Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Początek kolejnej sekwencji ze wspinaczką nie powinien przysporzyć Ci problemów, te wystąpią natomiast po dotarciu do pierwszych pił.

W miejscu ukazanym na zdjęciu przeskocz na przeciwległą ścianę i na znajdującą się tam drewniana półkę - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W miejscu ukazanym na zdjęciu przeskocz na przeciwległą ścianę i na znajdującą się tam drewniana półkę. Dzięki niej będziesz mógł dać wytchnienie ramionom Artura, jednak wiedz, że wspomniana półka po kilku sekundach ulega zniszczeniu. Pozostań na niej tylko kilka sekund i z powrotem skocz na drążek.

Z niego opuść się na niższy i przejdź do końca. Następnie przeskocz na sąsiednią ścianę i unikając piły (czekając, aż się oddali), znów na przeciwległą.

Potem skacz na drążki powyżej, powinieneś w ten sposób dotrzeć do miejsca ze zdjęcia - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Potem skacz na drążki powyżej, powinieneś w ten sposób dotrzeć do miejsca ze zdjęcia. Przejdź na przeciwległy kraniec uchwytu i dopiero wtedy oddaj skok na przeciwległą ścianę, w przeciwnym razie Artur nie złapie drążka i spadnie w przepaść.

Po oddaniu kilku kolejnych skoków i po znalezieniu się znów na głównej ścianie dotrzesz do miejsca, które przedstawia obrazek - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po oddaniu kilku kolejnych skoków i po znalezieniu się znów na głównej ścianie dotrzesz do miejsca, które przedstawia obrazek. Będąc tam, nie schodź na uchwyty poniżej, tylko przeskocz na sąsiedni, unikając piły.

W tamtym rejonie znajduje się kolejna kładka na odpoczynek, tylko pamiętaj o zagrożeniu, które się z nią wiąże.

Przed Tobą najtrudniejszy moment, będziesz zmuszony oddać kilka skoków, a te muszą być wykonane wystarczająco szybko, ponieważ w okolicy znajdują się dwie piły - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Przed Tobą najtrudniejszy moment, będziesz zmuszony oddać kilka skoków, a te muszą być wykonane wystarczająco szybko, ponieważ w okolicy znajdują się dwie piły.

Najpierw miń tę ze zdjęcia, ale w chwili, gdy druga znajduje się w zasięgu wzroku. Następnie, znajdując się na wygiętym drążku, przejdź na jego koniec i przeskocz na sąsiedni...

a z tego z kolei na ten znajdujący się poniżej - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... a z tego z kolei na ten znajdujący się poniżej. Sekwencja ta musi zostać wykonana piorunująco szybko, nim druga piła pojawi się ponownie.

Dalsza trasa jest już łatwa. Dochodzisz do końca drogi z uchwytami i przeskakujesz na sąsiednią ścianę.

Znów przechodzisz do końca uchwytów i skaczesz w kierunku liny - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znów przechodzisz do końca uchwytów i skaczesz w kierunku liny.

Ze jej pomocą dotrzesz do stałego lądu, do glinianych półek - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Ze jej pomocą dotrzesz do stałego lądu, do glinianych półek.

Tam znajdziesz kolejne mul-mule i za pomocą uchwytów będziesz mógł zejść na dół - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tam znajdziesz kolejne mul-mule i za pomocą uchwytów będziesz mógł zejść na dół...

wysuwając przyjaciołom kładkę - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... wysuwając przyjaciołom kładkę.

Znajdując się w towarzystwie całej trójki, przejdź do końca pobliskiej rury - [ETAP XI] Under the house cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znajdując się w towarzystwie całej trójki, przejdź do końca pobliskiej rury.