Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry
Etap rozpoczynasz w miejscu, gdzie spadać będą krople porannej rosy - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Etap rozpoczynasz w miejscu, gdzie spadać będą krople porannej rosy. Uważaj na nie, tak jak na początku gry unikaj bombardowania, szczególną uwagę zwracaj na cień spadającej wody.

Rusz przed siebie i zeskocz z podwyższenia.

Następnie udaj się w prawo i wejdź pomiędzy trawę - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Następnie udaj się w prawo i wejdź pomiędzy trawę. Znajdziesz tam torbę na jajka i pierwsze mul-mule (te ostatnie są niezwykle ważne, gdyż dzięki nim otworzysz przejście, bez którego nie ukończysz etapu).

Nieco dalej natkniesz się na źdźbło trawy, które przewróć, tworząc w ten sposób przejście - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nieco dalej natkniesz się na źdźbło trawy, które przewróć, tworząc w ten sposób przejście.

Po dotarciu do rzeki skręć w prawo - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dotarciu do rzeki skręć w prawo. Powinieneś spostrzec wiszącą tam linę. Skocz w jej kierunku i złap ją, a następnie przeskocz na liście na wodzie. Liście te będą na przemian zanurzać się i wypływać, więc szybko skacząc po nich, przejdź na skałę z biedronką.

Poza transporterem natkniesz się na Kromino, wsuń go do dziwnego stworka wiszącego na pajęczynie (w tle) - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Poza transporterem natkniesz się na Kromino, wsuń go do dziwnego stworka wiszącego na pajęczynie (w tle).

Następnie podaj jedną ze znajdujących się w pobliżu pomarańczowych kulek przyjaciołom pozostałym na brzegu - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Następnie podaj jedną ze znajdujących się w pobliżu pomarańczowych kulek przyjaciołom pozostałym na brzegu.

Ci natomiast, niech rzucą jedzenie wspomnianemu potworkowi - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Ci natomiast, niech rzucą jedzenie wspomnianemu potworkowi. Dzięki temu Kromino przetransportowany zostanie na brzeg.

Postaw go na jednym z trzech znajdujących się tam niebieskich guzików, a sam zajmij pozostałe (łącznie z tym koło biedronki - Arturem) - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Postaw go na jednym z trzech znajdujących się tam niebieskich guzików, a sam zajmij pozostałe (łącznie z tym koło biedronki - Arturem).

W ten sposób wysuniesz kładkę i wszystkimi dotrzesz do biedronki.

Skorzystaj z niej i przeleć do kolejnej wysepki (pierwszy przystanek) - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Skorzystaj z niej i przeleć do kolejnej wysepki (pierwszy przystanek).

Podejdź do białego potwora i wejdź na jego grzbiet - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Podejdź do białego potwora i wejdź na jego grzbiet.

W pierwszej kolejności udaj się do punktu w centralnej części zdjęcia - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W pierwszej kolejności udaj się do punktu w centralnej części zdjęcia.