Titan Quest - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Titan Quest - poradnik do gry

Jeśli zainteresowałeś się tym poradnikiem, oznacza to, że Twa chęć przeżycia przygody właśnie przybrała na sile - Titan Quest - poradnik do gry

Jeśli zainteresowałeś się tym poradnikiem, oznacza to, że Twa chęć przeżycia przygody właśnie przybrała na sile. Twój wybór jest słuszny, bowiem Titan Quest zaspokoi wszelkie pragnienia w tej materii, gdyż oferuje długą, naszpikowaną akcją zabawę. Wnikając w mityczny świat, pełen przerażających istot, malowniczych krajobrazów i cennych skarbów, zwiedzisz wiele znanych do dziś zabytków. Przed Tobą otworzą się tajemnice egipskich piramid, królewskich grobowców czy nawet Olimpu. Postać, z którą przemierzysz spory kawał starożytnego świata ze zwykłego wojownika, stanie się legendarnym bohaterem, a wieść o nim i o Twoich czynach jeszcze długo nieść będzie się z echem.

Niniejszy poradnik zawiera opis wszystkich misji, jakie znalazły się w grze, zarówno tych głównych, jak i pobocznych. Każde zadanie wzbogacone jest o jedną, dwie lub nawet kilka specjalnie oznakowanych map, które w połączeniu ze zdjęciami i szczegółowym opisem stanowią niezwykle przydatną pomoc. Jeśli nie wiesz, jak ukończyć zadanie bądź z góry chcesz znać rozwiązanie, z pewnością docenisz ten materiał.

W tekście znalazły się cztery kolory wyróżniające konkretne elementy. Barwą zieloną oznaczone zostały numery znaków na mapach i zdjęciach (w obydwu przypadkach te same numery przypisane są temu samemu miejscu), pomarańczową przedmioty związane z zadaniami, brązową nazwy krain geograficznych, a niebieską postacie kierowane przez komputer (w tym przeciwnicy). W przypadku opisu zadań pobocznych (side quest), gdy załączone są dwie mapy, tekst rozdzielony jest na dwie części (akapitem), a każda z nich odpowiada innej mapie.

1 - Titan Quest - poradnik do gry

Informacje o Titan Quest - poradnik do gry

Autor : Łukasz Crash Kendryna

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 34, ilustracje: 261 .

Popularne strony w Titan Quest - poradnik do gry

Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60608Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60607Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60606Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60605Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60604Titan Quest - screen - 2006-01-23 - 60603Titan Quest - screen - 2005-11-25 - 57810Titan Quest - screen - 2005-11-25 - 57809Titan Quest - screen - 2005-11-25 - 57808

03.09.2006 09:07
StifflersMum
74
M.I.L.F

EEee po co korzystać z poradników, to psuje zabawę

12.09.2006 21:28
odpowiedz
zanonimizowany178829
6
Legionista

Poradnik jest niedokończony :)

13.09.2006 00:27
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Poradnik do Titan Quest? Nic trudnego: klik, klik, klik, klik, 1, klik, klik, klik. portal, sklep, portal, klik, 1, klik, 1, BOSS, 1, klik, 1, klik, 1, 1, klik, klik, portal, sklep, portal. i tak kilka godzin.

13.09.2006 00:54
👍
odpowiedz
zanonimizowany44715
0
Senator

gladius:
...a wciaga!

07.04.2007 14:45
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

Gdzie jest ta megara i jak sie dostać do delphi prosze niech mi ktoś odpisze na forum lub na gg
1463536

11.04.2007 19:53
😒
odpowiedz
zanonimizowany451408
1
Junior

witam. Bardzo jestem ciekawa czy ostra walka na olimpie jest ostatnia walka???? CZy robie cos zle niemogac zwyciezyc trace nadzieje

01.02.2008 09:53
👍
odpowiedz
zanonimizowany529743
1
Junior

Widziałes może te posągi zeusa,apoliny i hadesa musisz je zniszczyć wtedy ten gostek straci moc :)

moja siostra tak zrobila i co? gra teraz na poziomie epickim :)

01.02.2008 09:57
odpowiedz
HumanGhost
101
Senator

Bzdura. Nie trzeba niszczyć posągów. Wystarczy dużo biegać. Nie można stac w jednym miejscu dłużej niż pare sekund. Wszystko zależy tez od tego kim grasz.
Wykorzystaj kapliczki, bardzo pomagają.

01.02.2008 12:00
odpowiedz
zanonimizowany529743
1
Junior

racja

ale posagi tez mozna zniszczyc bo przes to ten stwor ma mniej mocy :)

27.02.2009 18:53
1
odpowiedz
zanonimizowany622581
1
Junior

Witam wszystkich czy ktos mi moze powiedziec jak dojsc do dokow w atenach?Niemam wyjscia z aten na doki tylko powrot na pole bitwy pod atenami