Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

W okolicy natkniesz się na kolejny zatrzaśnięty właz - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W okolicy natkniesz się na kolejny zatrzaśnięty właz. Otwórz go za pomocą guzika, do którego wskoczysz, ustawiając jeden na drugim pobliskie stworzenia (jedno ukryło się na podwyższeniu).

W chwili odblokowania przejścia udaj się w dalszą drogę i - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W chwili odblokowania przejścia udaj się w dalszą drogę i...

zejdź po krętej ścieżce - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... zejdź po krętej ścieżce.

W ten sposób dotrzesz do długo oczekiwanego miejsca - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten sposób dotrzesz do długo oczekiwanego miejsca. Komnaty ze skarbem.

Nim etap dobiegnie końca, musisz go oświetlić za pomocą trzech strumieni światła - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nim etap dobiegnie końca, musisz go oświetlić za pomocą trzech strumieni światła.

Najpierw, skieruj się w miejsce pokazane na zdjęciu (uprzednio przesuwając skałę widoczną na pierwszym planie) i zahipnotyzuj strażnika, używając unikatowych zdolności Betameche'a.

W ten sposób wysuniesz kładkę i dotrzesz do guzika, który po wciśnięciu puści pierwszy promień - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten sposób wysuniesz kładkę i dotrzesz do guzika, który po wciśnięciu puści pierwszy promień.

W drugiej kolejności przejdź do zwierciadła, by do niego dotrzeć, będziesz zmuszony odpowiednio ustawić dwa głazy - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W drugiej kolejności przejdź do zwierciadła, by do niego dotrzeć, będziesz zmuszony odpowiednio ustawić dwa głazy.

Układ wygląda następująco (zdjęcie) - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Układ wygląda następująco (zdjęcie). Ustaw je w równych odstępach pomiędzy skalnymi półkami. Tylko tak będziesz w stanie dostać się do lustra, a wsiądź do niego maluchem, gdyż Artur będzie Ci jeszcze potrzebny.

To dzięki jego wyjątkowym zdolnościom wejdziesz na półkę z ostatnim zwierciadłem (po metalowych drążkach) - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

To dzięki jego wyjątkowym zdolnościom wejdziesz na półkę z ostatnim zwierciadłem (po metalowych drążkach).

Po skierowaniu trzech źródeł światła na skarb załączy się scenka i etap dobiegnie końca - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po skierowaniu trzech źródeł światła na skarb załączy się scenka i etap dobiegnie końca.

Po zatrzymaniu się na dole odblokuj run i zapisz stan gry - [ETAP XII] Necropolis cz.5 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po zatrzymaniu się na dole odblokuj run i zapisz stan gry.