Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White - poradnik do gry

Black & White - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Druga wyspa | Black & White poradnik Black & White

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Tutorial nie kończy się wraz z przybyciem na drugą wyspę. Na początku trzeba jeszcze nauczyć się stawiania budynków oraz tworzenia cudów za pomocą gestów. Od tej wyspy zaczynają się dosyć nie fair zagrania komputerowych bogów. Otóż, komputerowych przeciwników, nie wiedzieć czemu, nie imają się bariery wiary (kolejny błąd?). Może sobie podebrać drzewka nawet spod twojej świątyni, sam mając na tyle mało wiary, że nie sięga nawet do drugiej wioski na wyspie. Po zdobyciu trochę wiary (około 3-4 tys.), opłaca się wybudować monument wikingów.

Misje Srebrnych Zwoi Na Drugiej Wyspie

 

1. Misja z plagą wioski

Lokalizacja: Indiańska wioska w środku wyspy.

Dobre rozwiązanie : Najpierw pozbądź się jedzenia ze spichlerz, gdyż to ono jest powodem złego zdrowia mieszkańców. Następnie daj im jak najwięcej jedzenia i ulecz jak najwięcej osób możesz.

Nagroda: Cud błyskawicy w chramie.

Złe rozwiązanie : Daj im wszystkim umrzeć.

Nagroda: Nic.

2. Misja z poświęceniem

Lokalizacja: Trzecia wioska indiańska, w dużym budynku.

Dobre rozwiązanie : Szamani będą chcieli poświęcić swoje pierworodne dziecko. Masz tego nie robić. W zamian za to złóż w ofierze płotek i drzewka. Składaj je w ofierze tak długo, aż energia za nie uzyskana dorówna energii, którą uzyskałbyś za dziecko.

Nagroda: Wzmocniony cud leczenia w chramie.

Złe rozwiązanie : Zabij synka. Możesz też zabić resztę. Dostaniesz przynajmniej energie na cuda.

Nagroda: Nic.

3. Misja z upartymi dziećmi

Lokalizacja: Indiańska wioska w środku wioski (druga).

Dobre rozwiązanie : Spróbuj wyciągnąć dzieci z wody i postawić koło matki - nie zawsze działa. Jeśli nie, zawołaj chowańca i weź każde dziecko na smycz, a następnie postaw na ziemi. Nie musisz zanosić na górę, wystarczy postawić na ziemi, a dzieciak sam pobiegnie do matki.

Nagroda: Dozownik cudu powiększenia chowańca.

Złe rozwiązanie : Podnieś dzieci i nakarm nimi chowańca. Możesz też wrzucić je do głębszej do wody, aby utonęły, lub zabić przy nich ich matkę.

Nagroda: Nic.

4. Misja ze śpiewającymi kamieniami

Lokalizacja: Niedaleko trzeciej wioski indiańskiej, pod małą górą.

Dobre rozwiązanie : Aby w pełni ukończyć to zadanie, należy zagrać 3 melodie. Rozwiązania należy szukać w wiosce obok, gdzie flecista gra pierwszą melodię na flecie. Natomiast druga melodia to refren z piosenki "White Christmas".

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie