Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja poradnik Company of Heroes: Kompania Braci

Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021

Potem zaatakuj Adolfów na wzgórzu dalej na północy, zniszcz czołg, który tam się mógł wycofać, moździerz i kolejną armatę ppanc. (tą ostatnią można obrzucić grantami nacierając piechotą na stanowisko działa z lewej flanki). Piechurami szukaj osłony za jakimiś murkami, wrakami pojazdów, workami z piaskiem. [7]

[7] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[7]

[8] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[8]

Jednocześnie posuwaj się naprzód wzdłuż drogi pośrodku (podciągaj swoje armaty ppanc.) i wzdłuż prawej (wschodniej) krawędzi planszy. Przy następnym niezłym (+16) punkcie amunicyjnym uważaj w szczególności na armatę ppanc. której stanowisko jest tuż przy skraju planszy po prawej, za murem i dwa Panzery IV przy punkcie ammo. Jeszcze dalej na północ przy tej krawędzi mapy zmierzysz się wreszcie z pierwszym Tygrysem pomalowanym w jaśniejszy kamuflaż (powinien wyjechać ci na spotkanie). Nawet jednak twój Sherman naprawiany doraźnie przez saperów, ze wsparciem armatki ppanc. i piechurów uzbrojonych w Panzerschrecki, będzie w stanie poradzić sobie z tym Frycem. [8]

Podobnie jak wojska posuwające się wzdłuż lewej (zachodniej) krawędzi planszy, które również nadzieją się na drugiego z Tygrysów. Gdzieś na tym etapie rozgrywki zniszczysz w końcu już 20-y pojazd niemiecki , wypełniając tym samym "medalowy" cel misji [*] i otrzymując za ten czyn stosowne odznaczenie (medal "Legion of Merit"). [9]

[9] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[9]

[10] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[10]

Posuwając się na północ wzdłuż lewej (zachodniej) krawędzi mapy dotrzesz w końcu do jakichś zabudowań przed drogą biegnącą w poprzek planszy. Zaatakuj je piechotą ze wsparciem Pershinga środkiem mapy (za czołgiem saperzy) i Shermanem z boku (tuż przy krawędzi planszy) - za nim również trzymaj saperów. Rozwal tym ostatnim Pz IV przy budynku, piechotą szybko obrzuć grantami stanowiska dwóch niemieckich moździerzy pomiędzy zabudowaniami. Potem możesz podciągnąć bliżej własne sekcje cekaemów i poumieszczać je w domach. [10]

Zbliżasz się już do skrzyżowania X na którym Shultz pewnie przystanął teraz swoim czarnym Tygrysem. Sytuacja wygląda mniej więcej tak: skrzydłami nacierasz na Szkopów czołgami średnimi Sherman ze wsparciem piechoty, środkiem (ale bliżej lewej krawędzi planszy) pchasz ciężkiego Pershinga (za każdym tankiem podążają sekcje saperów), środkiem (wzdłuż drogi biegnącej na północ) podciągasz jakieś armatki ppanc. Shermanami wjedź z boków na drogę biegnącą w poprzek mapy, w pierwszej kolejności niszcz ewentualne czołgi nieprzyjaciela, potem jego armaty ppanc. W następnej kolejności zajmij się budynkami (w obu rogach mapy) z których co jakiś czas wybiega szkopska piechota - zrównaj je z ziemią ostrzałem czołgowych armat, a i saperzy mogą je popalić miotaczami ognia bo twoje "puszki" już powinny być w miarę bezpieczne (armaty wroga wykończyłeś). [11]

[11] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[11]

[12] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[12]

Przez zabudowania obok skrzyżowania X przejedź Pershingiem, nacieraj piechotą. [12]

Tą ostatnią obrzuć szybko granatami stanowiska niem. moździerzy i pewnie jednej armaty. Pershingiem zaś wjedź na drogę koło jakiejś baszty, tylko tyle by naprawiający go saperzy mogli pozostawać w ukryciu schowani za ową basztą. Z takiej pozycji grzej z boku do czarnego Tygrysa Shultza stojącego jak kołek (na szeryfa) na skrzyżowaniu X - do odwrócenia jego uwagi możesz wykorzystać swoje armaty ppanc. podciągnięte wzdłuż drogi biegnącej od południa, niech sobie do nich postrzela podczas gdy ty obrabiasz mu bok Pershingiem. [13]

[13] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[13]

[14] - Company of Heroes Kompania Braci: Misja 14 - Autry (2) - solucja - Company of Heroes: Kompania Braci - poradnik do gry

[14]

Kiedy w końcu go zniszczysz wypełniając tym samym cel główny scenariusza [*] misja zakończy się powodzeniem. Żołnierzom z kompanii A jak Able pozostanie już tylko obejrzeć wrak niemieckiej "puszki". [14]