Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake 4 - poradnik do gry

Quake 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 poradnik Quake 4

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Na początku będziesz świadkiem długiej animacji, w której Kane najpierw zostanie poćwiartowany, a następnie złożony na nowo - tym razem na podobieństwo Stroggów (#89). Pozostali członkowie Rhino Squad uratują swojego kompana, zanim ten ostatni na dobre dołączy do armii obcych. Operacja powoduje pewne zmiany w stylu gry. Kane porusza się szybciej, posiada 125 punktów zdrowia i pancerza, w dodatku może używać wiszących na ścianach automatów (Heath Station), w celu regeneracji sił witalnych.

1 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Biegnij za swoją drużyną - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Follow Anderson

Biegnij za swoją drużyną. Tuż za drzwiami znajdziesz strzelbę, która na dobry początek musi wystarczyć. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do centrum komunikacyjnego, gdzie Voss podzieli drużynę na dwie grupy (#90). Podążaj za Andersonem. Po chwili będziesz świadkiem zniszczenia samolotu, który rzekomo miał Cię ratować.

Regroup with Rhino Squad

Ruszycie z Andersonem w głąb kompleksu medycznego. Twój kompan zostanie po chwili schwytany w pułapkę. Zabij wszystkich naukowców i wciśnij przycisk (#91) w tej samej kabinie, w której wcześniej zamknięto medyka. Idź przed siebie i wskocz na taśmociąg (#92). W kolejnym pomieszczeniu zabij wrogów i uruchom panel przywołujący windę. Jedź do góry.

Wyjdziesz na zewnątrz. Na ziemi leży wyrzutnia rakiet, która od tej pory na stałe zagości w Twoim arsenale. Idź przed siebie, otwórz właz i skieruj się po schodach na górę. Czekają Cię tutaj ciężkie walki - oprócz zwykłych żołnierzy wroga, pojawi się także Gladiator. Za kolejnymi drzwiami popatrz się w prawo (#93). Jeśli przeskoczysz przez barierkę na rury, bez problemu zlokalizujesz ukrytą zbroję.

2 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
3 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
4 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Kierując się jedyną dostępną drogą, dotrzesz do windy - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Kierując się jedyną dostępną drogą, dotrzesz do windy. Skorzystaj z niej. Nieopodal zobaczysz małą niszę (#94), a za nią drabinę. Jeśli wejdziesz po niej na górę, znajdziesz zbroję oraz granatnik. Po krótkiej wędrówce zobaczysz taśmociąg (#95), którym przesuwane będą pojemniki ze schwytanymi ludźmi. Zaprowadzi Cię on do większej hali. Stań na ruchomym podeście (#96), uważając, aby sąsiadujący zbiornik nie zrzucił Cię w przepaść. Po chwili przesuniesz się o 90%, co pozwoli Ci dosięgnąć kolejnego taśmociągu. Nieopodal znajduje się pomieszczenie, gdzie spotkasz Vossa. Niestety, dowódca spadnie w przepaść wraz z atakującym go Stroggiem.

5 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Idź przed siebie i uruchom kolejną windę - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Regroup

Idź przed siebie i uruchom kolejną windę. Trafisz do pomieszczenia, gdzie czekać będzie Cię długa wymiana ognia z przeważającymi siłami wroga. Tuż obok znajdują się drzwi, a za nimi wyrzutnia rakiet. Wróć się do wcześniejszej sali i przejdź przez kolejne wrota. Znajdziesz się w laboratorium, gdzie krwiożerczy Stroggowie dokonują eksperymentów medycznych. Zabij naukowców i przejdź przez drzwi. Aktualnie znajdujesz się nad okrągłą salą z maszynerią dystrybuującą zbiorniki (#97).

6 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry
Będziesz miał dwie drogi do wyboru - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Będziesz miał dwie drogi do wyboru. Wpierw skieruj się w lewo, gdzie znajdziesz apteczkę i zbroję, a dopiero później w prawo, gdzie zlokalizowana jest winda. To już praktycznie koniec pobytu w kompleksie medycznych obcych. Aby przedrzeć się do wyjścia, będziesz musiał kucnąć i skorzystać z tunelu (#98) na wprost wejścia (sprawdź wszystkie odnogi kanałów, gdyż jest tu sporo amunicji oraz HyperBlaster). Zanim udasz się do włazu wieńczącego pobyt na tym etapie, musisz jednak zabić nowego wroga, zmutowanego psa (Teleport Dropper). Ma on bardzo przykrą właściwość - wypuszcza kule, które przywołują innych obcych. Załatw go jak najszybciej i skręć w lewo. Tu wciśnij przycisk otwierający wyjście.