Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Znajdziesz się na arenie walki z charakterystycznymi leżącymi piórami - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znajdziesz się na arenie walki z charakterystycznymi leżącymi piórami.

Jest to dość długi pojedynek, gdyż do otwarcia masz dwie kraty, a każda ma dwa zamki (druga, pojawi się w miejscu tej pierwszej, po jej uprzednim otwarciu) - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jest to dość długi pojedynek, gdyż do otwarcia masz dwie kraty, a każda ma dwa zamki (druga, pojawi się w miejscu tej pierwszej, po jej uprzednim otwarciu).

Gdy pierwsza krata zostanie otwarta, załączy się krótka scenka, a trójka bohaterów zostanie zaatakowana przez nowy typ nieprzyjaciela - posiadającego skrzydła - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy pierwsza krata zostanie otwarta, załączy się krótka scenka, a trójka bohaterów zostanie zaatakowana przez nowy typ nieprzyjaciela - posiadającego skrzydła.

Sposób na niego przedstawia się następująco: najpierw odbierasz mu czerwone życie, następnie wykonujesz serię uderzeń (wciskając odpowiednie klawisze), wskakując na niego i unieruchamiając - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Sposób na niego przedstawia się następująco: najpierw odbierasz mu czerwone życie, następnie wykonujesz serię uderzeń (wciskając odpowiednie klawisze), wskakując na niego i unieruchamiając. Gdy przeciwnik znajdzie się w śmiertelnym uścisku, trzymany przez jednego z bohaterów, przechodzisz w innego, podbiegasz i przewracasz skrzydlatego oponenta na ziemię, po czym dobijasz z wyskoku.

Po otwarciu kraty wskocz skalnymi schodami na górę, w okolicę pomarańczowego guzika - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po otwarciu kraty wskocz skalnymi schodami na górę, w okolicę pomarańczowego guzika. Wysuwa ona część pobliskich drążków, które prowadzą do zablokowanego w tym momencie runu. Warto jednak zapamiętać ten moment, gdyż dosłownie za parę chwil będzie odblokowany.

Nieco dalej znajduje się miejsce z nowym stworkiem - Pashmi - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nieco dalej znajduje się miejsce z nowym stworkiem - Pashmi. Jest on z natury strachliwy, więc nie będziesz mógł go przesuwać. Twoim zadaniem będzie natomiast tak go straszyć, by uciekał w odpowiednim kierunku.

Najpierw skieruj go w lukę pomiędzy sterczącymi skałami (zdjęcie), następnie kolejno: w prawo, na dół i w lewo - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Najpierw skieruj go w lukę pomiędzy sterczącymi skałami (zdjęcie), następnie kolejno: w prawo, na dół i w lewo.

W ten sposób stanie na guziku i wysunie kolejną kładkę, z której skorzystaj - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten sposób stanie na guziku i wysunie kolejną kładkę, z której skorzystaj.