczka płynąca obok Nexus04 aż roi się od krążowników Cybran [116]. Zlikwiduj je, a następnie wyślij śmigłowce, by zniszczyły znajdujące się w tamtym rejonie stanowiska artylerii i punkty obrony naziemnej. To pozwoli zająć położone nieopodal złoża masy.

Po rozwaleniu wszystkich Cybran w pobliżu węzła, przyślij inżyniera, by go przejął.

Dostaniemy kolejne zadanie, polegające na zajęciu i obronieniu jednostki centralnej [3] [5] . Choć Aeońskim technikom udało się wyłączyć instalacje obronne wokół bazy z tą jednostką [117], mnóstwo wozów przeciwlotniczych, czołgów oraz myśliwców pilnuje nasz cel. Podziel swoją flotę na dwie grupy. Jedną podpłyń do celu wschodnim kanałem, a drugą - zachodnim.

[116] - Operacja 4 - Byt (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[116]

[117] - Operacja 4 - Byt (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[117]

W pierwszej kolejności rozkaż swoim niszczycielom zaatakować wyrzutnie rakiet taktycznych [118]. Gdy już się ich pozbędziesz, postaw w okolicy radar, by Twoje okręty znały położenie wrogich jednostek [119].

[118] - Operacja 4 - Byt (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[118]

[119] - Operacja 4 - Byt (2) | Aeon Illuminati | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[119]

Gdy unieszkodliwisz większość jednostek wroga, a Twoje statki podpłyną na tyle blisko, by zaatakować fabryki w bazie nieprzyjaciela, przyślij im do pomocy śmigłowce.

Po zlikwidowaniu Cybran przyślij inżyniera do jednostki centralnej. Przejęcie kontroli nad nią automatycznie odda otaczające ją umocnienia i struktury obronne do Twojej dyspozycji. Musisz teraz przez 15 minut odpierać ataki Cybran. Przyślij do obrony trochę dodatkowych jednostek; flota, śmigłowce oraz ewentualnie czołgi wykorzystywane przy ataku na węzeł powinny się tam znaleźć. Zostaw jednak trochę wojska w okolicy przejętego wcześniej węzła.

Musisz jeszcze przejąć dwa inne węzły [4] . Pierwszy znajduje się w okolicy Nexus04 [6] , a drugi jest w północno-zachodnim rogu mapy [7] . Zajmij się tylko tym na wschodzie, utrzymanie drugiego jest po prostu niepotrzebne. Dlaczego? Zaraz do tego dojdziemy.

Struktury obronne przy węźle zostały wyłączone, więc można bez przeszkód podjechać do niego i go przejąć. Musisz jednak wraz z inżynierem przysłać do niego trochę wojska. Czołgi i śmigłowce w liczbie przynajmniej dwudziestu wraz ze wspomnianymi strukturami obronnymi (dostaniesz je po zajęciu węzła) powinny dać sobie radę z ochroną.

Cybranie będą niszczyli węzły nawet wówczas, gdy jeszcze nie zdążysz ich przejąć. Ponieważ przynajmniej jeden z nich musi ocaleć, mogliśmy sobie podarować zajmowanie węzła położonego na odległej północy.

Nieprzyjaciele będą także atakować Twoją rodzimą bazę. Pobuduj kilka Oblivionów i działek przeciwlotniczych. Radzę też zostawić w bazie kilka śmigłowców, na wypadek jakby przyszedł do Ciebie jakiś wrogi niszczyciel :-)